7

415 70 32
                                    

ilk kez okula birlikte gittiğimiz için masamda bir origami bulamamıştım. onun yerine sınıfa girer girmez kendi masasında uykusuna kaldığı yerden devam eden yeonjun vardı.

ilk dersler sürekli uyumuştu. sabah erken kalkma olayına bir süre alışamamıştı ama aynı zamanda bir gün de olsun aksatmamıştı.

tenefüs zilinin çalmasıyla sınıftakiler bir bir dışarı fırlarken ben olduğum yerdeydim. taehyun bir kaç kez onunla kantine gelmem için ısrar etse de geri çevirmiştim. pencereden dışarıdakileri izlerken başıma değen cisimle arkama döndüm.

yerde duran beyaz kağıttan uçak vardı, bir de kapı eşiğinde duran yeonjun. bana gülümsemiş ardından gitmişti. hep yaptığı tatlı origami jestinden farklıydı bu sefer ki.

yerdeki kağıdı alıp açtım.

"bu gece yıldız yağmuru olacak. benimle izlemek ister misin? "

lokasyon eklemeyi akıl edememiş sanırım. son ders de bittikten sonra çantamı toplayıp yeonjun'un masasına bakmıştım ama orada değildi. sınıfa göz gezdirdiğimde de görememiştim. ilk kez benden önce ayrılmıştı sanırım.

okulun bahçesine doğru merdivenleri bir bir adımlarken yanıma koşuşturarak gelen ve hızını alamayıp bana çarpan yeonjun'la karşılaşmıştım. böyleydi işte, bazen sakin çoğu zamansa sarsıtıcı.

"özür dilerim, özür dilerim." nefes nefeseydi. "soobin bir türlü bırakmadı yakamı, onunla gitmek durumunda kaldım ama geldim işte, yetiştim."

soobin'in evine kadar yürümüş ardından koşturarak buraya gelmişti.. tanrım.

"sorun değil, bir işin vardır diye düşünmüştüm."

ellerini dizine yaslayıp soluklanmaya çalıştı. bir yandan da bana ters ters bakıyordu.

"ne işim olabilir ki gyu? hadi eve geç kalacaksın, gidelim." sırtımdan itekleyerek konuşmasına devam ediyordu.

yolun yarısına kadar sessizce yürümüştük. bu sefer şarkı da dinlememiştik. ta ki o hatırlayana kadar.

"ah bak sana ne göstereceğim."

heyecanla çantasındaki telefonunu çıkardıktan sonra elime tutuşturdu. bir birine dolaşan kulaklıklarını da açtıktan sonra telefonu da alıp kulaklıklardan tekini bana diğerini de kendi kulağına taktı ve bir şarkı açtı.

"yeni keşfettim. ilk sana dinletmek istiyordum."

şarkıyı bölmemek için bir şey demeden dinlemeye koyuldum. sakin başlayan müzik hoşuma gitmişti.

i'm lucky you've been keeping me around.

you're the star i look for every night.

star | beomjunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin