Primul capitol : Alta vara de'a mea.

575 28 2
                                    

Eu sunt Nicolle , am 16 ani si ca in fiecare an ma duc la bunici in vacanta pentru ca parintii mei sunt foarte ocupati cu munca , mai ales vara , sa ca toata copilaria , o mare parte am petrecut-o cu bunicii. Dar asta nu ma afecteaza pentru ca stiu : parintii mei tin la mine chiar daca nu o arata mereu.

Deci uite-ma facandu-mi bagajele. Imi bag mare parte din haine in geamantanul meu mare . Nu uit laptop-ul si alte lucruri marunte de care am nevoie. Urmatoarele 3 luni le voi petrece in camera mea "rezervata" in casa buniciilor.

Dupa 4 ore petrecute in tren si alte 500 de melodii ascultate - am ajuns. In sfarsit , parca nu se mai termina. Deja mi-o imaginez pe bunii care ma asteapta cu bratele deschise si tarta ei cu fructe mereu calda si gustoasa si bunicul care rade pe sub mustata pentru ca : "In sfarsit a venit Nicolle a lui" .

Mi-am aranjat lucrurile in camera si am iesit pe strada pentru a ma intalni cu Mar... cu ceilalti copii. Da , Marie era ceea mai buna prietena a mea care locuia chiar langa mine dar un baiat de bani gata s-a gandit sa se mute chiar langa noi si sa ii cumpere terenul parintiilor lui Marie.

Deodata il vad pe baiatul de vizavi cu un zambet foarte lung pe fata. Eu cu mainile in san foarte suparata ma uit la el .

El : Buna!

Eu : Mda.. bunaaa.

El : Eu sunt Jason. Sunt nou.

Eu : Stiam si eu asta adica te-ai mutat chiar in locul celei mai bune prietene ale mele.

El : Oh. Scuze , nu stiam despre asta.

Eu : Da, nu trebuie sa faci pe dragutul cu mine , sa stii.

Ma intorc furioasa si intru in casa.

Cand intru in camera , astept ca buni sa ma anunte ca mancarea e gata si imi ocup timpul cu niste programe la televizor.

Bunii : Nicolle ? Poti sa te duci pana la magazin ? Sa schimbi sifonul si 2 paini ?

Eu : Desigur bunii , stai doar sa-mi iau ceva pe mine.

Bunii : Multumesc draga. Haide fuga pana nu ajunge bunicu'. Stii ca nu ii place mancarea rece.

Atunci ies rapid din casa si il vad pe Jason. Ugh iar cu zambetul lui. Probabil asa sunt toti baietii de la oras. Bine..si eu sunt de la oras dar baietii de la mine nu sunt chiar asa , adica mai toti sunt de treaba , nu cu fite sau altele.

J : Salut dinou.

Eu : Da , dinou. Tu ma urmaresti sau imi apari intamplator in cale ? spun eu cu o voce foarte serioasa.

J : Auzi , imi cer scuze pentru mai devreme , nu stiam despre asta.

Eu : Pai chiar trebuie. Eu ma duc la magazin.Mai vorbim ,poate. Pa!

J:Pa.

Atunci plec spre magazin , parca umpic mai linistita vazand ca isi cere scuze dar nu stiu. Off - la ce ma gandesc ? Toti baietii de bani gata sunt la fel. Schimb sifonul si cumpăr painea si ma indrept spre casa.

Imi mananc mancarea foarte repede si plec in camera. Fac un dus lung ma bag in pijamale , mai pierd putina vreme pe telefon ascultandu-mi melodiile preferate si adorm.

--------------------------------

Pai.. gata si cu primul capitol.. Sper ca v-a placut. Apreciez fiecare lectura, vot... si comentariile pozitive sau negative. Mersii.

Corectat . \/

I. Vara care schimba. *EDITARE!*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum