12. "Iti promit ! "

205 14 2
                                    

*Apel inceput*

El : Alo ?

Eu : Alo. Ce vrei ?

El : Ce e cu poza cu tine si ala ?

Am inceput sa rad sarcastica.

Eu : Pot sa te intreb si pe tine acelasi lucru.. doar ca (,) cu colega ta .

El : A deci doar d-asta ai facut-o ? Pfiu , credeam ca tu si el..

Eu : Uite , zic cat se poate de calma , el a stat cu mine in tot timpu cat tu erai cu noii tai prieteni. Am acceptat asta. Insa nici macar un mesaj ? Un " ce faci? " ? M-ai sunat abea cand ai observat ca sunt in poza cu un coleg. De ce ? Ai fost prea ocupat cu tipa aia ?

El : De unde pana unde ai..

Eu : Nu conteaza de unde. Conteaza ca tu imi reprosezi mie ca : de ce am facut poza cu un coleg , cand tu ai pus primu poza. Esti imposibil stiai ? De unde atata tupeu sa ma suni ?

El : Nicolle daca stiam..

Eu : Daca stiai nu faceai nimic. Uite, vorbim maine daca e, la scoala. Poate iti amintesti ca ai o iubita. Pa.

*Apel terminat*

Am inceput sa plang instantaneu. Cum poate sa imi reproseze asa ceva atata timp cat el a facut acelasi lucru? Ar fi bine sa nu dau ochii cu tipa aia cu extensii ca altfel e vai si amar de ea.

Deodata un ciocanit se aude in usa. Imi sterg obrajii plini de lacrimi si incerc sa afisez un zambet.

In usa era chiar Tym care se uita cu o privire speriata si ingrijorata la mine. Am incercat sa zambesc insa ochii mei erau inca inlacrimati.

Tym : Nicolle ! Ce ai patit ? se apropie ca un fulger de mine.

Eu : N-nimic.

Atunci ma uit direct in ochii lui iar el ma ia in brate si imi sopteste "Nu te cred." . Pana la urma am început sa plang din nou si sa ii povestesc. Mi-am pus capul pe pieptul lui si i-am simtit mirosul . Era chiar mai interesant decat cel al lui Jason.

-Nicolle, daca stiam nu mai faceam poza aia. Imi pare foarte rau .

-Stai calm , a fost doar vina mea.

Atunci ma saruta pe frunte. Era destul de tarziu deci a trebuit sa plece .

Jason e mai mare ca mine cu doi ani si ma asteptam sa fie mai matur.Liceul in care invatam este unul destul de bun deci nu am de ce sa ma plang in legatura cu scoala. Si toti erau foarte prietenosi exceptand bine inteles Papusile Barbie ale liceului. Păpușile tipice ale liceelor. Printre care si blonda lui Jason. Si-ar putea gasi in orice moment o alta blonda cu extensii. Nu trebuie sa ma mai gandesc la el asa de mult. Trebuie sa devin mai indiferenta cu el. Am adormit imediat dupa ce a plecat si nu am mai plans deloc.

********************

Dimineata m-am trezit pe la 9:30 pentru ca am ore de dupa-amiaza. Am facut un dus si am decis sa il sun pe Tym.

*Apel inceput*

Eu : Tym ?

El : Nicolle. Ce faci ? Cum te mai simti?

Eu : Bine. Foarte bine chiar. Stii.. ma gandeam daca vrei sa mergem impreuna la scoala pentru ca ma plictisesc fara vreo companie. Si cred ca nu voi merge cu Jason.

El : Da - da -da ! Normal. Vin sa te iau peste 1 ora. Oke ?

Eu : Ok Tym. zic razand. Ne vedem atunci. Pa.

El : Pa !

M-am dus in dressing si mi-am ales cu ce ma voi imbraca. Mi-am luat o pereche de blugi umpic rupti, o bluza destul de subtire crem si sub ea o camasa alba. Aratam destul de bine. Mi-am lasat parul desprins, m-am dat cu niste rimel si un ruj nud , de culoarea piersicii. In picioare mi-am luat o pereche de tenesi negri , simpli.

Deodata se aude soneria de la usa. Imi iau geanta peste umăr , o sărut pe bunii si cand il văd pe Tym cu o mână la ceafă îmbrăcat cam la fel ca mine . Avea o cămasă albă pe sub o bluză neagră si niste blugi albastri. Parcă ma văzusem pe mine , in varianta de băiat . Ne uitam unu la altu si apoi am inceput sa radem.

Tym : Telepatie !

Eu : Cam aşa ceva. zicem râzând .

Deodată îl văd pe Jason îmbrăcat în nişte pantaloni gri , închisi si un tricou simplu negru. Părul lui era ciufulit si totuși drăguț . Se uita la mine cu o privire îngrijorată însă când il vede pe Tym ii puteam vedea vena de pe gât explodand. Eu si Tym pornim pasul insa deodată Jason vine la noi.

Jason : El de ce e aici ?

Eu : Pai m-am gândit că vrei sa o duci pe noua ta colegă la scoală .

Deodată Jason se uita la mine cu niste ochi atat de tristi si isi lasă capul in jos spre mine.

Jason : Nicolle, de ce nu înțelegi ? Eu si ea..

Eu : Tu si ea - voi . Uite ce e, chiar nu imi pasa ce faci cu ea de acum.

Mă uit la el cu un zâmbet pe față însă inima mea era sfasiata că îl vedeam atat de trist.

El se apropie de mine dând să mă ia in brațe însă mă dau un pas in spate. Avea ochii inlacrimati şi se dă şi el in spate.

El : Ok.. am inteles.

Apoi pleacă în spre liceu. Cum am văzut că a trecut colțul am izbucnit. Mai mult de nervi decât de tristețe .

Tym : Nicolle. Iti promit ca eu am sa fiu aici. Nu trebuie sa plangi . Oke ? El a ales. Eu voi fi aici.

Eu : Promiti ?

Tym : Iti promit !

Atunci mă ia in brațe atât de puternic aproape ca nu mai puteam respira insa tot nu vream sa inceteze. Aveam nevoie de consolare în acel moment. Am pornit în spre liceu destul de greu însă într-un final am ajuns. Pe hol l-am văzut pe Jason bând apă de la o țâşnitoare si când mă văzuse , doar s-a intors si a intrat in clasă .

Cand am intrat , m-am aşezat in banca cu Tym. Ma prefaceam că sunt atentă la ce spuneau profesorii însă nu puteam deloc. Ma gândeam doar la EL. La privirea lui inlacrimata , la momentele noastre , la parfumul lui , la tot. Atunci am cerut profesorului la baie si acesta mi-a permis.

Am iesit ca un fulger din clasa si m-am lasat sa cad pe unul din dulapurile de fier de pe hol. Am inceput sa plang. Deodata il vad pe Jason iesind din clasa lui si incerc sa ma ridic cat de repede pot insa el deja ma observase. Atunci incep sa fug afara din liceu insa Jason venea dupa mine. Ajung in spatele liceului apare si el.

Jason : Nicolle ! Ce faceai pe hol ?

Eu : De parca iti pasa !

Jason : Normal ca imi pasa !

Eu : NU ! Nu iti pasa ! Niciodata nu ti-a pasat ! Nu stiu de ce mai vii dupa mine ! Nu stiu de ce ma mai gandesc la tine, la parfumul tau, la amintirile cu tine, la noi, la tot ce tine de TINE !

Jason imi sterge o lacrima cu degetul sau mare de la mana dreapta si imi sopteste " Pentru ca ma iubesti". Avea atata dreptate. Nu puteam sa trec asa de repede peste tot ce-a fost. Nu puteam sa il uit atat de repede. Nu puteam sa sterg totul cu un burete.

Îl sărut şi îmi pun mâna dreaptă în părul său si cealaltă pe gâtul lui. El mă cuprinde cu mâinile sale mari si puternice de parcă ar fi fost ultima zi in care ar fi existat Pământul si noi tot acolo eram. Cand mi-am dat seama ca trebuie sa ajung in clasa si sa ii spun profesorului ca mi s-a facut rau , l-am dat pe Jason la o parte , l-am apucat de mana si l-am impins in clasa lui si am putut vedea un zambet de genu : "Si eu te iubesc !" pe fata lui. I-am introdus scuza profesorului si m-am pus langa Tym.

Tym : V-ati impacat nu ?

Eu : Ce ?

Tym : Tu si Jason.

Eu : De unde ti-ai dat seama ?

Tym : Nicolle , ai obrajii imbujorati. zice râzând uşor.

Atunci imi dau seama cat de rusinata eram si am incercat sa ma calmez. Deodata Tym ma apuca de mana pe sub banca si imi spune : "Eu tot ma tin de promisiune !" . Ii dau un zambet scurt si am continuat ora.

Corectat. \/

I. Vara care schimba. *EDITARE!*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum