Ok gata. Aici raman. Am avut o viata frumoasaaa, prieteni , pe Jason . Oh.. da. Nu-l mai am. Dar nu e vina mea.
Chiar credeam ca voi ramane aici. Insa o luminita cam neclara se vazu prin ceata. Am inceput sa tip ca o descreierata "Ajutooor! Ajutooor!" sperand ca cineva va veni sa ma ajute. Era doar un baiat pe o bicicleta. Ok , arata binisor. Doamne , la ce ma gandesc si eu.
M-am inrosit toata cand l-am vazut , gandindu-ma in ce hal arătam eu.
Eu : Heii ! Heii ! Ma ajuti ? M-am ratacit si mi-e frig si foame. Te rog !
*baiatu* : Da , desigur. Eu sunt Ben.
Eu : Eu sunt Nicolle.
B : Dar.. ce cauti tu pe aici ?
Eu : M , m-am certat cu un baiat , fostul meu prieten si m-am ratacit pe aici.
B : Oh , bine haide sa te ducem undeva la căldură.
Am mers la o cafenea. Toata lumea se uita la mine de parca eram o sperietoare de ciori.
B : Deci , Nicolle , ai spus ca te-ai certat cu iubitul tau ?
Eu : Fostul dar da.
B : Oh ,ok, pai as putea spune ca am fost eroul tau. spune el razand.
Eu : Da, cam asa. zic chicotind.
Am stat si am vorbit pana cand am observat ca era deja 21:36.
Eu : Ar cam treubi sa merg acasa.
B : Pai te duc eu. Doar daca vrei.
Eu : Da , sigur.
Am ajuns in fata casei mele unde se afla Jason.
J : Nicolle, asculta-ma!
Eu : Nu mai avem ce discuta.
J : Asculta-ma am spus.
Eu : Nu vreau sa te ascult!
J : Asta cine mai e ? zice si face semn catre Ben
Eu : Ben.. cel care m-a ajutat sa ies din padure, in care ma pierdusem din cauza ta.
J : Ok - Ben - poti pleca. Nu mai e nevoie de tine. O sa am eu grija de ea.
Eu : Nu am nevoie de tine. Si Ben nu pleaca. Tu esti cel care trebuie sa plece.
B : Nu vreau sa fiu la mijloc.
Eu : Nu esti.
J : Ti-am spus sa pleci. Vreti sa iti silabisesc ?
B : Daca Nicolle vrea sa raman, raman.
Jason l-a luat pe Ben de bluza. Ben s-a aparat si i-a tras un pumn. I-a spart buza lui Jason. Am vrut sa ma bag si eu dar imi era sa nu primesc un pumn in cap. Jason i-a dat si el un pumn cu toata forta. I-a facut ditamai vanataia pe obrazul stang. Atunci am intrat in fata lui Jason si i-am spus lu Ben ca vorbim la telefon.
Eu : Tu nu esti sanatos la cap ? Ce te-a apucat? Tot tu esti vinovat si tot tu te dai mare bataus ? Ai si buza sparta. Du-te la Anne-Marrie sa te vindece !
J : Lasa-ma sa iti explic si dupa daca tu vrei sa o terminam ,o terminam, promit. zice si scuipa putin sânge.
M-am asezat jos si am asteptat sa imi explice.
J : Anne-Marrie este o colega , careia ii place de mine. Dar eu nu o plac. M-a intrebat daca sa mai vina la mine pentru ca avea sa imi dea un joc video pe care il dadusem pentru fra-su. E foarte insistenta.
Eu : Deci totusi ea te place. spun si las capul in jos.
J : Dar eu nu simt nimic pentru ea. Intelege . spune si imi ridica bărbia cu ajutorul degetelor.
Eu : Ok. Dar asta nu schimba nimic. M-ai lasat singura in padure. Tu stii macar cat am stat in frig si intuneric ? M-a fugarit si un caine.
A inceput sa rada.
Eu : Eu vorbesc serios. Daca nu era Ben acuma inca eram acolo. Mi-a cumparat si o ciocolata calda pentru ca tremuram ca proasta.
J : Nu pomeni de ala.
Eu : Ba da.
J : Ba nu !
Eu : Ba da !
Si ma saruta dulce . A fost dragut si enervant. Un alt fel de a-mi spune sa tac.
Eu : Te urasc.
J : Si eu te iubesc.
Eu : Pa!
J : Noapte buna ! Ne vedem maine!
Eu : Nu , nu ne vedem.
J : La 12:45 vin sa te iau.
Eu : Nu o sa vin.
J : Sa iti iei tricoul de la mine.
Eu : NU VIN OMULE!
J : Ok , noapte buna. Ne vedem maine. si rade.
Am intrat si bunica m-a luat la interogatoriu. I-am spus ca nu am patit nimic si sa imi pregateasca ceva bun. Mi-am facut un dus fierbinte si lung. M-am schimbat in pijamale, mi-am luat telefonul si am coborat jos sa mananc. Bunii s-a dus in camera ei . Am primit mesaj de la Jason.
Trrrrr!
J : Ce faci ?
Eu : Am vorbit acum juma de ora. Ce as putea sa fac? Am racit.
J : Imi pare rau.
Eu : Nu ai de ce. Nu e ca si cum a fost vina ta. Evident ca era , dar am fost sarcastică.
J : Da ai dreptate.:)))
Eu : -.-.
J : Trimite-mi o poza cu tine, fa-ti-o acum.
Eu : Mananc.
J : Trimite !
Eu : Ok, ok.
I-am trimis o poza cu mine mancand. Aratam "superb".
J : Ododo.
Eu : o.O . Ma sperii :)) .
J : :))) Impacare ? :)
EU : ....
J : :(((
Eu : Ok , ok.
J : Uraa! :)))
Eu : Serios.. calmeaza-te. :))
J : Te iubesc.
Eu : Ok. Si eu. Hai pa ! Noapte buna !
J : Noapte buna. <3
Apoi am urcat sus. M-am băgat in pat si am adormit bustean.
Corectat . \/
CITEȘTI
I. Vara care schimba. *EDITARE!*
Roman pour Adolescents! ARE NEVOIE DE CORECTARE ! Nicolle isi petrece vacantele de vara la bunicii ei. Dar aceasta vacanta va fi una specială. Nicolle este o fata simpla care adora sa isi petreacă timpul cu persoanele la care tine. Dar oare la cate persoane va ajunge sa...