13.Schimbari.

191 17 2
                                    

Restul orelor le-am petrecut la fel. Ascultând ce zic profesorii, scriind mai nimic si plictisindu-ma de moarte. Dupa ore Jason ma astepta in fata liceului. Sincer nu stim daca situatia dintre noi doi era inca ok insa cred ca l-am iertat. Pana la urma avea dreptate. Il iubesc. 

Din acel baiat de bani gata cum il credeam la inceput , care imi parea ca doar incerca sa ma impresioneze prin vorbe si nu fapte , a ajuns cel mai important in viata mea. Cred ca daca i s-ar intampla ceva nu as putea rezista nici macar o zi fara el. Tin foarte mult la el si il iubesc la fel de tare. Nu stiu daca as putea trece foarte usor peste amintirile cu el, peste persoana lui. Sau daca as reusi , as avea nevoie de o alta persoana care sa ma consoleze.

Ca de exemplu Tym , de care m-am atasat foarte usor insa nu cred ca poate fi ca Jason. Jason este diferit de tot restul. M-a facut sa imi schimb parerea despre el. Ceea ce este foarte dificil cand vine vorba de mine. Adica daca mi-am facut o idee despre cineva cam la fel ramane. Dar el mi-a schimbat-o.

M-am trezit pe strada , mergand cu Jason iar el privindu-ma din cand in cand insa eu doar ma uitam in pamant. Eram pe o strada , aproape de parc. Deodata se pune in fata mea si ma prinde de umeri. Se uita in ochii mei si incearca sa schiteze un zambet.

El : Nicolle , inca mai esti suparata pe mine ?

Eu : Am motiv ?

El : Sincer ? Cred , adica te-ai suparat de la poza aia chiar daca si tu ai facut acelasi lucru.

Eu : Am facut acelasi lucru pentru ca nu am vrut sa stau trista. M-am saturat sa stau trista. 

El : Da.. scuze. Vrei sa intram in parc ?

Eu : Mi-e indiferent.

Atunci ma apuca de mana si deodata incepe sa alerge.

Eu : Jason ? Ce se.. 

Ma trezesc pusa cu picioarele in jurul lui iar el pe un leagan.

Eu : Serios ? Jason chiar nu..

El : Chiar nu ma poti refuza. Haide, nu strica putina distractie. In plus incerc sa te fac sa razi.

Apoi incepe sa miste leaganul iar eu ma tineam strans de gatul sau.

El : Relaxeaza-te. Nu mai sta asa incordata.

Imi da un mic pupic pe nas ceea ce chiar ma relaxeaza si incep sa rad odata cu el.

Apoi intram intr-un magazin micut si deodata intru in lumea copiilor. Peste tot era plin de dulciuri care mai de care. 

El : Haide , alege orice vrei.

Eu : Orice ? spun cu o privire mirata.

El : Orice.

Apoi ii dau indicatii vanzatoarei. Am ales niste alune invelite in ciocolata, jeleuri , bomboane cu vanilie si capsuni , pufuleti inveliti in ciocolata si niste sucuri.

Jason ii da banii doamnei apoi iesim din magazin precum niste copii dupa noaptea de Halloween. 

El : Woa , sa te vad cum le mananci pe toate.

Eu : Cine a zis ca o sa le mananc singura ?

Si ii bag un jeleu in gura. El ma ia in brate in stilul miresei si incepe sa fuga. Ajungem sub un pom , intr-un fel de padure mica.

Dupa ce mancam toate dulciurile ma  asez mai confortabil pe pieptul lui si il imbratisez ca si cum ar fi ultima oara.

El : Deci sa inteleg ca ma ierti ?

Eu : Nici nu prea am fost suparata , adica , nu prea. 

Si incepem sa radem. Eu ma ridic in picioare iar el ramane jos cu o privire foarte confuza. Apoi ma asez in fata lui in stil turcesc si ii spun :

-Inchide ochii.

In primele secunde s-a uitat bizar la mine insa dupa a inchis ochii. Apoi imi pun mainile pe obrajii lui si il sarut. 

El : Ce a fost asta ?

Eu : Nu..nu ti-a placut ? spun cu o fata de catelus trist.

El : Ba da , ba da !

Apoi face acelasi lucru insa cu mainile lui mari . Imi acopera toata fata doar cu o mana . Ceea ce e dragut si amuzant. Apoi ii scot limba si ma ridica sus. Pornim spre casa. A fost o zi chiar super. Renunt la dusul de seara pentru maine dimineata si ma bag in pat umpic obosita si totusi fericita.

******** 

Okey deci vreau sa imi cer scuze daca va dezamagesc cu cartea sau daca nu va mai fascineaza ca inainte insa fac tot posibilu. Si fac capitole scurte dar importante deci sper sa va placa.

Oricand doriti o dedicatie imi puteti lasa in sectiunea de comentarii la finalul fiecarui capitol si mda , ce sa mai zic ? Haideti cu voturile si cat mai multe lecturi. 

Corectat. \/

I. Vara care schimba. *EDITARE!*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum