Capitolu 6 : Ok - ce e asta ?

233 18 0
                                    

Acum doua zile mergeam pe strada cu Jason.Eram destul de distanti asa ca m-am pus in fata lui si l-am intrebat :

Eu : Hei. Ce ai ?

J : M..haide undeva. Hai in parc.

Eu : M.. ok.

Tot drumul , niciunul nu a mai spus nimic. O liniste imi taia respiratia insa imi era teama sa spun ceva.

A rupt el linistea si  asezandu-ne pe o banca mi-a spus :

J : Nu stiu cum sa iti spun.

Eu : Hei! Suntem deja de o luna jumatate impreuna .Poti sa imi spui orice.

J : Exact .Stii ca , odata cu terminarea verii tu o sa pleci , nu ?

Eu : Da dar putem avea o relatie la distanta.

Atunci el a facut o fata dezamagita.

Eu : Wooa. Stai asa.Despre asta era vorba? zic si ma uit urat la el , incruntandu-ma si ridicandu-ma in picioare.

J : Doar asteapta sa iti spun tot.Eu o sa merg inapoi sa imi continui scoala si tu la fel. Dar eu voi fi in cealalta parte a tari. Parintii mei nu vor sa ma "poarte" pe drum. Adica cand colo - cand coace si ne vom muta definitiv.

Atunci o lacrima fierbinte mi s-a scurs pe obraz.

J : Imi era foarte greu sa iti spun.

Eu : Si nu vrei sa mai fim impreuna ?

J : Cel mai bine- si pentru mine, si pentru tine - ar fii daca AM UITA UNUL DE ALTUL.

Am izbucnit in lacrimi insa m-am ridicat 'puternica' si am fugit spre casa. Vocea lui Jason se auzea precum un ecou in spatele meu insa nu m-am oprit deloc. Doar  vream sa ajung acasa.Nu vream sa imi amintesc de spusele lui ci doar sa stau in camera mea , sa ma uit la filme si sa mananc inghetata.

Telefonul imi suna incontinuu dar nici nu m-am uitat la cate erau si mesajele continuau sa vina. Mi-am aruncat telefonul pe jos si mi-am pus o perna pe cap.

Am coborat la masa fiind nevoita.Nu am raspuns la nicio intrebare , nu am scos niciun cuvant - doar am mancat.Apoi am urcat ,am facut un dus si m-am bagat intr-un somn adanc.


Corectat. \/

I. Vara care schimba. *EDITARE!*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum