Iarăsi luni. Va întrebati ce s-a intamplat in weekend ? Ei bine , nimic special. Am iesit cu Dylan si gasca pe afara si am pierdut vremea.
Razele pătrund prin perdele si imi gadila usor fata facandu-ma sa ma trezesc. Obisnuita cu mesajele lui Dylan de dimineata , iau telefonul si privesc cu un zâmbet mesajul de la EL. "Neata iubito. Imi e dor de tine. Azi n-am sa vin sa te iau , trebuie da merg cu masina undeva si abea după ajung la liceu. Sper sa nu te superi. Ajung a doua ora deci ne vedem in pauza. Te iubesc mult si ai grija de tine. ❤" . E cel mai dragut. Oficial nu m-as descurca fara el sau mesajele lui. Deja mi-a provocat dependenta.
Cu înălțimea sa perfecta pe langa mine asa scundă , parul lui ciufulit si blond inchis , ochii verzi cu tente de căprui , buzele sale care se potrivesc cu ale mele si condiția sa fizică , specifică unui jucător de fotbal. Si cand ni se împletesc mâinile , cand ma sărută pe frunte. Il stiu de atata timp desi cu Jason in preajma mea nu l-am putut privi altfel decat ca pe un prieten. Dylan este consolarea mea , cel ce ma completează si chiar daca suntem de foarte putin timp impreuna deja sunt sigura de tot ce spun.
Ma ridic lenesa din pat si ma îndrept spre baie. Renunț la dus si ma rezum doar in a-mi spală fata si dintii. Ma pozitionez in fata mesei cu machiaje si imi aplic un strat subțire de pudră , rimel , tus si un ruj intr-o nuanta ciocolatie , perfecta pentru anotimpul in care ne aflam , toamna.
Imi aleg o bluza neagra cu foarte multe stelute mici si albe , o fusta simpla tot neagra pana mai sus de genunchi si cizmele mele din piele maro inchise si scurte. Renunț la geacă si doar imi iau telefonul in mana si ghiozdanul in spate .
Cobor rapid scările si ajung langa bunica mea .
Bunica : Scumpa mea , la ce ora ajungi acasa ?
Eu : Pai pe la 14 sunt inapoi. Cred ca o sa vin cu Dylan , de ce ?
Bunica : Aveam nevoie de putin ajutor. Vreau sa merg la cumpărături. Nu am mai fost de mult timp si plus ca diseară vin familia Ross la noi pentru a lua cina. Sunt foarte cunoscuti si daca sunt de acord sa semneze cu firma noastra sunt sigura ca vom avea multe avantaje.Ross ? Nu , n-are cum sa fie familia lui Jason. Numele de familie il pot avea mai multe persoane , asta e sigur.
V-am băgat putin in ceata , stiu. Ei bine haideți sa va explic.
Bunica mea se ține foarte bine pe picioare la vârsta ei si are foarte multa energie . Uneori prea multa.
Ea si bunicul au propria lor firma . Au foarte multi angajați care se ocupă cu reclame , afise chestii de genu si sunt foarte buni la asta ,din asta le vin si banii.
Bunica imi arunca o privire rugatoare.
Eu : Familia Ross , interesant nume. Desigur ca te ajut bunico . Ba chiar mai mult , Dylan ne poate duce.
Bunica : Multumesc draga. Eram sigura ca imi vei fi de ajutor. Hai fugi sa nu întârzii.
Ii plasez un pupic pe obraz si ies din casa. Pe drum ma întâlnesc cu Vinnie si Tym.
Ajungem la liceu unde il întâlnim si pe Jason.
Jason : Salut.
Eu : Hei !
Tym : Salut frate !
Vinnie : Buna !
Jason : Cum sunteti ?
Tym : Destul de bine , tu ?
Jason : Bine. Hei , Nicolle .
Imi întorc privirea si ma uit la Jason.
Eu : Da ?
Jason : Unde-i Dylan ?
Eu : Mi-a spus ca nu vine la prima ora. De ce ?
Jason : Avem meci a treia ora. Sunt si eu in echipa , iti amintesti.
Eu : Sincer nu .
Chiar nu imi aminteam !
Jason : Oricum. spune si isi îndreaptă privirea catre ceilalți doi prezenti. Veniti sa ne vedeti ? Oricum toți profesorii vor fi acolo. Iar restul zilei aveti liber.
Eu : Deci facem doar doua ore ?
Jason : Da.
Tym : Pai si eu sunt in echipa , trebuie sa vin.
Vinnie : Eu merg doar daca vine si Nicolle.
Toate privirile erau acum atintite asupra mea.
Eu : Ok. Vin si eu.
Jason : Bun pai , cred ca ne vedem la meci. Pa frate , spune si da mana cu Tym. Vinnie .
Se uita la mine si apoi continua : Nicolle.
Trecând peste acest moment , pornim catre ora noastra de curs : Engleza. O materie care imi place nespus de mult si datorită profesoarei am ajuns sa merg cu placere la orele ei.
Ne luam manualele din dulapuri si deodată primesc un mesaj : Tocmai am terminat treaba. Acum ma duc acasa ,fac un dus , ma îmbrac si ne vedem la pauza. Te iubesc . -Dylan.
Si uite asa , prin mesajele lui reuseste sa îmi aducă un zâmbet pe fata.
Păsesc alaturi de Vinnie si Tym in clasa si ne asezam in banci.
Doamna Sillten intra in clasa si ne saluta cu accentul ei drăguț iar noi ii răspundem la unison.
Ora trece rapid iar chiar cand ies pe usa clasei primul gand este sa ies si sa il astept pe Dylan.
Păsesc grăbită spre iesirea liceului si imi vad iubitul rezemat de masina sa.
Cand imi vad nu ma mai pot stăpâni si incep sa alerg in spre el. Cand ma observa se poziționarea in picioare si ma prinde de talie , eu incolacindu-mi picioarele in jurul sau si dandu-i un sărut dulce. După încă cateva secunde ma lasa jos insa eu încă imi țin capu in zona dintre gâtul sau si umăr.
Dylan : Si mie mi-a fost foarte dor de tine.
Eu : Imi imaginez cum am reacționa daca nu ne-am vedea doua zile.
Zicând asta isi dezveleste zâmbetul sau perfect.
Eu : Siiii.. mai exact ce treaba ai avut ?
Dylan : Oh da. Stii de meciul..
Eu : De astăzi din a treia ora ? spun si Dylan ridica o sprînceană confuz, eu doar chicotind. Da , stiu. De ce ?
Dylan : Pai ti-am luat ceva. Dar pauza viitoare vei vedea ce e.
Eu : De ce pauza viitoare ?
Dylan : Pentru ca asa vreau eu. zice si imi da un pupic pe vârful nasului.
Apoi isi impleticeste degetele cu ale mele si intrăm in liceu. Odată ce ne luam cărțile , imi da un mic sărut si pleaca spre clasa sa , promitandu-mi ca ne vom vedea pauza viitoare.
Este inceput de octombrie si bluza cu stelute albe isi face treaba , răcoarea simtindu-se in aer.
Intru in clasa si ma asez langa Vinnie cu Tym in spatele nostru.
Vinnie : Hei , unde ai fost ?
Eu : M-am întâlnit cu Dylan si se pare ca a fost ocupat sa îmi ia ceva . Nu mi-a spus pana pauza viitoare , inainte de meci.
Vinnie : Hm. Asta va fi interesant.********************
Capitolu nou. Mai devreme decat imi propusesem dar iata-l. Nu uitati de vot si parere.Ly mormoloci.
Intrebari :
1. Nicolle si Jason sau Nicolle si Dylan ?
2. Nume de cuplu pentru cel preferat ?
3. Ce i-o fi luat Dylan lui Nicolle ?
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
CITEȘTI
I. Vara care schimba. *EDITARE!*
Novela Juvenil! ARE NEVOIE DE CORECTARE ! Nicolle isi petrece vacantele de vara la bunicii ei. Dar aceasta vacanta va fi una specială. Nicolle este o fata simpla care adora sa isi petreacă timpul cu persoanele la care tine. Dar oare la cate persoane va ajunge sa...