Capitolul 21.

148 9 5
                                    

Vinnie : Hm. Asta va fi interesant.
Tym : Oh da.
Spun cei doi prieteni ai mei si bat palma. Eu ma rezum in doar a-mi da ochii peste cap.
După lectia plictisitoare a doamnei Tylor de matematică , iesim toți din clasa , majoritatea grabinduse catre tribune pentru a privi meciul.
Nu apuc sa fac nici doi pasi ca simt o mana ce se împletește cu a mea.
Fiind luată prin surprindere ma întorc brusc si il vad pe Jason.
Era îmbrăcat in uniforma sa de jucător care avea inscripționat pe spate , mare , numărul 17 si ROSS , de la numele sau de familie.
Jason : Salut Nicolle.
Privesc catre mâinile noastre care încă erau împletite iar băiatul din fata mea ranjeste si imi da drumul la mana.
Eu : Heii. Vad ca deja esti pregătit pentru meci.
Jason : Cam asa ceva. Sper sa vii.
Eu : Cu siguranta vin.
Jason : Bun, atunci ne vedem la meci. zice si imi da un pupic pe frunte .
Jason poate fi asa drăguț uneori. Dar acum sunt cu Dylan si el e cel mai important .
După ce Jason se îndepărtează , pornesc in căutarea lui Dylan.
Mergând prin holurile liceului il vad pe Dylan ,lafel , îmbrăcat intr-o uniforma de jucător. El avea inscripționat numarul unu si bineinteles , numele de familie : VITTO. Imi plăcea numele lui Dylan de familie. Suna drăguț.
Il cuprind intr-o imbratisare calda cu manutele mele mici si cand ne îndepărtăm imi întinde in fata o punga de cadou roz.
Eu :Ok .. ce-ti veni cu cadoul ? spun si ma asez pe unul din scaunele de pe hol alaturi de iubitul meu.
Dylan : Trebuie sa am un motiv sa iti iau vreun cadou ?
Eu : Nu dar chiar nu vreau sa iti consumi bani pe mine. Esti un drăguț dar te rog sa fie ultima data cand nu imi zici sau nu ne luam reciproc , ok ?
Dylan : Ok ok. Acum haide , vezi ce e in el.
Oftand , dau la o parte hârtia alba pusa deasupra si observ un tricou albastru inchis, larg , ca uniforma lui Dylan si ceilalti jucători pe care , in loc de numele meu de familie ca jucătorii normali scrie : Vitto's girl si numarul unu , bineinteles .
Eu : Awww. Pentru asta nu ai venit tu la prima ora ?
Dylan : Da. Si sper sa il porți astăzi si cand mai vrei tu.
Fara sa stau pe gânduri imi pun tricoul larg pe care deja il adoram , peste bluza.
Eu : Acum o sa stie a cui sunt.
Spun si fac ca o fetita de grădiniță care primisese papusa dorita.
Dylan : Si pentru cine voi da golurile.
La auzul vorbelor sare rosesc instant si imi las privirea in jos dar la scurt timp , Dylan imi ridica bărbia astfel incat sa facem contact vizual.
Ne privim cateva secunde dupa care incepe sa ma pupe pe TOATA fata . Si cand zic toata , nu exagerez deloc. Ma sărută cand pe buze , pe frunte , pe nas , pe barbie , pe obraji . Peste tot.
Eu : Ga-ta. Si eu te iubesc.
Si zicând asta se opreste din avalansă de pupături si imi ataca buzele intr-un sărut superb la care ii răspund.
Ne impletim mâinile si pornim catre tribune unde aveam sa ii fac galerie iubitului meu.
Ne despărțim cand ajungem aproape de teren iar el se alătură coechipierilor sai iar eu ma asez între Vinnie si Tym.
Vinnie : Vitto's girl ? Awwww . Cat de drăguț. Asta era cadoul lui ?
Eu :Daa. Il ador.
Vinnie : Vreau si eu o relație măcar cat un sfert din a voastra. Spune prietena mea bosuflanduse.
Aud un mic chicot in dreapta mea si venea de la Tym.
Eu : Tu ce ai ?
Se apropie usor de urechea mea si imi sopteste : Imi place de Vinnie dar nush cum sa ii zic.
Apoi face un semn ca si cum ar trebui sa țin secret si zâmbind aprob din cap.
După ce termin conversatia cu prietenii mei , meciul incepe.
Il privesc atenta pe iubitul meu si din cand in cand pe Jason. Dylan imi arunca priviri pe furis , zâmbind.
Nu dupa mult timp scorul este in favoarea echipei iubitului meu. Iar la fiecare gol marcat de el , pentru ca a marcat mare parte din goluri alaturi de Jason , se uita la mine si imi trimite bezele in aer eu prefacandu-ma ca le prind , incasand cateva priviri urâte de la majorete . Dar chiar nu imi pasa.
Meciul se termina iar echipa lui Dylan castiga.
După ce se mai domolește agitatia , pornesc alaturi de Vinnie si Tym catre jucătorii zilei : Jason si Dylan.
Nu doar jucătorii meciului. Ci si jucătorii la inima mea. As minti daca as zice ca nu simt nimic pentru Jason chiar daca pe Dylan il iubesc. In mine se da o lupta chiar daca Dylan pare sa o castige.
Imi arunc gândurile si ma reîntorc la realitate. Alerg catre Dylan zâmbind toata si il iau in brate ,el ridicandu-ma de la sol. Ma lasa jos si il sărut dulce.
După care ii dau o imbratisare si lui Jason si dau pe spate parul ud care ii intra in ochi ,acesta doar zâmbind.
Jason : Vitto's girl ? Deja ?
Chicotesc. Cine ne-ar vedea pe mine si Jason ar zice ca suntem cei mai buni prieteni sau chiar frați. Desi nu ma deranjează acest lucru , nu complet. Imi place faptul ca ma inteleg atat de bine cu el chiar si dupa despărțire. Arata ca el chiar a ținut si poate încă mai tine la mine. Eu clar încă țin la el.
Dylan imi cuprinde mana .
Dylan : Deci ... dăm petrecere , in seara asta . La mine. Toata scoala va fi acolo.
Dylan se pune in fata mea si ma priveste rugător.
Tym : Eu clar vin.
Vinnie : Merge Nicolle , merg si eu. Nu vin singura.
Si dinou situatia depindea de mine .
Imi dau ochii peste cap. 
Eu : Dar o sa dureze pana mergem sa ne schimbam.
Dylan : Oh nu , nu ne schimbam . Ceilalti au plecat deja. Haide.
Vinnie , Tym si Dylan la unison : Te rugaaaaaaaam.
Imi trebuie o "portița de scăpare" .
Ma uit in jur , BINGO !
Eu : Vin..  doar daca ma roagă Jason.
Deodată , acesta isi ridica privirea din telefonul pe care il butona si privirea de ceva timp.
Jason : Eu ? spune privind confuz.
Dylan : Da frate , zi odată.
Jason isi da ochii peste cap si isi pune telefonul in buzunar.
Se asează in genunchi si imi cuprinde mana. OK , AM ZIS SA MA ROAGE SA MERG LA PETRECERE , NU SA MA CEARA IN CĂSĂTORIE !
Jason : Nicolle , imi faci onoare de a veni la petrecere ?
Cand imi dau seama , zâmbesc si intru si eu in jocul sau.
Eu : Desigur , Jason , ar fi o mare onoare pentru mine sa te însoțesc.
Jason rade si tinandu-mi mana ca a unei prințese , pornim , mergând ca si cum am merge la bal.

Ceilalti raman in spatele nostru făcând o fata foarte mirată.

*** Dylan's P.O.V. ***

Ok , i-am zis sa o roage sa meargă la petrecere. Nu sa se prefacă ca ar fi o prințesă si o invita la bal. SI SA SI PLECE SINGURI !
Imi alung gandurile cand ii observ pe cei doi certandu-se.
Eu : Voi ce aveti ? spun râzând .
Vinnie : Idiotul asta nu a stiut sa ma ia si pe mine cum a luat-o Jason pe N.
Dau din cap negativ si imi continui drumul catre masina. Intru înăuntru , bag cheia in contact si accelerez. Ii observ pe Jason si Nicolle încă tinandu-se de mana dar ii ignor. Sigur , ei doar se inteleg foarte bine. Nu ?

După încă 10 minute de condus ajung acasa. Imi parchez masina in garajul mare si păşesc spre intrarea in casa pe poteca de piatră. Cum intru , un miros amestecat de tutun , alcool si lavanda ,lavanda fiind  mirosul specific casei noastre , imi cuprinde nările.
Vad peste tot adolescenti care dansează , beau , socializeaza . Făcând ce doresc ei.
Ma uit prin camera si încă nu ii vad pe Jason sau Nicolle . Va fi o seara lunga.

*** Nicolle's P.O.V. ***
Merg pe trotuarul învelit de frunze  alaturi de Jason si chiar daca suntem la putina distanta de liceu pot sa jur ca de cand am plecat rad încontinuu. De cand a devenit el asa de amuzant ?
Distracția este întreruptă de telefonul meu , semn ca am primit un mesaj. Dylan ,sigur.
Dar imi vine sa ma bat cand imi amintesc de cina bunicii cu familia Dorlyn.
"Scumpo daca scapi mai devreme te rog sa vii , se pare ca vor ajunge pe la 17 . Te iubesc . " - Bunica.
Eu : Oh nu . Nu nu nu nu nu.
Jason ma priveste speriat .
Jason : N , ce s-a intamplat.
Eu : Am uitat de cina bunicii cu familia Ross.
Jason chicoteste.
Eu : Ce e asa amuzant ? zic deja iritată.
Jason : Nimic nimic. Va pot duce eu cu masina .
Eu : Oh mersi mersi mersi. spun si il imbratisez pe Jason. Familia Ross este proprietara grupurilor de hoteluri Ross Hotels si sunt cunoscuti in toata lumea. Au hoteluri in India , Spania , Italia , Germania si multe altele. Daca cina asta decurge bine .. bunicii mei vor vorbi despre asta zilnic. Inițial am crezut ca erai tu si părinții tăi dar m-am gândit ca probabil exista mai multe familii cu acest nume.

Jason iarăsi chicoteste. Okkkkk , deja e ciudat.

Jason : Sunt sigur ca va merge bine. Cu siguranta nu suntem noi , ti-as fi zia. Dar tu stii ceva despre familia asta ?
Eu : Pai înafara de faptul ca sunt soț si soție , stiu ca au un fiu. Din cate am inteles de la bunii e cu doi ani mai mare ca mine. Cred ca o sa ma inteleg cu el , daca o sa vorbim .

Inca vorbind , ne întoarcem la masina lui Jason care se afla in parcarea liceului.
Imi deschide usa ca un gentleman ce nu e , râzând , si eu intru ca o lady ce bineinteles , nu sunt.
Se pozitioneaza si el pe scaunul sofefului.
Eu : Oh tre sa il sun pe Dylan. El crede ca venim. Chiar nu te deranjează sa nu mergi la petrecere ? Adica .. si tu faci parte din echipa. Poți sa te duci si ma duc eu cu bunii cu masina bunicului.
Jason : Stai calma. zice râzând. Nu aveam chef de petrecere plus ca si eu am panuri dupa-amiaza. zice chicotind.
Eu : Ok , zambaretule.
Fara sa mai continui conversația imi scot telefonul din ghiozdan . Caut numarul lui Dylan prin contacte si gand il gasesc , apelez.

**convorbire telefonică inceputa***
Eu : A-
Dylan : DA-TI MAI ÎNCET !
Eu : Al-
Dylan : NU SE POATE CU VOI !
Eu : Daca ma mai intrerupi odată , închid !
Dylan : ... scuze. Am iesit acum afara. Unde sunteti ?
Eu : Da pai. Legat de asta , nu cred ca mai venim. Am o cina importanta cu bunica si o familie iar Jason a spus ca are planuri dupa-amiaza. A zis ca o sa ne duca el pe mine si bunii cu masina . Sper sa nu te superi.
Dylan : Oh de ce nu mi-ai spus ? Te-as fi dus eu.
Eu : Nu nu. Ai dat atâtea goluri , meriti petrecerea. Hai distreaza-te si saluta-i pe Vinnie si T... !
***convorbire telefonică încheiată***
Inainte sa termin ce aveam de spus , Dylan imi închide telefonul. Ok , o fi apăsat din greseala sau altceva. E ok.
Ma uit dinou la Jason sii zambindu-i ii zic : Mergem ?

***************************
Capitol nou , mai devreme decat va asteptati ,stiu. Sper sa va placa sa cititi cat mi-a placut si mie sa il scriu.
Haideți cu vot si parere , mici mormoloci. Ly. ❤

Intrebari :
1. Ce parere aveti despre acest capitol ?
2. Ce credeti ca se va intampla in urmatorul ?
3. Oare cu cine va ramane Nicolle ? Dylan sau Jason ?
4. Care va place mai mult si de ce : Dylan sau Jason ?

SI LA FINAL AM O SURPRIZA GUYS ! COPERTA NOUA ! AGHH ! IMI PLACE LA NEBUNIE SI MI-A LUAT FOARTE PUTIN SA O FAC. SPER SA VA PLACA ASA CUM IMI PLACE SI MIE.
LASA-TI VA ROG PĂRERI IN SECTIUNEA DE COMENTARII. ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

I. Vara care schimba. *EDITARE!*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum