Capitolul 19.

144 12 3
                                    

-Nicolle !

Cand m-am întors am fost surprinsă sa dau de Jason.

Eu : Oh , heii !

Jason : Ai ajuns . Haide afara , e mai liniste.

Am ales doar sa aprob din cap si sa il urmez pe Jason pana in curte.

Balerini ma ajutau sa trec printre adolescenți fara probleme iar rochiță nu a avut cum sa se ridice. La un moment dat l-am pierdut pe Jason si m-am oprit începând sa il strig . După încă cateva strigari a revenit cu un zâmbet dulce pe fata .

Jason : Te-ai pierdut , mica prințesă ?

Eu : Cam asa ceva.

Jason : Uite , zice si imi întinde mâna , urmeaza-ma.

La inceput am ezitat insa el a continuat sa vorbească.

Jason : Nu te mănânc. Dar poți ramane aici , singura.

Eu : Da-mi mana aia !

Apoi ii apuc mâna iar el începe sa ranjeasca , tinandu-ma de mana prin mulțime.

Intr-un sfarsit am ajuns afara unde se pare ca erau si Vinnie , Tym si Dylan. Imaginea cu mine si Jason tinandu-ne de mana nu era o idee buna asa ca i-am dat drumul mâinii "printului" si am continuat sa mergem catre prietenii nostri.

Imediat ce Dylan m-a vazut ,a inceput sa zâmbească . E asa dulce. Îmbrăcat intr-o cămasa neagră cu manecile suflecate si o pereche de blugi arată superb.

Se apropie usor de mine iar fiindca este cu un cap mai înalt decat mine sunt sigura ca aratam drăguți. Ma ia in brate si imi da un pupic pe obraz.

Dylan : Esti din ce in ce mai frumoasa in fiecare zi .

Eu : Multumesc.

Tym : Eu ma plictisesc . Haideți sa mergem altundeva .

Vinnie : Idiotule , e petrecerea lui Dylan , nu poate pleca . spune prietena mea si ii da un capac lui Tym.

Dylan : A nu , e ok. E frati-miu aici deci nu ar fi o problema daca am pleca. Unde vreti sa mergem ?

Jason : Am eu o idee. spune Jason cu o privire malefică.

**după 30 de minute**

Si uite asa , cu minunata idee a lui Jason de a merge la plaja in mijlocul toamnei , ne aflam in masina lui Tym.

Frigul isi face simtita prezenta odată ce Tym parchează masina langa plaja . Iesim cu toții si ne îndreptăm catre apa , eu tinandu-ma de mana cu Dylan iar ceilalti mergând pe langa noi.

Deodată Jason isi da camasa jos si pot sa jur ca s-a uitat la mine si a ranjit cand a facut asta. As minti daca as spune ca nu m-am uitat la spatele sau si la patratelele lucrate.

Dylan : Frate ce faci ?

Jason : Nu e evident ? Am sa intru in apa.

Tym : Omule , apa e prea rece .

Jason : Poate pentru voi . spune si in urmatoarea secunda se arunca in apa.

Deodată Tym isi da si el camasa jos si porneste catre apa. Dylan izbucneste in ras si isi da si el camasa jos uitandu-se la mine . (Stiu ca am repetat cămasa , scuze . ) Asta da corp. Muult mai lucrat decat al lui Jason.

Eu : Nu-mi spune ca te duci si tu.
Zic si imi pun mâinile in san.

Dylan : Daca ei pot intra normal ca si eu pot. spune el începând sa alerge .

Eu : Dar nu trebuie sa demonstrezi nimic !

Dylan : Nici n-am de gand !

Si asa sare si el in apa.
Ma uit la Vinnie care isi scoate pantofii.

Eu : Oh haide !

Vinnie : Vrei sa stai si sa te plictisești sau sa induri putina apa rece si sa te distrezi ?
Vinnie porneste si ea spre apa iar băieții bat palma cu ea.
După 10 minute imi scot si eu balerinii si ma asez in fund la malul apei.
După încă 5 minute vad pe cineva ud leoarca apropiindu-se de mine. Imi ridic privirea si il vad pe Dylan tinand mana întinsă spre mine.
Dylan : Haide , nu sta aici singura.
Eu : Stii ca n-am sa intru direct in apa , nu ?
Dylan : Stiu , zice zâmbind . De aceea am sa te iau in brate si am sa te las in apa cand vrei tu.
Fara sa ma împotrivesc il las sa ma ridice si imi incolacesc picioarele in jurul sau.
Deodată ii simt mâinile pe fundul meu si ma simt atat de usurata ca rochita reuseste sa mi-l acopere. Imi țin mâinile strânse in jurul gâtului lu Dylan si ii ignor pe cei ce ne priveau .
Dylan continua sa înainteze pana ce apa imi ajunsese pana la fund.
Dylan : Am sa te las usor in jos si imi spui cand poți atinge cu picioarele nisipul , da ?
Aprobat din cap si largesc putin stramtoarea cu care ii inconjuram gatul.
Ma lasa încet in jos iar la un moment dat simt nisipul rece sub tălpi.
Dylan imi prinde ambele mâini si ma priveste zâmbind.
Dylan : E mai bine decat sa stai singura la mal , asa-i ?
Eu : Ok.. ai avut dreptate.
Dylan : Stiu. Iti e frig ?
Incep sa îmi privesc picioarele miscandu-mi-le prin apa iar apoi il stropesc pe Dylan.
Eu : Nup.
Dylan : Nu trebuia sa faci asta.
Incep sa rad si alerg cu Dylan in urma mea gata sa ma prindă.
Deodată nu il mai observ iar ceilalti doar ridica din umeri in semn ca nici ei nu stiu.
După cateva secunde Dylan iese de sub apa ud leoarca ,cu un par minunat chiar si ud , apucandu-ma de solduri si tragandu-ma sub apa. Chiar si sub întunericul de afara ii puteam vedea chipul . Ranjea si era lafel de frumos. Deodată imi observ rochia care mi se ridica pe sub apa insa tot ce face Dylan este sa ma ia iar in brate iar eu sa îmi incolacesc picioarele in jurul lui iar mâinile după ceafa lui. Ne apropiem capurile unul de altul iar Dylan face ceva neasteptat , ma sărută . Ma sărută sub apa. Poate fi ceva mai romantic ?
Usor usor ne ridica la suprafata încă sarutandu-ne. Cand putem intr-un sfarsit sa respirăm , isi lipeste fruntea de a mea .
Dylan : N ?
Eu : Da ?
Dylan : Vrei sa fii iubita mea ?
Eu zâmbesc si ii răspund : Da.
Apoi il sărut dinou iar ceilalti ne privesc de parca am fi niste specii pe cale de disparitie.
Seara perfecta cu băiatul perfect .

**************
Oh gosh , 1051 cuvinte. Sper sa va placa acest capitol , am lucrat ceva la el. 3/4 voturi si vine next-u dragilor.

ILYYY. ❤

Corectat. \/

I. Vara care schimba. *EDITARE!*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum