Am deschis usa camerei mele iar inauntru era chiar Jason . Statea pe pat , cu capul spre tavan si privea parca in gol.
M-am apropiat usor de el si m-am asezat pe marginea patului .
Eu : Jason ?
Jason doar si-a intors privirea spre mine timp de aproape 3 secunde si apoi a inceput iar sa se "holbeze" la tavan.
Eu : Ai de gand sa vorbesti cu mine sau nu ?
Jason : Are rost ?
Eu : Da ! Ce te-a apucat ? Erai super ok la scoala ! Te schimbi ca vremea sau dintr-odata devii gelos ?
Imediat dupa ce am terminat propozitia Jason s-a ridicat fulger din pat si a venit spre mine . Mi-a luat mainile intr-ale lui si s-a uitat fix in ochii mei .
Jason : Dintr-odata ? Eu mereu am fost gelos. Stiu ca a fost o prostie sa stau cu Krista dar chiar nu stiu ce ma apucase. Chiar nu vreau ca relatia noastra sa se termine.. asa. Te rog, mai acorda-mi o sansa.
Eu : Jason stii doar ca acum.. chiar nu pot . Deja i-am dat "sperante" lui Dylan, deja am inceput sa tin la el deja.. deja e prea tarziu pentru noi .
Atunci s-a uitat dinou adanc in ochii mei . Am putut observa ca avea ochii.. inlacrimati. Jason plange ? Pentru mine ?
Jason : Bine. Decizia ta. Atunci chiar nu mai putem ramane nimic.
Eu : Cum adica?
Jason : Adica nu putem fi nici prieteni !
Dupa ce si-a terminat "propoziția" a scos un oftat lung.
Jason : Nu pot si nici n-am sa pot vreodata sa te privesc doar ca pe o prietena. Oricat as incerca. Eu doar.. tre sa ma intelegi si tu pe mine.
Mi-am lasat capul jos si mi-am tras mainile .
Eu : Ok. Am inteles .
Timp de un minut intreg niciunul nu a scos nici un sunet. Doar stateam in mijlocul camerei mele si.. nu ziceam nimic.
Jason : Ar.. trebui sa ne intoarcem.
Eu : Oh , da . Da.
Jason : Sa nu-l faci pe Dylan sa astepte..
Nu am spus nimic doar m-am uitat inca odata la el si am pornit amandoi spre scari. Ne-am asezat in stil "turcesc " langa ceilalti prieteni .
Eu : Deci.. continuam jocul ?
Si asa totul parea dinou normal. Doar parea, in schimb, in mintea mea totul era o mare "mazgalitura" . Jason , Dylan , gelozia lui Jason , sarutul lui Dylan si toata saptamana asta. Off, iar se complica lucrurile.
Am continuat sa ne jucam adevar sau provocare insa nu am mai ales provocare iar la adevar.. si-au dat seama si ceilalti de situatie asa ca mi-au pus intrebari simple.
Dupa ce am terminat si jocul , Tym si Vinnie au ramas la mine. Tym a dormit pe jos , iar eu si Vinnie in pat. Am adormit dusa, la cat de obosită eram nici eu nu ma mir.
**Dimineata**
Astazi Dylan va da petrecerea aceea despre care vorbea tot liceul. Imi va trebui o rochie noua sau ceva. Am sa trezesc maimutele si vom merge toti la mall. Sunt sigura ca si Vinnie tre sa-si ia ceva. Iar Tym, el va trebui sa ne care pungile. Suporta el, pentru ce sunt prietenii?
Urc pe varfuri pana in camera mea, unde dormeau cele doua maimute si deschid usa cat de incet am putut. Deodata sar pe Tym si inceput sa-l gadil.
Eu : Trezeste-te , somnorosule !
Tym : La-hahaha-sa-ha-ma! Lasa-hahaha-maaa!
Eu : Te trezesti ?!
Tym : Daaahahaha!
Vinnie : Ce naiba se intampla aici ? zice Vinnie somnoroasa.
Eu : Te-ai trezit si tu ? Perfect . Deci, vreau sa merg pana la mall, trebuie sa imi iau ceva pentru petrecerea lui Dylan, nu mi-am mai luat o rochie noua de ceva timp.
Vinnie : Uuu, buna idee. Si mie mi-ar trebui ceva. Ma bag.
Eu : Tym !
Tym : Daaa ?! strigă din bucătărie.
Eu : Vi si tu ?!
Tym : Binee !
Eu : Okee !
Am inceput sa rad foarte zgomotos cu Vinnie si pana la urma maimuta a cazut din pat.
**La mall**
Dupa 2 ore de cautat Vinnie si-a gasit o rochie foarte draguta, de culoare albastra inchis cu dantela simpla. Problema ei : pantofii. De o ora cauta o pereche " perfecta" si nu o gaseste. Tym si-a ales o camasa simpla albastra si niste pantaloni plus o pereche de tenesi. La baieti e simplu. Eu nu mi-am gasit absolut nimic.
Cotrobai printre niste umerase cu rochii . Nu, nu, prea simpla, prea lunga, prea scurta.
Doamne ! Multumesc Doamne ! Am gasit-o ! Dupa inca o ora de cautat.. am gasit rochia perfecta pentru mine.
-----------------------------------------
Gata capitolul . Sper sa va placa si nu uitati, la 5 voturi vine si nextu.
A da , era sa uit. Va multumesc muult mult mult de tot pentru 1K de lecturi la aceasta carte. Sunt extrem de fericita. Sper sa facem si cat mai multe voturi si sa continuam cu lecturile. Dinou , va multumesc mult . :33
Intrebari :
1. Cum credeti ca ar trebui sa arate rochia lui Nicolle ?
2. Ce parere aveti despre momentul de gelozie a lui Jason ?
3. Cum va fi petrecerea ?
Corectat . \/
CITEȘTI
I. Vara care schimba. *EDITARE!*
Teen Fiction! ARE NEVOIE DE CORECTARE ! Nicolle isi petrece vacantele de vara la bunicii ei. Dar aceasta vacanta va fi una specială. Nicolle este o fata simpla care adora sa isi petreacă timpul cu persoanele la care tine. Dar oare la cate persoane va ajunge sa...