Capitolul 23.

131 7 2
                                    

*****dupa doi ani*****

Eu : Gata ! Asta a umplut paharul ! Dylan eu nu te mai iert !
Dylan : Iubito te rog ! Jur ca..
Eu : Ca n-o sa mai faci ! Stiu ! Mi-ai spus asta de 10 ori ! In ăstia doi ani numai asta mi-ai spus !
Dylan : Te gândesti la el , nu ?
Privesc la Dylan. Acest Dylan care s-a schimbat in acesti doi ani de relație. De la plecarea LUI... totul a luat o întorsătură .
Eu : Fireste ca nu . Dylan am 18 ani. Am trecut peste . Tu ai terminat liceul iar eu mai am doua luni si il termin si eu. Inteleg ca vrei sa mergem la petreceri dar eu nu pot mereu ! Si tu te "consolezi" cu orice fata apuci ! M-am saturat !
Dylan : Te despărți de mine , asa-i ?
Eu : Nu doar ca ma despart de tine !
L-am privit in ochi si cu toata siguranta din mine i-am spus :
- Ma mut. Departe de aici.

****peste trei luni****

Bunica : Of Nicolle scumpo , esti sigura de asta ?
Imi pun si ultima bluza in bagaj si imi privesc bunica cu cel mai sincer zâmbet.
Eu : Da bunico , am 18 ani . Sunt foarte fericita si sigura de aceasta decizie. Ma bucur ca ma sustineti.
Bunica : Draga , noi te susținem cu orice doresti tu sa faci.
Imi strâng in brate bunicii si ii sărut pe amândoi pe frunți. Le fac cu mana , lafel si ei si asezandandu-mi bagajele in portbagaj pornesc catre aeroport.

Un nou oras. Un nou loc. Oameni noi. O noua eu. O viata noua.

*************************************

Ieeeiii. Si capitolul 23 . Stiu ca a fost scurt dar volumul doi va avea doar capitole lungi si pline de întâmplări. Sper sa va placa si fiti pe faza. Cateva păreri despre ce s-ar putea intampla in Volumul II sau sugestii. :) ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

I. Vara care schimba. *EDITARE!*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum