Capitolu 4 : "Am avut incredere in tine !"

251 22 0
                                    

Am facut 2 saptamani de relatie cu Jason. Nu imi vine sa cred.

Ieri mergeam sa ne plimbam pe o strada mai pustie cu foarte multi copaci in jur. Totul era bine pana cand a inceput sa ii sune telefonu.

Bzzzzzz!

Eu : Cine e ?

J : Eh nimeni important.

Eu : Ok.

Bzzzzzz!

Eu : Arata-mi telefonul.

J : Nu e nimeni de care sa iti pese. Serios ! Nu-ti face griji.

Eu : Atunci poți bine-mersi sa-mi arăți .

Degeaba toate incercarile mele de ai lua telefonu. Nu aveam destula forta. Dar m-am enervat si i-am spus ca daca nu mi-l da o terminam. Asa ca mi l-a dat. A aparut numele Anne-Mariie .

OK CINE MAI E SI ASTA? ? SI DE CE IL SUNA INCONTINUU PE JASON ?!

ASTEPT NISTE RASPUNSURI.

Eu : Raspunde-i.

Cu putina ezitare , i-a raspuns.

J : Alo ?

*se aude vocea ei din telefon* : Buna , frumosule ! Ce mai faci ? Mai vin pana la tine ?

Am inceput sa fug instantaneu. El in spatele meu.

J : Nicolle ! Asteapta !

Eu : Nu mai avem ce discuta. Doar lasa-ma ! zic si ( , ) siroaie de lacrimi imi curgeau pe obraji rosi.

J : Doar asculta-ma odata !

Eu : Ce sa ascult ? Ca vorbeai cu alta pe la spatele meu ? Nu mai avem ce discuta. AM AVUT INCREDERE IN TINE !

J : Dar nu intelegi ea doar...

Si atunci incep sa fug cat pot de repede. Ma pierd prin padurea parca infinita .

Un caine ma fugareste. Serios ? Se face intuneric. Mor de frig. Ma sprijin de un copac si incerc sa nu mai tremur. Oare voi muri aici ?

Corectat . \/

I. Vara care schimba. *EDITARE!*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum