Capitolu 16.

155 16 7
                                    

La un moment dat cineva a batut in usa. Cand am deschis usa era chiar.. Dylan. Si are un urs in brate ? Doamne ce dragut e ! Adica ursul. Eh pe cine pacalesc ? Si Dylan e foarte dragut !

Eu : Dylan, ce cauti aici ?

Dylan : M-am gandit sa-ti fac o surpriza. Pot intra ? 

Eu : M.. sigur. 

L-am primit inauntru pe Dylan si l-am condus in living unde erau si Vinnie si Tym. Acestia au fost umpic socati sa il vada pe Dylan , dar erau prea "atrasi" de film pentru a se gandi la asta acum.

M-am asezat pe canapea , langa Dylan , timp in care tineam ursul in brate. Dylan si-a pus bratul sau drept in jurul meu  si am continuat sa ne uitam la film. Dupa ce s-a terminat am inceput sa vorbim.

Vinnie : Am o idee ! Ce-ar fi daca am chema si echipa de football ? Stiti voi cu Jason , Mark si ceilati. Ar fi mai distractiv.

Eu : M..mai bine..

Dylan : Mai bine ii chemam ! Ai dreptate .

Am facut botic de catel suparat iar Dylan mi-a dat un pupic pe obraz, urmat de un chicotit de-al meu. 

Dupa 15 minute de la apelurile lui Vinnie au aparut si restul ,cu inca cateva fete, probabil iubitele lor. Din cate am vazut au venit doar 4 baieti si 3 fete. Bun deci.. matematico, ajuta-ma : 3 fete+  eu si vinnie + dylan si tym + cei 4 baieti = 11 . Ok. Ajunge. 

O fata : Ce-ar fi daca am juca adevar sau provocare ? 

Jason : Da, sigur.

Vinnie : Bun. Pot sa incep eu ? Pot ? Pot ? Oke. 

Mark : Dar.. 

Vinnie: Niciun dar. Hmm.. Nicolle ! Ce alegi ? 

Eu : M cred ca.. adevar.

Vinnie : Of , nu poti sa alegi si tu provocare ! Fricoaso !

Eu : Da bine, maimuto ! Zi odata.

Vinnie : Oke, oke ! Hmmm.. Oh. Stiu ! E adevarat ca simti ceva pentru Dylan ? 

Cand am auzit intrebarea nu stiam la ce sa ma gandesc mai intai. La faptul ca probabil eram exact ca o rosie foarte coapta.. sau ca trebuia s-o omor pe Vinnie? O sa am timp. Acum tre sa raspund.

Eu : M.. pai.. umpic.

Cand Mark si celalalt baiat mi-au auzit raspunsul au inceput sa aplaude. Jason doar se uita la mine. Intr-un mod foarte sec. Dylan s-a inrosit iar Vinnie aplauda cu Mark , Tym , aceea fata si ceilalti doi baieti. 

Eu : Da bine gata, trecem mai  departe.

Vinnie : Mnoh bine . Dylan, muahaha, ce alegi ? 

Dylan : Provocare.

Vinnie : In sfarsit ! Te provoc sa..

Eu : Proasta alegere. soptesc eu spre Dylan.

Dylan a scos un chicotit mic care a fost adorabil.

Vinnie : Sa... o saruti pe Nicolle !

Eu : Ce !? Dar eu.. adica tu.. adica Dylan ...

Dylan : Adica eu .. accept.

In acel moment am inghitit o gura de aer si am ramas statuie. Dylan se apropia usor de mine . Mi-a pus un deget pe obrazul meu care acum era rosu si si-a lipit buzele de ale mele. A fost atat de dulce. Dupa ce ne-am desprins buzele ne-am uitat in jur si toti au inceput sa tipe si sa aplaude, de parca am fi castigat o vacanta in Honolulu. Am observat ca Jason disparuse asa ca m-am scuzat si am pornit sa-l caut prin casa. 

Am urcat la etaj dupa ce am verificat  bucataria si camera bunicilor. Am cautat in baie, pe terasa si a mai ramas camera mea. Trebuia sa ma astept ca aici sa fie.

Am deschis usa camerei mele iar inauntru era chiar Jason. Statea pe pat , cu capul spre tavan si privea parca in gol.

________________________________________________

Intrebare : Dylan sau Jason ?

Corectat. \/

I. Vara care schimba. *EDITARE!*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum