Capitolu 3 : Primul.

303 18 0
                                    

Cand m-am trezit , aveam 4 apeluri nepreluate de la Jason. Am ramas umpic mirata. Adica eu nu prea m-am comportat frumos cu el si el tot nu renunta. Impresionant.

Am luat repede micul dejun, m-am schimbat si l-am sunat.

*Apel inceput*

Eu : Hei, neata.

Jason : Oo. Neata suparacila. Ce faci ?

Eu : Bine mai.. zambarici. Ma gandeam sa merg prin parc , poate vrei sa vii.

Jason : Mmm.. asteapta umpic.

Eu : Ok.

*dupa 2 minute*

Jason : Am vorbit cu ai mei, scuze.

Eu : Nu e nimic. Pai si ? Ne vedem ?

Jason : Aapf. Da , normal. In 5 minute ne vedem la colt. Paa.

Eu : Ok-ok. Pa.

*Apel terminat*

Mi-am luat geanta si am plecat.

Cand ne-am intalnit , m-a luat in brate si mi s-a parut si dragut dar si umpic ciudat. Apoi cand am ajuns in parc , ne-am asezat pe o banca la umbra. Deodata au aparut 3 baieti , umpic mai inalti decat Jason. S-a uitat la mine si mi-a spus sa plec dar normal , cum sunt foarte incapatanata , nu am vrut.

Jason : Nicolle , pleaca !

Eu : Ti-am spus ca nu vreau !

Jason : Ok atunci macar ramai cat mai in spate !

Mi-am dat seama ca ceva nu era in regula. Jason avea un conflict cu cei 3.

Un baiat : Salut Jason. Ti-ai tras gagica?

Jason : Da , probleme ?

Un baiat : Cu ea nu am nimic , dar cu tine , am inceput ceva si trebuie sa terminam.

Jason : N-am chef de tine , ok ? Pot sa te bat si altadata.

Atunci acel baiat i-a dat un pumn lu Jason si asa a inceput totul. Ceilalti doi ma tineau de maini , ca sa nu intervin. Ma zbateam cat puteam de tare dar nu am reusit. Jason avea buza sparta dar a reusit sa ii potoleasca pe cei trei. Apoi am luat-o la fuga si am intrat intr-o livada plina cu ciresi.

Eu : Cine erau ? Ce au cu tine ? De ce v-ati batut ? De ce nu m-ai lasat sa intervin ? Adica de ce nu m-au lasat sa intervin ?

Jason : Uite d-asta. Ai fi pus prea multe intrebari . Si nu cred ca as fi avut raspuns la toate.

Eu : Te bat daca m-ai faci vreodata asta !

Jason : Deci ti-ai facut griji pentru mine. zice si imi arunca o privire sarcastica.

Eu : Esti imposibil !

J : Esti imposibil de posibila.

Eu : Tot eu ? Deci dupa ce ca : ai facut-o pe ceea mai buna prietena a mea sa plece , te bati cu cine apuci si pe mine nu ma lasi sa intervin si esti super enervant. Deci... nu pot sa cred ca mai ai tup...

Nu am apucat sa imi termin propozitia caci Jason m-a sarutat. Ok. O sa incerc sa nu lesin. Ok. Dar nu pot !! Deci nu pot sa cred ca a facut asta ! Desi - nu a fost asa rau.

Eu : Mmm. Eu - tre' sa plec . Mai vorbim.

J : Nicolle , stai ! Scuze.. nu credeam ca o sa te superi ! Imi cer scuze ! Nicolle !

El credea ca m-am suparat dar defapt chicoteam. Eram rusinata ca sa mai raman.Asa ca am plecat.Nici nu am ajuns acasa ca telefonul imi suna in continuare.Era Jason.

Dupa ce m-am schimbat in pijamale m-am gandit in sfarsit  sa ii raspund , asa nu avea cum sa ma mai cheme afara. Doar presupuneam insa e foarte convingator.

Eu : Alo ?

J : Alo! Nicolle ! Imi cer scuze ,te rog doar.. uita-te pe geam !

Eu : De ce ?

J : Doar uita-te.

Eu : Off , bine bine.

Cand m-am uitat , era afara, cu un urs uriaaas in brate.

Am coborat cat de repede am putut. L-am luat in brate si fara sa imi dau seama l-am sarutat. A fost ceva pe moment.

Jason : Deci presupun ca iti place ursu.

Eu : Da.. normal. Multumesc si scuze , pentru tot. zic râzând.

Jason : Nu ai pentru ce. Noapte buna.

Eu : Noapte buna.

Am stat 4 ore incontinuu si am vorbit la telefon fara sa las ursu din brate.


Corectat . \/

I. Vara care schimba. *EDITARE!*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum