OMG! Deci imi cer mii si mii si mii si mii si mii ~dupa 5 minute~ si mii de scuze. N-am mai postat de o luna si nici mie nu imi vine sa cred asa ceva. Stiu ca probabil multi ati renuntat la carte insa nu aveam inspiratie sau timp. Ca sa ma revansez o sa postez acest capitol care o sa fie destul de lung , zic eu. Dinou imi cer scuze mormolocii mei, va ily mult :c .
_____________________________________________________________________
Cand ma intorc sa vad cine a reusit sa-mi dea cu mingea in cap era chiar ... JASON ?! Universule, iti bati joc de mine ? Dupa faza cu Kesha acum imi da cu mingea in cap ? Ce idiot.
El : Scuze, din greseala.
Eu : Sunt sigura.
El : Crezi ca am vrut intentionat sa-ti dau cu mingea in cap ?
Eu : Nu stiu, nu mai suntem impreuna iar iubita ta noua este Kesha. Ma pot astepta la orice din partea ta, sau a voastra.
El : Atunci inseamna ca nu m-ai cunoscut niciodata.Si nu sunt cu Kesha.
Eu : Poate chiar nu te-am cunoscut. Nu stiu cine mai esti sau cine ai fost.
M-am intors si am plecat cu Tym si Vinnie pentru a-mi varsa nervii.
Eu : Nu-mi vine sa cred cat tupeu poate avea dupa ce a facut !Nu il mai suport ! Nu stiu cum mai poate vorbii cu mine. Si cel mai rau e ca eu inca sper ca va venii si isi va cere scuze si o va lasa pe Kesha.
Tym : Linisteste-te. O sa te facem noi sa te simti mai bine.
Vinnie : Exact. Deci azi e vineri , corect ?
Eu : Da, si ?
Vinnie : Maine, Dylan da o petrecere.
Eu : A da, mi-a spus si mie.
Vinnie : M-a invitat si pe mine si pe Tym si pe tine, normal.
Eu : Tot nu inteleg.
Vinnie : Of. Vom merge la petrecere, te vei simti mai bine. Ai spus ca bunicii tai nu sunt acasa deci tot mai bine.
Eu : Nu stiu ce sa zic despre asta.
Tym : Oh haide. Dupa petrecere, vom ramane la tine , ne vom uita la niste filme , mancam pop-corn, radem.
Eu : Da dar..
Tym : Deci s-a facut.
Eu : Dar nu am spus ca va primesc la mine.
Atunci ne-am oprit brusc din mers si s-au uitat la mine foarte mirati si cu niste ochi de catelusi.
Eu : Glumeam. Normal ca va primesc maimutelor.
Atunci am inceput sa radem si ne-am imbratisat in grup.
Pana la urma.. chiar ma voi simti mai bine daca voi merge. Decat sa stau in casa, sa ma uit la filme siropoase si sa plang, prefer sa merg la o petrecere.
Dupa ce s-a terminat ora si ne-am schimbat, am pornit catre dulapul meu pentru a-mi lua cartile. Tym si Vinnie ma asteaptau in cantina. Cand am ajuns la dulap era si Jason acolo. Am uitat ca avem dulapurile unul langa altul. Am trecut repede prin multimea de elevi si am ajuns la dulap.
Jason nici nu s-a uitat in spre mine si nici eu la el. Doar ne uitam in dulapuri si cotrobaiam prin lucruri.
El : Asculta-ma ,chiar imi pare rau pentru..
Eu : E ok. Nu m-a durut.
Atunci s-a intors inapoi la dulap si iar a inceput sa-si cotrobaie prin lucruri.
CITEȘTI
I. Vara care schimba. *EDITARE!*
Teen Fiction! ARE NEVOIE DE CORECTARE ! Nicolle isi petrece vacantele de vara la bunicii ei. Dar aceasta vacanta va fi una specială. Nicolle este o fata simpla care adora sa isi petreacă timpul cu persoanele la care tine. Dar oare la cate persoane va ajunge sa...