Capitolul 22. (+VESTE)

154 12 6
                                    

FACETI-VA TIMP SI CITITI CE AM SCRIS LA FINAL ! MULTUMESC !
******************************

Deci mai am putin si cad pe jos. Jur.
Suntem de doua ore in mall si bunii ne tot plimba de colo colo. A cumparat mai mult decat ce e necesar pentru cina si urmează sa mergem sa ne luam haine. Sper !

****dupa 30 de minute****

Bunii deja si-a gasit o rochie superba crem dar eu nimiiiic !
Eu : Jason !
Jason : Da !
Ies din cabina de proba cu un articol din doua piese , tricotate, foarte moale ,lejeră si potrivita ,zic eu,  iar culoarea este una superba.
Eu : Asta e buna ?
Jason ma priveste si se încruntă.
Jason : Hm. Nu stiu ce sa zic. Nu iti sta bine cu ea. Iti trebuie mai multe forme.
La auzul acestor vorbe rămân socată si ma simt oarecum.. rănită . Plina de nervi intru in cabina si ma privesc in oglindă. Este un nesimțit ! Imi sta foarte bine cu rochia ! Ufff !
Deodată , intra încet in cabina iar eu ma întorc brusc încercând sa il lovesc cu pumnii si palmele. Imi prinde încheieturile si ma lipeste de oglinda cabinei. Ma priveste in ochi , apoi de sus pana jos si zâmbește. DE CE ZAMBESTE ?!
Eu : Da-mi drumu' in clipa asta ! Tip !
Jason : Tu chiar ai crezut tot ce am spus ?
Eu : Ăăăă.. DA ! Si ai dreptate , nu-mi sta bine cu rochia asta si n-am forme pentru ea. In schimb fetele cu care umbli tu au forme , nu ? Ei bine poți sa o cumperi si sa i-o dai uneia dintre ele. Acum lasa-ma !
Jason : Nu umblu cu nicio fata. Si am vrut doar sa glumesc cu tine.
Eu : Nu e amuzantă gluma ta ! Stiu ca sunt urâtă dar nu trebuia sa mi-o zici asa direct ! Sunt clasa a 10-a , tu a 11-a . Cele de a 11-a au forme si sunt si frumoase deci du-te si fa cumpărături cu ele !
Jason : Esti cea mai frumoasa fata pe care o stiu.
La auzul acestor vorbe rămân dinou socata .
Jason : Si rochia asta e perfectă pentru tine . Ai niste forme superbe si oricine ar fi norocos sa te aibă ca iubita . zice el apropiindu-se de fata mea .
Imi lasa încheieturile doar pentru a-si împleti degetele cu ale mele. Ma priveste de sus si imi zâmbește iar eu nu rezist sa nu o fac . Isi lipeste fruntea de a mea si oftand imi spune :
Jason : Stii cat de mult as vrea sa te sărut ?
Zice iar eu chicotesc . Ii dau un pupic pe obraz si zâmbesc.
Eu : Da , stiu.
La rândul lui si el chicoteste si se îndepărtează de mine , încă tinandu-ma de mâini.
Jason : Te las sa iti dai jos rochia si ti-o plătesc eu .
Eu : Nu e nevoie....
Jason : Vrei sa te lipesc iar de oglinda ?
Eu las capul in jos prefacandu-ma suparata. El ma sărută pe frunte si zice :
Jason : Te astept afara.
După ce iese din cabina ma lasa singura iar eu incep sa ma schimb.

După ce si-a luat si el o cămasa si o pereche de pantaloni , acum suntem in masina in drum spre casa mea. Jason rupe tăcerea.
Jason : Si cum iti merge cu Dylan ?
Eu : Nu suntem de mult timp impreuna deci încă nu am o părere conturata.
Jason : Mhm mhm. Inteleg. Pai sper sa va tina.
Zice si strânge mai bine de volan . Eu ma rezum in doar a chicoti.
Eu : Da . Si eu sper.
Si dinou se asterne linistea peste noi.

După încă 20 de minute de condus ajungem la mine.
Eu : Mersi , pentru tot.
Jason : A fost plăcerea mea . Zice zâmbind.
Zâmbesc si eu si ii dau un pupic pe obraz. Deschid usa masinii sale si cobor încet din ea. Imi iau punga cu articolul cumparat si păsesc catre casa . Ajung pe veranda si ii fac cu mana lui Jason . El doar isi misca capul si porneste masina plecând.
Intru in casa iar mirosul de mâncare imi invadează nările.
Eu : Wow bunii. Miroase mirific. Clar o sa le placa.
Bunii : Mersi scumpo . Sper si eu.
Eu : Ai nevoie de ceva ?
Bunii : Da . Sa te duci si sa te pregateste . Vor ajunge peste o ora. Fugi !
Eu : Fug fug .
Zic si incep sa rad.
Ajung in camera mea si imi las cele doua piese pe pat. Imi iau doua prosoape mari , albe si pufoase , lenjeria mea neagra cu dantelă si halatul meu cu mickey mouse pufos.
Intru in baie si dau drumul apei in cada. Cand apa este destulă , o opresc si ma asez înăuntru. Imi iau samponul si gelul de dus , ambele cu aromă de ciocolată . Imi spăl părul lung si mai nou , brunet , si apoi imi învălui corpul in gelul de dus . Le îndepărtez pe amândouă cu apa si ma dau jos din cada. Imi infasor parul intr-un prosop iar cu celalalt imi sterg corpul. Imi iau lenjeria intimă pe mine si halatul deasupra. Ies din baie si ma asez la masa mea cu oglinda. Imi usuc parul si mi-l îndrept iar mai apoi incep machiajul. Ma rezum in doar a-mi contura usor sprâncenele , un creion de buze crem-rozaliu , rimel si creion de ochi. Imi iau rochia pe mine si imi iau tenesi negri , simpli in picioare. Da da ,tenesi. Nu imi plac pantofii , decat la ocazii. Imi îmbrac cele doua articole si ma dau cu parfum . Ma mai privesc o data in oglindă si vad ca sunt gata cu 5 minute inainte . Cobor rapid scările si ajung in dreptul bunicii.
Eu : Bunii. E ok daca port tenesii ăstia ?
Bunii : Scumpo , poarta ce vrei tu doar sa te simti bine.
Eu : Esti cea mai buna . spun si plasez un pupic pe obrazul bunicii.
Deodată se aude soneria .
Bunii : Draga , deschide tu.
Aprob usor din cap si păsesc spre usa. Imi mai aranjez o data parul si deschid usor usa.
In fata mea apare o doamnă foarte drăguță , blonda satena , un bărbat înalt , facut si săten inchis si probabil mai e si fiul lor care e chiar... STAI CE ?
Eu : Buna seara ! zic afisand un zâmbet.
Doamna ma îmbrătisează si imi sărută ambii obraji.
Doamna Ross : Buna seara , tu esti Nicolle , asa-i ?
Eu : Da chiar eu , doamna Ross.
Doamna Ross : Poți sa îmi spui Emma , chiar te rog.
Eu : Desigur , Emma.
Emma paseste catre bunica iar eu imi îndrept atenția catre bărbatul înalt si saten .
Domnul Ross : Iar mie sa îmi spui Roger.
Eu : Am inteles , Roger. spun si chicotesc.
Privesc si la ultimul membru , cel care m-a surprins. Imi pun mâinile in san si ma incrunt.
El doar zâmbește si imi întinde mana. I-o dau si mi-o sărută usor.
El : Iar eu sunt Jason Ross . Desigur , imi poți spune Jason. Zice zâmbind.
Il privesc de sus pana jos. Are exact ceea ce si-a cumparat cu mine. De ce nu mi-a spus ?
Eu : Da. Eu sunt Nicolle. Zic si eu zâmbind .
Imi iau mâna din a lui si intru in living si ma asez pe unul din cele doua scaune care au mai rămas libere. Jason apare si el si se asează langa mine. In timpul mesei , adulții discuta despre diferite subiecte iar eu doar plimb mâncarea CU furculița. Mi-a pierit tot cheful. Deodată simt cum un picior il loveste pe al meu. Ma uit sub masa iar apoi la Jason care chicoteste . Imi dau ochii peste cap . Cine altcineva ? Doar nu m-ar fi lovit Roger sau Emma . Nu intenționat , asta e sigur.
Bunii : Stiati ca Nicolle si Jason au fost impreuna ?
Bunii taci taci taci.
Emma : Serios ? Wow. Jason nu ne-a povestit niciodata de relatie.
Auzind asta , simt cum mi se strânge inima si se face mica mica mica , aproape inexistentă. Jason nu le-a povestit parintilor sai despre mine ?
Bunii : Probabil a uitat. Este normal . Sunt adolescenți , uita multe lucruri.
"Dar nu si astfel de lucruri" imi zic in gand.
Bunii : Copii , daca va plictisiți cu noi , puteti merge sa va plimbati.
Ma ridic de la masa si ma îndrept fulger spre usa.
Eu : Ma duc prin oras.
Jason se ridica la fel de rapid si vine spre mine.
Eu ies trantind usa. Grăbesc pasul . Am iesit exact lafel cum eram înăuntru. Nici nu mi-am luat vreo geacă sau bluza. La dracu.
Aud usa inchizandu-se iar si raman in fata verandei. Ma întorc brusc si incep sa vorbesc ,sau mai bine zis.. sa tip.
Eu : Nu le-ai povestit niciodata deapre noi , ha ?
Jason : Nicolle , asculta-ma...
Eu : Nu ! Tu sa asculti ! Daca pentru tine relatia noastra nu a reprezentat nimic atat de important încât sa le spui părinților tăi atunci nu ar fi o problemă daca nu am mai vorbi .
Jason : Nicolle..
Eu : Nicio Nicolle ! M-am saturat Jason ! M-am saturat . De tine si de toate emotiile si sentimentele pe care mi le provoci iar mai apoi distrugi !
Si cu asta incep sa fug , naiba stie pe unde. Fug de juma de ora si am ajuns pe un pod , fix langa o padure.
Privesc in jos la apa si las lacrimile sa curga. Am nevoie de Jason. Nu vreau sa il înlocuiesc insa el mereu ma face sa sufăr. Dylan in schimb e dulce si amuzant si grijuliu. De ce ?
Eu : De ce ?
Zic vorbind singura.
Deodată se aude o masina si nu ii dau importanta . Apoi usa masinii inchizandu-se. Dar nu ma clintesc deloc. Doar stau jos , murdarindu-mi CU siguranta noua rochie dar cui ii mai pasa ?
Începe ploaia , perfect. Tot nu ma misc.
Ii aud vocea lui Jason .
El : Ridica-te.
Eu : Nu .
El : Am zis sa te ridici.
Eu : De ce ? Imi place ploaia. Plus ca apa de jos nu arata asa de nasol. Numai buna de o baie.
El : Tu te auzi ce zici ?
Eu : Mai clar ca niciodată.
El : Daca nu te ridici , te ridic eu.
Eu : Mult succes , Batman.
Si chiar m-a ridicat. Ma ține in stil mireasa si ma duce in directia masinii. Incep sa ma zbat si sa dau din picioare.
El : Încetează .
Eu : Lasa-ma jos.
Face ce ii zic si ma priveste. Il privesc si eu. Cămasa neagră este udă si lipită de pieptul sau iar parul ud ii cade pe fata. Intr-o secunda ajung langa pod si raman cu fata la Jason. Acesta paseste spre mine.
Eu : Un pas sa mai faci si ma arunc !
El : Încetează odată si hai acasa.
Mai face un pas .
Eu : Vorbesc serios ! Stai pe loc !
El : Daca te arunci ce crezi ca rezolvi ?
Eu : Scap. Scap de tine si de toate astea !
El : Daca vrei sa scapi de mine o sa scapi doar nu te arunca.
Eu : Cum ? O sa pleci ? Nu vreau. Vreau si nu vreau sa scap de tine. Daca pleci , o sa pot sa fiu fericită dar daca pleci probabil ca o sa ma sinucid.
Nici mie nu imi vine sa cred ce am zis. Imi las privirea in jos si intr-o secunda sunt trasa de langa pod si imbratisata. Imi infasor mâinile in jurul gâtului sau si dau drumul lacrimilor. După ce mai stam putin asa , Jason imi ridica bărbia cu degetele.
Ma priveste cateva secunde dupa care imi spune :
El : Te astept. Te astept cat vrei. Dar promite-mi ca o sa mai fim impreuna. Promite-mi.
Eu : Iti promit. Zic si il sărut.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!CITESTE!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bun. Pai . Lume lume. M-am decis. O sa mai fac un capitol din aceasta carte si apoiiii :pam pam paaaam ! Ma apuc  de volumul doi. Da da . Stiu ca are doar 22 de capitole * cu următorul 23* dar am niste idei geniale. Ma sustineti cu aceasta idee ? Sau sa continui volumul unu ? Va rog păreri.

Volumul doi va avea mai multa acțiune , mister si drame. Tot din punctul de vedere al lui Nicolle.

Păreri please.

I. Vara care schimba. *EDITARE!*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum