IAN'S MYSTERY

4.4K 209 6
                                    

Bismillah.

Hi! Assalamualaikum.

First of all saya nak warning! Ini adalah karya yang PERTAMA saya. Disebabkan ini karya yang pertama saya, mestilah banyak serba kurangnya seperti kesalahan ejaan , grammar , perkataan , tatabahasa , fakta dan lain-lain. Jadi, boleh tolong betulkan saya kalau ternampak ejaan yang salah atau sebagainya.

Untuk kamu yang sedang membaca ni, tolong jangan expect cerita ni gempak gila ya! Maksud saya, jangan expect tinggi2 sangat. Kerana saya masih mentah lagi dalam dunia penulisan ni. Masih banyak yang perlu saya pelajari. Tengoklah, cara penulisan saya sekarang ni pun dah sama macam karangan adik saya yang darjah 4 tu.

Peringatan lagi supaya tak menyesal bila dah baca nanti. Cerita ni cringe gila. Saya jujur, cerita ni cringe nak mampuih. Tapi kalau hati anda masih kental nak baca, semoga berjaya!

DISCLAIMER

ALL RIGHTS RESERVED ©HVSNXZZ

Semua di dalam buku ini hanya imaginansi penulis dan rekaan semata-mata. Sebarang persamaan watak, nama , kejadian , tempat , orang yang hidup atau yang telah mati adalah tidak disengajakan.


️ Dalam cerita ni ada banyak character dan pov.. kalau ada apa-apa yang tak faham atau tak boleh masuk otak apa bende yang si author ni tulis, boleh bagitahu sayaa!

❗Terdapat perkataan yang tidak elok didalam ni, mohon jangan tiru aksi ini dirumah.

Selamat membaca !

IAN'S MYSTERY | NEW [OG]Where stories live. Discover now