BAB 13 (18SX)

139 3 0
                                    

Parti hari jadi Zul berlanjutan sehingga ke hotel, bersama-sama gadis yang ditempah Arif untuk melayan mereka malam ini. Gadis pilihannya kebiasaannya adalah freelance, Arif selalu menggunakan khidmat mereka dalam melakukan Streaming Content miliknya dalam aplikasi biru.  

"Hari ini merupakan birthday man kita, so korang kena layan dia baik-baik" Kata Arif sambil meletakan lengannya dibahu Zul.

"Baik Boss!" Balas para gadis serentak dengan terujanya.

Zul hanya tergelak kecil melihat Arif yang terlebih gembira darinya, Ali dan Rizal turut serta dalam  aktiviti seksual. 

Tanpa berlengah gadis-gadis tersebut dengan pantas menanggalkan baju dan seluarnya, kini Zul hanya terlantar diatas katil tanpa seurat benang.  Tubuh gebu Zul yang padat dengan otot dirata dengan rakusnya. Zul hanya membiarkan mereka membuat kerja, beberapa kali Zul mengerang kesedapan dengan layanan yang penuh berahi. Sementara itu Arif, Ali dan Rizal telah melucutkan pakaian masing-masing dan memulakan foreplay ke atas para gadis yang tengah ashik menjilat puting tetek dan zakar Zul. 

Mereka bergilir-gilir mengulum zakar Zul dengan rakus, ibarat melepaskan gian yang kian lama.  Ali baring disebelah Zul secara mengiring lalu menyuruh salah seorang gadis tersebut mengulum kedua zakar mereka secara serentak. Tangan halusnya memenggang kedua zakar lalu mengulumnya, dia sedaya upaya mengulum habis sehingga kembang urat tekaknya. Gadis itu menahan dengan muka yang merah padam sebelum mengeluarkan kedua zakar tersebut dari mulutnya sehingga tersedak.

Setelah beberapa minit melakukan foreplay ke atas salah seorang gadis yang menjilat Zul, Arif mengambil pelincir lalu disapu ke zakar dan lubang virgin. Gadis tersebut tidak endah akan Arif, dia meneruskan kerjanya melayan Zul serta Ali yang baring disebelah. Dari aksi menjilat puting sehinggalah ke leher dan diakhiri bercumbu antara mereka bertiga begitulah ulangannya.

Arif mengosok kepala zakarnya pada dinding faraj sebelum memasukkan zakarnya ke dalam secara perlahan-lahan. Gadis itu mula mengemut farajnya yang mulai banjir dalam keadaan Doggy, Mulutnya ternganga dan matanya pejam menikmati kesedapan. Henjutan Arif semakin laju membuatkan gadis tersebut klimaks.

Manakala Rizal pula menjilat dinding faraj gadis yang mengulum zakar milik Zul dan Ali, tangan nakal Rizal menjolok lubang faraj menggunakan satu jari disusuri dua jari dengan rakus menyebabkan gadis tu mengerang dan klimaks beberapa kali. Seusai menjolok Rizal menjilat belakang badan gadis tersebut sehinggalah ke leher dan cuping telinganya sebelum memasukan zakarnya yang berkondom ke dalam faraj. Rizal memejam matanya sambil mengigit bibir bawahnya menahan kesedapan, hasil dari kemutan gadis tersebut.

Geram melihat kedua gunung saling bergoyang Zul mengalihkan posisi badannya kini kepala Zul tepat dibawah badan gadis yang dihenjut Arif. Gadis itu seakan mengerti tindakan Zul lalu dia membongkokkan badannya ke bawah agar Zul dapat menjilat putting teteknya, hujung lidahnya menjilat segenap kawasan putting menyebabkan gadis tu mengerang kesedapan. Manakala Ali berdiri diatas katil dan mengarahkan zakar yang panjang dan besar ke arah muka gadis yang satu lagi. Kepala gadis tu dicengkam rapi lalu dia merodok zakar ke dalam mulutnya.

Rizal memberi senyum nakal kepada Ali melihat gadis tersebut dihenjut dari belakang dan pada masa sama mengulum zakar. Kedua tangan gadis tu menahan celah kangkang Ali dan berpaut pada pinggang Ali bagi mengimbangi badannya. Tidak lama kemudian Rizal menghentikan henjutannya, gadis tu tercunggap-cunggap mencari nafas. Rizal bertukar posisi dengan Ali, berbeza dengan Ali, Rizal hanya bermain lidah dengan gadis tersebut dan meramas-ramas buah dada yang kenyal dan besar. 

Kini giliran Zul pula beraksi, Arif mencabut zakarnya dan menyuruh gadis yang dihenjutnya mencangkung ke arah Zul yang sedia menyarung kondom dan menyapu pelincir ke zakarnya. Zul memasukan zakarnya yang tegang ke dalam faraj gadis tersebut secara perlahan-lahan.

"Fuh! Ketatnya... dah kena henjut pun masih ketat" kata hati Zul

Zul yang terbaring diatas katil sementara gadis tu menunggangnya. Kedua-dua buah dada yang besar berlambung-lambung membuatkan Zul semakin geram melihatnya. Tangan nakal Zul meramas kedua buah dada tersebut lalu dia memeluk tubuh ramping gadis tu dengan ketat dan melajukan henjutannya sehingga gadis tu klimaks. Arif yang duduk dibucu katil melihat aksi berahi Zul dengan gadis dengan senyuman puas. 

"Sedap sayang?" Bisik Zul.

"Aaarr Sedap bang... jangan berhenti..." kata gadis sambil mengerang kesedapan. 

Nafas berserta suara mengerang gadis tu jelas kedengaran ditelinga Zul. Setelah berehat beberapa minit Arif menyarung kondom dan pelincir ke zakarnya, dia naik atas katil dan meniarap belakang gadis tersebut. Zul menghentikan henjutannya untuk memberi ruang kepada Arif memasukkan zakarnya ke dalam faraj. Secara perlahan-lahan kini kedua zakar milik Arif dan Zul berada didalam faraj, gadis tersebut mengerang kesedapan, kedua tangannya menggenggam kain tilam menahan nikmat akibat dari double penetration yang diterimanya. 

"Eerrm Its so good! Dalam lagi bang" Kata gadis tu

"Kamu suka?" bisik Arif di telinga gadis tu sambil menghenjut dari belakang.

"Suka sangat eerrm" Balas gadis tu.

Secara serentak mereka menghenjut lubang faraj sehingga klimaks. gadis tu menekup mukanya diatas bidang dada Zul dengan nafasnya yang turun naik. Merasa kehangatan nafas dan bau peluh gadis tu menaikan lagi nafsu Zul, lalu dia mengangkat kepala gadis tu dan bercumbu dengan penuh berahi.

Zul dan Arif memandang antara satu sama lain dengan senyuman nakal sambil menusuk jubur gadis tu. Setelah 20 minit berahi, mereka bertukar pasangan perempuan, Rizal keluar ke ruang tamu melepaskan penatnya sambil menonton Tv. Zul mengambil alih tempat Rizal menghenjut gadis dengan posisi G-Whiz, Zul menjolok faraj tersebut dari sisi ke sisi dan dari atas ke bawah sambil menjilat kedua kaki gadis yang diletakkan di atas bahunya. Gadis tersebut mengerang kesedapan apabila menerima ransangan pada farajnya.

"Ohh yea.. Fuck me babe.." Kata gadis tersebut

"You like my dick?" Balas Zul sambil menghentak jubur gadis tu dengan laju.

"Yea I like your dick, fuck me more deeper  aarr..." Gadis tu mengerang.

Melihat nikmat yang dialami gadis tu, Ali menundukkan badan besarnya lalu mengomol mukanya antara dua gunung tetek yang bergoyang, kedua tangannya meramas-ramas sambil mengetel puting tetek sebelum menjilat menggunakan hujung lidahnya. Arif mendominasi gadis satu lagi secara perseorangan pelbagai posisi seks dilakukannya, sebelum Rizal menyertainya.

Setelah 15 minit beraksi masing-masing melepaskan lelah diatas katil seusai melepaskan air mani. Zul, Arif bersama gadis seks berehat di bilik utama manakala Rizal, Ali dan seorang lagi gadis berehat dibilik sebelah. Zul bangkit dari katil pergi ke bilik air membersihkan dirinya. Tanpa disedari, Arif berada didalam tandas sedang membuang air kecil, mereka memandang antara satu sama lain sebelum tangan Zul ditarik ke dalam maka bermulalah adegan asmara antara mereka berdua didalam tandas. 

Ali yang keluar dari biliknya lalu menjengah bilik tidur utama mendapati Zul dan Arif berada di dalam tandas bersama. Dia hanya tersenyum nakal melihat kedua rakannya tu dari luar pintu bilik sebelum beredar. Rizal masih dibuai mimpi basahnya berpelukan dengan gadis tersebut semasa tidur.

Menjelang subur mereka berjemaah bersama-sama di ruang tamu, Zul menggeleng kepala melihat rakannya Rizal yang masih dalam keadaan mamai menunaikan solat subur. 

"Penat sangat ke Rizal?" Soal Zul yang tergelak kecil.

"Kerja overtime malam tadi hehehe" Balas Rizal dengan muka yang lesu.

"Tu la siapa suruh kau bantai sampai pukul 3.00pagi mana tak penatnya" Tambah Arif.

Seusai solat subur Rizal kembali ke biliknya dan menyambung mimpi basahnya tanpa menghiraukan rakan-rakannya tu. 

Zul dan Ali bersiap keluar membeli sarapan di gerai berhampiran hotel sebelum mereka check out dari hotel. 


ZUL ALFIN Siri 01Where stories live. Discover now