BAB 23

48 3 0
                                    

Semua sahabat di Private Elite Academy tidak tahu apa yang terjadi ke atas Zul selepas dia dibuang sekolah dan dimasukan ke sekolah Henry Gurney kecuali Ali. Kisah silamnya membuatkan dia menjadi seorang Biseksual, nafsunya susah ditegar. Kadang kala Zul terpaksa melepaskannya ke atas gadis yang ingatkan tubuhnya, malah Ali menjadi teman setianya dalam susah senang.

Sudah menjadi rutin harian Megat setiap hari dia akan menyediakan sarapan pagi jika isterinya tidak sempat untuk menyediakannya. Selepas sarapan Megat akan berjoging sekitar rumahnya sebelum ke tempat kerja. Zul turut menyertainya selama dia menumpang dirumah Megat, setiap hari Zul akan menemani Megat berjoging yang kebiasaannya dilakukannya sendirian.

Zul hanya mengekori Megat dari belakang memerhati susuk badan berotot sawo matang, dipenuhi titisan peluh jantan bercampur dengan minyak wangi yang dipakainya. Jika dilihat luaran seperti biasa walaupun pada dasarnya jiwa kedua jejaka ni bergelora kerana nafsu antara satu sama lain yang harus dipedam.

Keesokan harinya Zul mengemas pakaiannya untuk bermalam sehari di hotel sebelum dia pulang ke Semenanjung. Kebetulan pada hari tu Megat telah bertolak awal ke syarikatnya atas urusan penting. Oleh itu Zul terpaksa pergi sendirian selalunya dia akan menumpang Megat sekali ke tempat kerja.

Dua hari lalu Zul berkenalan dengan wanita Sarawak ketika dia berjalan-jalan bersama-sama Megat sekeluarga. Sejak dari hari itu, Zul dan wanita tersebut saling berhubung melalui aplikasi Wattsapp. Zul setuju dengan permintaan wanita tu untuk bermalam di hotel yang telah dibooking berhampiran tempat kerjanya.

Pada petang tu Megat berasa hairan kenapa Zul tidak mengikutnya balik ke rumah bersama-sama seperti selalu. "Zul kamu kat mana sekarang, kamu sudah balik rumah ke? Kata Megat dalam talian.

"Megat aku lupa nak bagitahu kamu, hari ini aku ada hal sikit tak boleh balik bersama kamu" Balas Zul yang sudah check in dihotelnya.

"Ohh kalau begitu takpelah, apa apa hal call aku" Megat menamatkan panggilannya.

7.00malam Megat masih menunggu, hatinya resah dia tak senang duduk. Panggilan tak diambil dan mesejnya tidak dibalas. Megat pergi ke bilik Zul melihat bagasinya telah tiada, dia bertanyakan kepada isterinya namun Fatimah tidak tahu menahu akan kejadian tu.

"Dia ada pesan yang malam ni dia tak balik bang, tapi esok sebelum balik Semenanjung dia akan singgah rumah kita" Jelas Fatimah yang baru teringat pagi tadi dia selisih dengan Zul ketika dia baru balik dari pasar dan Zul meninggalkan pesanan kepada Fatimah.

"Kalau begitu takpelah abang risau sebab dia tidak jawab panggilan abang" Risau Megat

Megat teringat akan hotel yang dibooking Zul barangkali dia bermalam di sana, Megat  mengambil kunci kereta di meja dan meluncur laju menuju ke hotel tersebut. Sampai di lobby hotel Megat terus ke kaunter bertanyakan, pekerja disana mengenali Megat kerana dia selalu menggunakan khidmat hotel tersebut jika ada rombongan klien ke Syarikatnya. Oleh itu tidak susah untuk Megat mendapatkan matlumat sekiranya Zul ada check in ke biliknya atau tidak.

Seusai mendapat maklumat Megat pergi ke bilik rakannya, pintu loceng ditekan. Zul yang baru mandi melilit tuala mandi dipinggangnya dengan keadaan badannya masih sedikit basah. Sejurus selepas dia membuka pintu bilik, terbeliak mata Megat melihat badan separuh bogel Zul, nafsunya mula mencanak naik. Tiba-tiba seorang wanita muncul dari belakang Megat manakala Zul terkejut beruk melihat disebalik pintu adalah Megat dan wanita yang telah dijanjinya berada dibelakang Megat selang beberapa saat.

Suasana menjadi janggal seketika sebelum wanita itu berkata "Eik Abg tak kata kawan abg nak join sekali"

Megat melihat wanita dibelakangnya kemudian memandang Zul dengan muka tercengang.

Tiba tiba wanita tu menarik lengan Megat yang sado masuk ke bilik Zul. " Apa tercegat lagi tu jum la masuk" kata wanita tu tanpa segan silu. Zul hanya tersenyum nakal melihat Megat yang masih tercengang, Megat seolah-olah tahu makna senyuman Zul.  Sejurus selepas wanita tu ke bilik mandi untuk bersihkan diri, Megat menghampiri Zul yang separuh bogel tu. "Jadi malam ni kamu ada projek dengan perempuan ni kan" bisik Megat.

"Kamu nak join sekali alang-alang kamu dah datang sini cari aku?" Pancing Zul walaupun dia tahu Megat sudah berkeluarga dan kemungkinan besar dia akan menolak.

"Bila masa pula kau kenal perempuan ni?" Soal Megat. 

Zul menerangkan bagaimana dia berkenalan dengan wanita tersebut. Kedua jejaka tersebut tersenyum nakal seperti mengerti apa yang bermain difikiran masing-masing.

Seusai mandi wanita tersebut yang dikenali sebagai Liyana hanya membalut tubuhnya yang lansing gebu dengan tuala mandi. Liyana lalu baringkan tubuhnya di tengah katil, lalu memberi isyarat kepada Zul dan Megat. Tanpa segan silu Megat menanggalkan butang bajunya satu persatu melihatkan otot padu berserta six packnya, dia naik ke atas katil dan melondehkan tuala mandi Liyana lalu mengucup bibirnya dengan penuh berahi. Megat menggigit lembut bibir bawah Liyana, lidah mereka saling berlaga sambil meramas-ramas buah dada Liyana yang besar.

Zul meniarap atas katil bermain dengan lubang puki Liyana dengan menjilat sekeliling dinding farajnya, disusuri menjolok menggunakan dua jarinya sehingga Liyana mengerang kesedapan.

ZUL ALFIN Siri 01Where stories live. Discover now