Ibarat sambil menyelam sambil minum air begitulah kejadiannya, hanya tv yang menyaksikan permainan mereka berdua di ruang tamu. Kedua mereka kini separuh bogel sambil mencumbu dengan penuh berahi, tangan nakal mereka menjalar keseluruh inci badan merasa ransangan sentuhan yang bernafsu.
"Makin padat otot badan kau ni Zul, workout ke? Puji Izzue sambil menjilat dan cium leher Zul.
"Biasa biasa jer, suka ke?" Balas Zul dengan senyuman sinis.
Zul mendongak kepalanya ke langit dan memejamkan mata dengan mulutnya ternganga menerima layanan Izzue. Tangan nakal Zul menjalar ke celah kangkang Izzue lalu mengosok-gosok bahagian zakar. Mereka beralih bilik utama untuk melakukan bersetubuh.
"Tak sangka kau dah berkahwin pun masih bernafsu dengan jantan lain eik" Kata Zul yang baring di atas badan Izzue.
"Banyak bunyi pula kau malam ni, aku cium kang" Balas Izzue sambil mengosok pantat Zul yang bulat kenyal tu.
Satu kucupan lembut mendarat dibibir Izzue... "Ini yang kau nakan" Bisik Zul dengan nafas yang penuh berahi.
Zul berundur ke celah kangkang Izzue lalu menlucutkan seluarnya dan menghisap batang Izzue, kepalanya turun naik mengulumnya dengan penuh nafsu. Izzue mengeliat kesedapan membuattnya khayal dilautan asmara sambil membelai rambut Zul.
Setelah puas mengulum, Izzue bangkit lalu menundukkan badan Zul tanpa seurat benang dengan kaki terkangkang, dia mula rim pantat Zul menggunakan hujung lidahnya membuatkan Zul tidak keruhan dan mengerang.
"Amacam sedap?" Soal Izzue yang menjilat pantat Zul dengan penuh nafsu.
"Eeerm Sedap" Zul mengerang
Tanpa berlengah Izzue melakukan aksi doggy, dan ia merupakan posisi kegemaran Izzue apabila melakukan hubungan persetubuhan. Dia gemar melihat belakang badan lelaki yang berotot yang mempunyai bentuk V dan juga bontot bulat. Melihat bentuk badan Zul yang slim fit membuat nafsu dia mencanak naik.
Batang Izzue yang besar dihalakan ke dalam lubang Zul membuatkannya terjerik kecil, Izzue menghenyak punggung Zul dengan kasar membuatkannya mengerang kesedapan walaupun senak. Izzue kemudiannya tunduk menjilat belakang tengkuk Zul sambil memeluk tubuh bogel tersebut. Batang Zul mula berdiri tegak kerana nafsu, dan pantatnya berkemut-kemut menerima batang besar Izzue.
Mereka bertukar posisi, bermacam posisi mereka cuba dan Izzue masih gagah mengayuhnya, Zul hanyut dibuai nikmat... Izzue memancut air maninya dibelakang badan Zul, mereka berkucup mesra dan berpelukan di atas katil. Kini giliran Zul pula menghenjut, pelincir dicapai lalu disapukan pada batang bersarung kondom serta lubang pantat Izzue.
Permainan mereka berlangsung selama 35 minit kemudian barulah Zul merasa air maninya telah berkumpul dihujung batangnya. Zul menjerit nama Izzue dan dia segera menunduk dibawah kangkang Zul dan menghisap batang Zul yang sedang klimaks. Berdas-das pancutan air maninya tepat ke mulut Izzue. Habis ke semua air mani ditelannya lalu Izzue menghadiahkan satu kucupan mesra mengandungi sisa air mani di dalam mulutnya kepada Zul. Mereka berpelukan sambil mencium dengan rakusnya.
Mereka terlentang dikatil keletihan, terukir senyuman puas setelah sekian lama tidak bersetubuh bersama-sama.
"Zul aku nak tanya sikit" Soal Izzue memecah kesunyian seketika.
"Kau nak tanya apa" Balas Zul memandang ke arah Izzue.
"Kau kerja kat Syarikat Arwah Dato' Kamil ke?" Soal Izzue sambil memandang siling bilik.
"Yup aku kerja kat sana tapi sebagai office boy jer kenapa?" Tipu Zul
"Kau tanya ni disebabkan kes pagi tadi ke?" Soal Zul pula, dia ingin mendapatkan maklumat dari Izzue pada masa sama dia taknak kawannya tu mengetahui jawatan sebenarnya, kerana risau rancangan dia dengan Tan Sri akan terbongkar.
"Aku cuma nak nasihatkan kau hati-hati, kalau boleh jangan masuk campur dalam urusan syarikat. Kau buat jer kerja pejabat, kau nampak apa yang terjadi dengan CEO kau pagi tadi." Nasihat Izzue nadanya tetiba bertukar serius, pandangannya beralih pada Zul.
"Pasal CEO aku tu, officemate aku bagitahu dia terlibat dalam pecah amanah. Kenapa dia ada kes lain ke?" Tipu Zul lagi dengan muka selamba.
Zul ingin mendapatkan maklumat dari Izzue namun dia harus guna teknik memancing supaya rakannya itu tidak mensyakinya.
"Aku tak boleh bagitahu kau secara terperici sebab ianya sulit, kau tahukan kerja aku. Cuma apa yang boleh aku bagitahu jaga-jaga agak kau tidak dijadikan kambing hitam" Nasihat Izzue lagi sebelum bangkit ke bilik air membersihkan dirinya.
Zul hanya memandang ke arah rakannya itu sehingga ke bilik air, kotak fikirannya memikirkan maksud disebalik kata-kata Izzue tadi. Keluhan kecil dilepaskan lalu Zul bangkit dari katil terus menuju ke bilik air.
"OI APA KAU BUAT NI SIAL!" Jerit Izzue yang terperanjat melihat kelibat Zul secara tiba-tiba dibelakangnya.
"Kenapa mandi sorang sorang, tak ajak aku" Balas Zul sambil membersihkan belakang badan Izzue.
Maka bermulalah Round 3, bunyi percikan air hujan bercampur dengan bunyi henjutan pantat berkumandang di dalam bilik air. Suara mengerang kedengaran dengan penuh berahi.
___________________________________________________
Hi Uolz sudah lama tak updated cite ini, harap semua sihat.. Jangan lupa Vote Thanks.
YOU ARE READING
ZUL ALFIN Siri 01
Mystery / Thriller(18SX: Tamat) Mengesahkan seorang jejaka Biseksual yang mempunyai personaliti berbeza kesan daripada kehidupan lampau yang membuatnya berubah. Bagaimana Zul menempuh mainan dunia yang penuh mencabar emosi,mental dan fizikalnya. Mula: 29 Ogos 2022 Ta...