29.

870 44 3
                                    

Miałam oczy jak pięcio złotówki i rozchylone usta w kształcie litery "o".

Na takie coś nie byłam gotowa, jednak już po chwili na mojej twarzy powstał uśmiech.

Ważne, że są razem szczęśliwi, a widząc ich twarze, na pewno są.

Przetańczyliśmy z Jake'm trzy wolne piosenki, gdy po chwili wleciała "Wildest Dream" Taylor Swift, a na mojej twarzy uśmiech się znacznie powiększył.

Kocham tę piosenkę całym swoim sercem.

Odsunęłam się od Jake'a i nie wiem jakim cudem, zaczęłam do tej piosenki tańczyć jak zawodowa tancerka.

Robiłam obroty w tekst piosenki, wczuwając się bardziej, a dźwięki na sali ucichły.

He said, "Let's get out of this town Drive out of the city, away from the crowds"

I Though heaven can't help me now Nothing lasts forever, but this is gonna take me down

Zaczęłam coraz bardziej wczuwać się w piosenkę, a po moim policzku spłynęła łza.

He's so tall and handsome as hell He's so bad but he does it so well I Can see the end as it begins My one condition is

Kolejny obrót.

Say you'll remember me standing in a nice dress Staring at the sunset, Babe

Red lips and rosy cheeks Say you'll see me again Even if it's just in your Wildgest Dreams, ah-ha

Więcej łez zaczęło spływać, a ja dalej tańczyć.

Wildest Dreams, ah-ha

I said "No one has to know what we do"

His hands are in my hair, his clothes are in my room And his voice is a familiar sound Nothing is forever but this is getting good now

I w tym momencie zaczęłam również śpiewać.

He's so tall and handsome as hell He's so bad but he does it so well and when we've had our very last kiss My last, request it is

Say you'll remember me Standing in the nice dress, staring at the sunset, Babe

Red lips and rosy cheeks, say you'll see me again even if it's just in your Wildest Dreams, ah-ha

Widest Dreams,  ah-ha

You'll see me in hindsight Tanglet up with you all night Burnin' it down

Someday when you leave me i bet these memories Follow you around

You'll see me in hindsight Tanglet up with you all night Burnin' it down

Someday when you leave me i bet these memories Follow you around

Say you'll remember me Standing in a nice dress staring at the sunset, Babe

Red lips and rosy cheeks Say you'll see me again if it's just pretend

Say you'll remember me Standing in a nice dress staring at the sunset, Babe

Red lips and rosy cheeks Say you'll see me again if it's just in your (Just pretend Just pretend)

Wildest drams, ah-ha

In your Widest Dreams, ah-ha

(Even if it's just in your)

In your Wildest Dreams, ah-ha

In your Widest Dreams, ah-ha

I z zakończeniem piosenki, przestałam tańczyć.

Przez chwilę na sali panowała cisza. Zaczęłam rozglądać się po twarzach gości, jak i twarzach przyjaciół, strzelając się w myślach ręką w głowę. Czemu to zrobiłam?

Jednak ku mojemu zaskoczeniu po chwili wszyscy zaczeli klaszczeć, na co zdezorientowana zaczęłam patrzeć na gości, a oni na mnie.

Zdając sobie sprawę z tego, że na minach przyjacieli malował się szeroki uśmiech, mogę stwierdzić, że nie zepsułam im wesela.

Szybkim krokiem podeszłam do Hannah i Thomas'a.

- Bardzo was przepraszam - powiedziałam, na co zdezorientowani ściągnęli brwi. - Nie chciałam wam psuć wesela.

Nikt nic nie odpowiedział, a po chwili wybuchli śmiechem.

- Sarah, to było genialne! Nie zepsułaś nam wesela, a tylko je bardziej naprawiłaś - oznajmiła, na co kamień mi spadł z serca. - A poza tym, myśleliśmy, aby wynajmić tancerkę, aby nudno nie było, jednak zrezygnowaliśmy z tego.

- A w ogóle, nie chwaliłaś się, że potrafisz tańczyć, Sarah - odezwał się Thomas.

- Tańczyłam jedynie do siedemnastego roku życia. Po śmierci rodziców musiałam z tego zrezygnować - powiedziałam, nadal pewna energii.

- Oh, przykro mi, Sarah - powiedziała Hannah.

- Jest w porządku - uśmiechnęłam się do niej. Zapewne od łez znowu mam rozmazany tusz, a nawet i makijaż, jednak się tym nie przejmowałam.

Pamiętam, że to właśnie do tej piosenki często tańczyłam na zajęciach. Zawsze gdy leciała ta piosenka, musiałam zatańczyć. Bo kojarzy mi się ona z moimi rodzicami. Wiele razy im pokazywałam, czego się nauczyłam i jak tańczę. I zawsze wybierałam "Wildest Dreams" Taylor Swift.

Dlatego tak się wczułam. Chciałam, aby byli ze mnie dumni nawet po śmierci i nigdy nie myślałam, żeby wrócić do tańca, jednak teraz nad tym rozmyslam.

Dla nich. Dla mnie samej.

- Sarah, to było zajebiste! - spojrzałam na osobę po mojej prawej stronie. Oczywiście nie był to nikt inny, jak Dan.

- Dziękuję - odezwałam się, czując jak moje policzki mnie pieczą.

- Dziewczyno, dosłownie rozbawiłaś ludzi. Teraz nie chcą nawet przestać tańczyć - odezwała się Jessy, więc na nią spojrzałam.

Uśmiechnęłam się jedynie, a po chwili poczułam oddech na karku i rękę na swoich plecach.

- Byłaś wspaniała - oznajmił Jake, dlatego się do niego odwróciłam, a on pocałował mnie w czoło.

- Koniecznie musisz mnie nauczyć tańczyć - oznajmiła Jessy. - Będziemy sobie robić taneczne wieczory - zaśmiałyśmy się, ale po części wiedziałam, że Jessy kocha tańczyć, więc dlaczego by jej nie nauczyć?

- Idę do łazienki, zaraz wracam - oznajmiłam, chcąc zmyć całkowicie makijaż, choć trochę szkoda. Robiłam go półtorej godziny.

Oblałam twarz zimną wodą, a nie mając płynu micelarnego, wzięłam jedynie płatki kosmetyczne i polałam je wodą, zmywając makijaż.

Trochę długo mi to zajęło, gdyż trudno zmyć makijaż wodą, ale się udało.

Po piętnastych minutach wróciłam na salę, gdzie wszyscy nadal tańczyli.

Podeszłam do stołu i usiadłam na krześle, biorąc kieliszek szampana.

Jestem strasznie dumna z moich przyjaciół.

Po znalezieniu Mężczyzny bez twarzy, nie potrafili o tym zapomnieć, a właśnie to wesele sprawiło, że zapomnieli.

Na chwilę, ale zapomnieli.

Jake x Mc || Duskwood [ZAKOŃCZONA]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz