1; O gece (Part 1/4)

3.8K 31 7
                                    


İLK 4 BÖLÜM DÜZENLENECEKTİR. MANTIKSIZ DİYALOGLAR BULUNUR!

Kitabı okumaya başlamadan önce burayı okumanızı istiyorum çünkü ilerleyen bölümlerde eğer yorumlarda bununla ilgili bir şey görürsem cidden engellerim.

Kitabın konusu gereği içerisinde cinsellik, ağır argo, psikolojik şiddet, psikolojik rahatsızlıklar, fiziksel şiddet ve benzeri rahatsız edici unsurlar açık bir dille yazılmakta ve kurgu oldukça ağır bir şekilde işlemekte.

Çok ağır betimlemeler yok ama üstü kapalı anlatım çok fazla. İlk başta okuduğunuzda kafanız çok karışacak ama okudukça taşlar yerine oturacak. İlk yirmi bölüm çok ağır akacak, sonrasında asıl hikaye başlıyor. Bu sadece giriş kısımları. Kurgusuna ve yazım dilime oldukça güvendiğim bir kitap.

Eğer anlatacaklarımdan, yaşanacak ağır olaylardan rahatsız olacaksanız okumaya başlamayın. Beni de hiç yormayın arkadaşlar. Saygısızca yorum yapıp midenizin bulandığı yerde ıyk öyk yazıp hiç birbirimizi sinirlendirmeyelim. Olaylara, karakterlere okurken elbette tepki göstereceksiniz, ki ben de bunu istiyorum ve tepkilerinizi okumak istiyorum ama bunu lütfen, beni kırarak küfrederek yapmayın.

Kitapla ilgili eleştirilere alışığım. Bir de kitabınızın reklamını yapmayın ki silmek zorunda kalmayayım.

Okumaya başlayanlar buraya tarih bırakabilirler. Eminim ki, kitap final olduğunda yeniden başa dönüp okumak isteceksiniz ve o zaman bu satırda bir anınız kalmış olacak. Şimdiden keyifli okumalar 🤍

Arabadan indiğim anda bedenimi titreten soğuk ile deri ceketime daha da sıkı sarıldım. Karşımdaki eve baktım. Aslında ev demek için bir sürü şahite ihtiyacım olabilirdi. Burası en yakın arkadaşımın kuzeninin doğum günü için kapatılmış bir villaydı. Ailesinin yirmi iki yaşına özel vermiş olduğu bir sözdü.

Çok bir numarası yoktu aslında. Olağanca büyük, kocaman yeşillikli bir bahçesi ve klasik havuzu vardı. Villanın kapısı sonuna kadar açıktı. Oldukça kalabalıktı. Sesler birbirine karışıyordu. Bizim fakülteden bir sürü tanıdık yüz vardı. Daha fazla donmak istemediğim için eve doğru ilerlemeye başladım. Allah aşkına, hangi gerizekalı Ankara soğuğunda havuz başı doğum günü partisi yapardı? Cevap veriyorum; En yakın arkadaşımın kuzeni Selçuk.

Gerçekten geri zekalıydı.

İçeri girer girmez sıcağı hissettim. En azından dışarıdaki kadar soğuk değildi. İçerisi dışarıdan daha dolu ve tıkışıktı. Bir sürü koku birbirine karıştığı için burnumu tutma ihtiyacı duymuştum. Hay ben, fırfırlı etek giyip üstüne mor crop giyen aklıma tüküreyim!

"Beren!" Adımı duyduğumda zorlukla bile olsa sağıma bakmıştım. Arkadaşım Seda elini hızlıca sallayarak dikkatimi çekmeye çalışıyordu. Gülümsedim. Maviye boyadığı kısa saçlarını kıvır kıvır yapmıştı. Üstüne uzun kollu beyaz bir tulum giymişti. Oldukça ağır bir makyaj yapmıştı. Zorlukla da olsa yanına ilerlediğimde kocaman sarıldık. "Gelmen uzun sürdü. Biz pastayı kestik."

"Özür dilerim. Biraz işim vardı da," diyerek sorusunu geçiştirdim. Şimdi ona başıma gelenleri anlatmakla uğraşmak istemiyordum. Seda gülümsedi. "Hiç sorun değil. İlk işim senin pastanı ayırmak oldu."

O anda hareketli bir şarkı çalmaya başlamıştı. Herkes bağırarak şarkıyı söyleyerek zıplayıp dans etmeye başlamıştı. Seda kolumdan tuttu. Sesini yükseltmek zorunda kaldı. "Hadi, pastanı ye! Seni mutfağa götüreyim."

Beni Sarmala Geceye || yetişkin içerikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin