4; Zevk ve Acı (Part 4/4)

2.5K 18 4
                                    

Beren Argun & Ataberk Doğan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Beren Argun & Ataberk Doğan

Ataberk kolunu karnıma sarmış, sıkıca beni kendine doğru çekmişti. Burnunu saçlarıma gömmüş, kokumu soluyordu. Kalçam, kasıklarına yaslı duruyordu. İkimiz de soluk soluğa uzanıyorduk. "Beren," dediğinde, sesi oldukça boğuk çıkmıştı. "Efendim?"

"Yarına hatırlamak için uğraşamaz mısın?"

Elimi kolunun üstüne koydum. "Hatırlamak için elimden geleni yapacağım," diye fısıldadım. Ne zaman sarhoş olsam sabahına hiçbir şey hatırlamazdım. Çok az bile içsem olmazdı. Sanki o geceyi tamamen siler, hiç yaşanmamış sayardım ama bu geceyi yaşanmamış saymak istemiyordum. Ataberk bambaşkaydı. Bu geceki dokunuşları, öpüşleri, hareketleri o kadar tanıdık ve güzeldi ki...

Ataberk aniden beni kendine çevirip üstüme çıktığında dudaklarını yaladı. "Bu geceyi erken bitirmek gibi niyetim yok güzelim," diyerek yeniden dudaklarına eğildiğinde, elimi siyah yumuşak saçlarına attım ve okşamaya başladım. Önce alt dudağımı, sonra da üst dudağımı dudaklarının arasına alıp emdi. Daha on beş dakika önce içimden çıkmış olmasına rağmen hâlâ aynı tutkuyla, aynı açlıkla öpüyordu beni. Öpücükleri dudağımın kenarına gelmişti. Kalçam kendiliğinden kalkıyor, istekle onun kasıklarına çarpıyordu. "Ataberk..." diye inledim. Öpücükleri göğüs arama gelmişti. Artık hassaslaşan göğüs uçlarıma dokunduğu anda acı tüm bedenime yayıldı. Yarına her yerim mosmor ve ağrıyla uyanacağıma emindim.

Memelerimi ağzının içine alarak ıslakça emerek kendi imzasını yeniden, yeniden ve yeniden bıraktı. Tırnaklarım sırtında boylu boyunca geziniyor, kasıklarımda hissettiğim sertliği büyüyordu. Kadınlığımın yeniden onun dokunuşları ile sızladığını, doyumsuzca kasıldığını hissettim. Kasıklarıma gelen öpücükleri duraksamama, inlemelerimin daha da artmasına ve kıvranmama sebep oldu. Tepeciğimden başlayan öpücükleri en aşağılara kadar indi. Canımın acısından saçlarını çekiştirdim.

Başını bacak aramdan kaldırarak muzip bir şekilde sırıttı. "Seni hazırlamama gerek yok. Sen zaten kendini benim için hazırlıyorsun güzelim," dediğinde, ona cevap veremeyecek kadar titriyordu bedenim. Ataberk yeniden üstümdeki yerini aldığında bir bacağımı kendi beline dolamış, dudaklarımı hırsla öpmeye başlamıştı. Anlaşılan o da kendini benim üstümden hazırlıyordu. Erkekliğini ıslaklığımda hissettiğimde bedenimden yayılan dalga daha da titretti beni. Dudaklarını dudaklarımdan geçerek burnuma küçük bir öpücük kondurdu ve kendini tam girişime dayandığında omuzlarına tırnaklarımı geçirmiştim. İkinci defa onun girişini bedenim kaldırabilir miydi, bilmiyorum ama bildiğim bir şey varsa duyduğum acının her saniye yerini farklı bir zevke bırakmasıydı.

Beni Sarmala Geceye || yetişkin içerikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin