NOT : Medyadaki şarkıyı lütfen dinleyin duygusuz mafyamızın şuanki duygusal durumuna çok güzel uyuyor bence 🙈💘Chan'ın Minho ile birlikte tesise gelişinin üzerinden 2 saat çoktan geçmişti. Jisung , Hyunjin'in evinin artık tanıdık olan kapısındaydı şimdi. Genç doktora olanları uygun bir dille ve minimum detayla akıllıca açıklamıştı ve hazırlanmasını bekliyordu. Beklendiği üzere, Hyunjin duydukları karşısında köpürmüştü. Bağırıp çağırmış , Jisung'a patronundan nefret ettiği ile ilgili bir şeyler saçmalamış ve yarım bıraktığı duşunu hızlıca tamamlayıp Minho için ihtiyaç duyabileceği şeyleri almak adına içeri geri dönmüştü. Jisung'a da beklemekten başka bir seçenek bırakmamıştı suratına kapattığı kapıyla.
Beş dakika geçmiş ya da geçmemişti ki kapı birden açıldı Jisung'u şaşırtarak. Genç mafya karşısında beline sardığı havlu ve göğsünde birleştirdiği elleriyle dikilen Hyunjin'i görmeyi beklemiyordu. Manzara karşısında gözlerini hızlıca başka yöne kaçırdı. Hyunjin ise dudakları hafifçe kıvrılırken ifadesini korumaya zorladı kendini.
"Ben odamda üstümü giyinip eşyaları hazırlayana kadar Kkami'ye yemek ver sen de içeri gelip. Vakit kaybetmeyelim."
Jisung düşünür gibi yanağının içini ısırdığında Hyunjin gözlerini kıstı.
"Elini çabuk tutmazsan bir manası olmayacak. Ben odama geçiyorum , salon koridorun başındaki ilk oda."
Hyunjin hızla odasına gidip gözden kaybolduğunda Jisung kafasını iki yana sallayarak derin bir nefes aldı. Genç doktorun salonuna girer girmez küçük , tanıdık köpek atladı kucağına. Yüzü minik hayvan tarafından yalanmaya başladığında Kkami'yi kucağına alıp yere indirdi ve başını okşadı. Boş kaplardan birine mama doldurdu ve diğerine de büyük şişeden su boşalttı. Hala sevmeye devam ettiği hayvan iştahla yemeğe giriştiğinde mafya, aklı farklı şeylerle dolu olduğu için kızdı kendine. İnce yapılı bedendeki güçlü göğüs ve omuz kaslarını görmek garip hissettirmişti. Görkemli bir gövdesi vardı Hyunjin'in. Benimki kadar olmasa da diye düşündü Jisung, vücudu heybetliydi. Bunun üzerine hala düşünüyor olduğu için kendine kızdı hemen sonra. Tüm dikkatini kıpır kıpır hayvana çevirdi ve kendini sevdirdikçe mutlu olup şımaran Kkami'yi memnun edecek kadar uzun bir süre tüylerini okşadı.
Bir boğaz temizleme sesi duyuldu dakikalar sonra ve Jisung , arkasına döndüğünde şimdi -neyseki- giyinmiş olan bedeni gördü. Siyah, boğazlı ve sade bir kazak giyiyordu. Altında keten siyah bir pantolon vardı ve kahverengi deri ceketiyle gereksiz derecede şık gözüküyordu. Jisung onu baştan ayağa süzdüğü için kendisinden nefret etti.
Yine de korumayı başarmıştı sakin ifadesini. Gözlerinin Hyunjin'inkilerle buluşmasına izin verdi.
"Hazırsan gidelim."
Hyunjin başıyla onu onayladığında Kkami'ye doğru eğildi mafya. Köpeğin kafasına yumuşacık bir öpücük bıraktıktan sonra ayaklandı ve ceketini düzeltip evin çıkışına doğru ilerledi. Hyunjin'in oynamak isteyen köpeği ikna etmeye çalışan sözlerini duyabiliyordu kapıya yaklaşırken. Suratına nedensiz bir gülümseme yerleşmeye başladığında yüz ifadesini hemen kontrol altına aldı.
Arabaya bindiklerinde çok konuşmadılar bu kez. Ne Kkami'den bahsedildi ne de Bbama'dan. Ne Minho'dan ne de Chan'dan. Oldukça sessiz geçen yolculuğun sonunda vardılar tesise. Chan ve Minho'nun bulunduğu odaya giden her yeni kapıdan geçtiklerinde Hyunjin'in bedeninde yükselen öfkeyi daha da net hisseder oldu Jisung. Yine de bir şey dememeyi tercih etti. Minho'yu yaklaşan tehlike karşısında uyarmamış olmalarının bir telafisi yoktu. Başına bu işleri açan kişinin Chan oluşunun da. Sustu. İkisi de sustular. Hedeflerindeki odanın önüne geldiklerinde kapıyı tıklattı Jisung sakince. Chan'ın komutu ile birlikte içeri girdiklerinde Hyunjin'in ellerinin sıkılmaktan bembeyaz olduğu da kaçmadı Jisung'un gözünden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cage // Minchan
FanfictionChris , çetesini temsil etmesi adına Güney Kore'nin en iyi kafes dövüşçüsünü ararken bulacağı kişinin zarif bir fiziğe sahip, güzel yüzlü ve anemik bir genç olacağını tahmin etmiyordu. Ana Ship : Minchan Side Shipler : Jaywon , Hyunsung TW // Kan, ş...