taehyung jungkookon feküdt. mind a ketten meztelenek voltak. jungkook mintákat rajzolt az idősebb hátára, aki emiatt hümmögött.
"haza kéne mennem és el készülődnöm kéne, ahogyan neked is kéne," mondta jungkook, de taehyung nem volt hajlandó elmozdulni mellőle.
"itt is tudsz készülődni."jungkook elmosolyodott. "utálok nemet mondani neked amikor ennyire aranyos vagy, de haza kell mennem, bébi. le kell zuhanyoznom, és jól kell kinéznem. nem akarod azt, hogy jól nézzek ki?"
taehyung beadta a derekát és átfeküdt a hátára, ezzel leszállva a másikról. "rendben, akkor találkozunk az étteremben?"
jungkook bólintott, megpuszilta taehyung homlokát, majd felkelt, felvette a ruháit, és haza indult.két órával később jungkook és az apja asztalnál ülve várták taehyungot, aki utánuk tizenöt perccel jelent meg.
taehyung mindig elkápráztatta jungkookot a szépségével, a enyhén eltátotta a száját amikor meglátta az idősebbet fekete farmerban, rózsaszín pulcsiban, szintén rózsaszínű svájcisapkával a fején. jungkook nem látott még nála szebbet.
namjoon megköszörülte a torkát, "jungkook drágám, nyáladzol." ez kizökkentette őt, pont akkor, amikor taehyung odaért hozzájuk. jungkook odébb húzódott, helyet csinálva ezzel a párjának, aki örömmel ült le, és elmosolyodott amikor jungkook megpuszilta.
"jó napot," köszöntötte taehyung a legidősebbet az asztalnál. namjoon rámosolygott.
"köszönöm, hogy eljöttél. még sosem láttam jungkookot ennyire izgatottnak azért, hogy velem legyen," viccelődött, mire jungkook gyengén megrúgta őt az asztal alatt.
"fogd be apa, tudod, hogy imádok veled lenni."ekkor a pincérnő odament hozzájuk, hogy felvegye a rendelésüket, aztán folytatták a beszélgetést. taehyung mindkettőjükkel kényelmesen érezte magát. szerette azt az érzést.
valamivel később jungkook kiment a mosdóba. "mindjárt visszajövök," mondta, mielőtt kijött volna az ételük. taehyung és namjoon egyedül maradtak, de folytatták a kuncogással és nevetéssel teli beszélgetést, ahol namjoon kínos dolgokat mondott a fiáról.
"namjoon?" hallottak meg egy hangot, ami egy asztaluk mellett álló személytől jött.
"oh, szia," namjoon mosolyogva állt fel és köszöntötte a nőt. "jó látni téged," tette hozzá, miközben a nő visszaölelt.
"ja, régen találkoztunk."miután elhúzódtak egymástól, az ismeretlen ránézett taehyungra. "oh, helló," üdvözölte, majd viccelődve oldalba könyökölte namjoont. "nem tudtam, hogy most már férfiakkal is randizol."
namjoonnak elkerekedtek a szemei, aztán elkezdte rázni a fejét. "uh- nem, nem, ő igazából-"
félbe lett szakítva jungkook által. "az én párom," fejezte be. a nő, teela, kínosan felnevetett.
"csak azért gondoltam, mert eléggé úgy néz ki, mintha-" kezdett bele még mindig zavarban, de jungkook közbeszólt.
"ja tök mindegy, apa még mindig hetero, és neked még mindig semmi esélyed az ágyába jutni.""jungkook," szólalt meg namjoon egy figyelmeztető hangnemben, miközben egy kihívó pillantást küldött felé. a fia csak megforgatta a szemét, és visszaült taehyung mellé, aki lefelé nézett.
"sajnálom teela, kérlek ne is figyelj rá," kért bocsánatot namjoon.
"nem, nincs semmi baj," mosolyodott el. jungkook utálta azt a mosolyt. "biztosan elveszítetted a számomat, hisz már nem is írsz nekem. hadd írjam be megint a telefonodba.""igazából én- uh én eltörtem a telefonomat. de még mindig meg van a számod, majd írok ha megjavították," mondta namjoon, mire teela bólintott, miközben a hajával játszott.
"mennem kell, de ne felejts el írni," kacsintott, majd elsétált."nincs is eltörve a telefonod, ha ennyire idegesítőnek tartod, miért nem szabadulsz meg tőle?" kérdezte jungkook.
"nem szeretek bunkó lenni másokkal," válaszolta namjoon.namjoon érezte a feszültséget, ami abból származott, hogy teela idősnek akarta hívni taehyungot, mielőtt jungkook félbeszakította, ezért inkább kiment a mosdóba, hogy tudjanak róla beszélni, kettesben.
"taehyung bébi, minden oké?" suttogta lágyan jungkook, tudta, hogy a másiknak ez egy érzékeny téma.
"minden rendben, hisz mindig is én leszek az idős barátod egyébként is. szóval az, hogy azt hitte, apád párja vagyok, nem nagy dolog."jungkook taehyung szemébe nézett, miközben megfogta a kezét. "nem vagy az idős barátom, taehyung. talán valamivel idősebb vagy nálam, de ettől függetlenül a pici babám vagy. az én kicsi virág fiúm vagy, és ezen senki sem tud változtatni, oké?"
taehyung lágyan a fiatalabbra mosolygott. "egyre kevésbé szégyellem magam, miután ilyeneket mondasz nekem."
"nincs mit szégyellned bébi. nem harminc évvel vagy idősebb nálam, de ha mégis így lenne, teela és a hozzá hasonló emberek basszák meg magukat. szeretlek, és még mindig fiatal, gyönyörű és csodálatos vagy, ne hallgass senki másra ezzel kapcsolatban, jó? és teela csak egy ribanc, aki apámnak dolgozott, és már egy ideje le szeretne vele feküdni, plusz ő csak egy bunkó picsa, aki semmi kedveset nem tud mondani, bassza meg."taehyung kuncogott, mielőtt ráhajtotta a fejét jungkook vállára. "jól nézel ki az új pulcsidban," mondta, miközben arra a felsőre mutatott, amit aznap reggel adott neki.
"és te meg a legaranyosabb bébinek nézel ki ezzel a svájcisapkával a fejeden," reagált jungkook. miután namjoon visszajött együtt élvezték az este hátralévő részét, miközben ettek és nevettek.
YOU ARE READING
35 [vkook]
FanfictionJungkook 25, Taehyung meg 35 éves. a történet egy fordítás, az eredeti író: @yoxnguk