amikor jimin hazament taehyung és jungkook is elköszönt tőle, az utóbbi nagyon örült a másik távozásának.
három nappal később, taehyung a fiatalabb ölében ült, kezeivel átkarolta a nyakát.
"taehyung bébi, nem zárhatjuk be a boltot csak úgy bármikor, dolgoznunk kell."
taehyung lebiggyesztette ajkait és megrázta a fejét. "de ez a szülinapod! kizárt, hogy megengedjem azt, hogy ma dolgozz. és én meg veled akarom tölteni a napot, szóval fogd be és élvezd az ajándékot amit adok."
jungkook kuncogott. "annyira makacs vagy." taehyung bólintott. "és aranyos," adta hozzá nevetve. "határozottan aranyos."
"szóval mit csinálsz általában a szülinapodon?" kérdezte taehyung, mire jungkook megrázta a vállát.
"nem csinálok sok mindent, bár minden évben elmegyek apámmal vacsorázni. ez a legjobb része a napomnak," jungkook mosolygott, és taehyung rögtön viszonozta ezt."tehát megkaplak egész napra, mielőtt el kell menned apáddal," az idősebb aranyosan összeütötte tenyereit, miközben jungkook hátra fésülte a haját, hogy jobban láthassa őt.
"azt mondod, hogy nem akarsz velünk enni?" jungkook szomorú arcot vágott, de ezt taehyung gyorsan elcsókolta.
"bármennyire is szeretnék ma minden percet veled tölteni, ez neked és az apukádnak a dolga, és nem akarok odatolakodni.""odatolakodik a seggem, tae. olyan emberekkel vacsorázhatnék, akiket a legjobban szeretek, többet nem is kérhetnék."
taehyung hezitált. "biztos vagy benne? mi van akkor, ha az apád nem akarja, hogy ott legyek?"
"nem zavarná, már túl vagyunk azon a szakaszon bébi."
taehyung bólintott és elmotyogott egy "oké"-t, majd megcsókolta fiatalabbat.egy idő után az idősebb elhúzódott, "nem vagy izgatott az ajándékod miatt?" kérdezte jungkookot, aki tágra nyílt szemekkel nézett rá.
"vettél nekem ajándékot?" kérdezett vissza, mire taehyung bólintott. "még sosem kaptam ajándékot apámon kívül, de igazán nem kellett volna, baba.""hát persze hogy nem kellett volna. én akartam. a bébim vagy, ha neked nem adok ajándékot, akkor mégis kinek kéne, hmm?" mondta taehyung mielőtt felállt és magával húzta jungkookot. "gyerünk menjünk."
"csukd be a szemeidet," kérte taehyung. jungkook engedelmeskedett. "nem fogok hazudni, nem vagyok jó ajándékokkal, szóval nem tudom, hogy tetszeni fog-e. de remélem örülni fogsz neki, és nem találsz ijesztőnek, vagy valami," taehyung idegesen felnevetett.
"ne aggódj annyit bébi, minden tetszik amit te adsz nekem."taehyung a fiatalabb előtt állt, egy pulcsival a kezében. "nyisd ki a szemed."
jungkook úgy tett ahogy a másik mondta, és elmosolyodott akkor amikor látta, hogy mit kapott.
"észrevettem, hogy nagyon szereted a túlméretezett pulcsikat, szóval gondoltam örülnél ennek," mondta taehyung, mire jungkook megölelte őt.
"imádom, köszönöm bébi."az idősebb elhúzodott. "de ez még nem minden. bár nem nagyon vagyok biztos ebben a másikban."
jungkook ránézett, "még ennél is több van? tényleg nem kellett volna tae, egy dolog is elég számomra.""de én szerettem volna," vitatkozott taehyung. "de most meg idegessé teszel ezzel kapcsolatban," biggyesztette le az ajkait, mire jungkook kuncogott az aranyosságán.
"oké, oké, sajnálom. mutasd meg.""nem tudom. mi van ha túl soknak találod?" kérdezte taehyung komolyan.
"addig ameddig nem tervezel felül lenni az ágyban jó vagy," viccelődött jungkook, az idősebb meg csak megütötte a mellkasát.
"fogd be és csukd be megint a szemed." a fiatalabb nevetett, de engedelmeskedett.taehyung elővett egy közepes méretű dobozt, majd megkérte jungkookot, hogy nyissa ki a szemét. "mi ez?" kérdezte.
"nyisd ki," utasította taehyung. jungkook tette amire kérték, és lágyan elmosolyodott amikor meglátta mi lapul a dobozban.
"bébi," kezdte jungkook, de taehyung a szavába vágott.
"mostantól bármikor ide jöhetsz, és maradhatsz anélkül, hogy tehernek vagy bárminek éreznéd magad. tudom, hogy néha így gondolod. magadénak tekintheted ezt a helyet, és átjöhetsz úgy is, hogy előtte nem kérdezel meg."a dobozban egy apró kulcs volt taheyung lakásához, egy apró kulcstartóval, amin egy gitár volt díszként.
"nagyon örülök ennek bébi, köszönöm szépen," jungkook ismét megölelte a másikat.
"tényleg tetszik?" kérdezett rá taehyung, jungkook meg gyorsan bólintott.
"főleg a gitár részét.""tulajdonképpen egy gitár miatt találkoztunk, úgy gondoltam ott kell lennie," magyarázta, miközben jungkook elhúzodott egy csókra.
"nagyon szeretlek.""én is nagyon szeretlek. boldog születésnapot bébi," mondta taehyung mielőtt visszacsókolt volna. "van még valami," folytatta miután elhúzodott.
"te most viccelsz, ugye?" az idősebb megrázta a fejét, és elment a gitárjáért.jungkook elmosolyodott azon, amire taheyung gondolt, és leült mellé az ágyra. taehyung ugyanazt a számot kezdte el énekelni, amit azon a napon, amikor találkozott jungkookkal.
miután a szám véget ért, az idősebb elrakta a gitárt, és rávetette magát jungkookra. "és most jöjjön az utolsó dolog amit ma fogok adni," mondta miközben kacsintva magára mutatott. jungkook nevetett, aztán elkezdte puszilni taehyung nyakát, megjelölve őt.
"szeretlek," volt az utolsó dolog amit mondtak, mielőtt egymásnak esve lettek izzadt lihegő katasztrófák.mivel nagyon úgy néz ki, hogy pénteken lesz egy lyukas órám, arra gondoltam, hogy majd aznap jönnének ki az új részek! persze magamat ismerve lesznek csúszások, de igyekszekxd
ESTÁS LEYENDO
35 [vkook]
FanficJungkook 25, Taehyung meg 35 éves. a történet egy fordítás, az eredeti író: @yoxnguk