11. fejezet

180 15 0
                                    

jimin ránézett jungkookra és taehyungra amikor kisétáltak az idősebb szobájából. az ajkuk duzzadt volt, és egyértelmű volt, hogy már egy hosszú ideje csókolóztak. 

"szóval, hol fogok aludni?" kérdezte jimin, álmosan mosolyogva. 

"természetesen a kanapén, hol máshol?" válaszolt jungkook gyorsan, miközben taehyung átkarolta taehyung derekát.

jimin felkuncogott, "nyugodj meg, nem terveztem veled egy ágyban aludni."

jungkook szárazon nevetve reagált, "nagyon nem kedvellek, remélem tudod ezt." taehyung gyengéden megcsípte a karját,
"hagyd abba," suttogta.

"ouch, ember. ezzel most nagyon megsértettél," jimin  folytatta a fiatalabb idegesítését.

"oké jimin, ez rád is foglalkozik. fogd be, ne túlozz," figyelmeztette taehyung.

"oké, tök mindegy," megforgatta a szemeit. "nem fogunk vacsorázni? elmehetnénk pizzázni."

taehyung bólintott, "jungkookkal elmegyünk." jimin lebiggyesztette az ajkait. úgy értette, hogy ő és taehyung mehetnének el.
"én is menni akarok, ne legyél bunkó a vendégeiddel, tae."

"te is jöhetsz, csak ne idegesíts," mondta jungkook, és megforgatta a szemeit.

egy órával később pizzával a kezükben sétáltak vissza. elvitelre rendeltek, mert jungkook nem akart túlságosan sokáig jiminnel lenni. taehyung és jungkook összekulcsolt kezekkel haladtak, taehyung éppen nevetett valamin amit a fiatalabb mondott, mire jungkook megpuszilta a felhúzott orrát.

jimin mögöttük sétált, szemei könnyektől homályosak lettek, ahogyan azt nézte, hogy az előtte levők mennyire szerelmesek egymásba. "tényleg elvesztettelek tae, nemde?" suttogta gyengéden maga elé, majd letörölt egy könnycseppet az arcáról, és folytatta a sétálást.

mikor megérkeztek taehyung lakására, leültek a kanapéra és elkezdtek enni. taehyung jungkookhoz bújva fogyasztotta a pizzáját egy mosollyal az arcán, miközben egy filmet néztek.

"jól vagy?" kérdezte jungkook miután észrevette, hogy jimin őket bámulja.

"uh- ja, ja jól vagyok. csak elbambultam," válaszolt jimin, aztán megrázta a fejét.



hajnali kettőkor taehyung felkelt, hogy kimenjen a konyhába vizet inni. ahogy felkapcsolta a villanyt meglátta a jimint egy pohárral a kezében. 

"nem tudtam aludni, szóval gondoltam iszok egy pohár tejet," magyarázta.

"hmm, nem változott meg ez a szokásod, ahogy látom," kommentálta taehyung mosolyogva, mire jimin bólintott.

taehyung elővett egy poharat, és öntött magának vizet, mikor jimin kérdezett tőle, "boldog vagy vele, tae?"

taehyung ránézett, majd bólintott, "ő nagyon boldoggá tesz."

jimin hümmögött, "még nem is kértem bocsánatot azért, amit tettem. sosem szabadott volna úgy elhagynom téged, sajnálom."

taehyung megrázta a fejét, "tényleg egy borzalmas módon szakítottál, ezt beismerem. mármint, egy jegyzeten keresztül? komolyan?" kezdte, "de ez már nem számít. mind a ketten tovább léptünk, és boldogok vagyunk az új partnerünkkel."

jimin szintén fejrázással reagált, "szakítottam vele. ő nem olyan volt, mint te. senki sem lesz olyan. hiányzol." miközben beszélt megfogta taehyung kezét, mire ő odébb mozdult. 
"kicsit elkéstél, jimin. nem fogok hazudni, ha néhány hónappal ezelőtt jöttél volna vissza, talán még mindig vártam volna rád. de nem most. most találtam valaki mást, és nagyon szerelmes vagyok belé, kérlek értsd meg ezt."

jimin bólintott, "elmegyek aludni. jó éjt, tae." köszönt el, mielőtt gyengéden megpuszilta taehyung arcát. 
"jó éjt," válaszolt a másik.

taehyung visszasétált a szobájába, ahol jungkook mélyen aludt. lefeküdt mellé, és meglepődött, amikor jungkook szorosan magához ölelte, "ne menj el megint, szeretem a tested melegét." suttogta álmosan, mire taehyung mosolyogva megpuszilta a homlokát.
"itt vagyok, bébi."

2022. 05. 15.

35 [vkook]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin