14. fejezet

184 15 0
                                    

taehyung és jungkook a takaró alatt ölelkezett, még mindig teljesen meztelenül. jungkook becsukta a szemeit, miközben egy puszit nyomott taehyung hajába, majd ezt suttogta, "te vagy a legjobb dolog ami valaha is történt velem."

taehyung elmosolyodott és felnézett rá, "te is számomra. nagyon régen nem éreztem ennyire jól magam a testemben, és voltam ennyire boldog. köszönöm." miközben beszélt ráhajtotta a fejét jungkook mellkasára.

csendben feküdtek egy ideig, amikor is jungkook a semmiből elröhögte magát.
"mi olyan vicces?" kérdezte taehyung összezavarodva, aztán felült, hogy jobban a fiatalabbra tudjon nézni.

"csak eszembe jutott valami vicces," válaszolt, majd ismét elnevette magát.

"mondd el, mi az, én is akarok nevetni," taehyung lebiggyesztette az ajkát, mire jungkook is felült és átölelte őt hátulról.

"hát, csak eszembe jutott a kapcsolatod jiminnel," mondta, és rárakta az állát az idősebb vállára.

"és mi olyan vicces benne?" taehyung hátranézett, mikor ezt megkérdezte.

"mind a ketten teljesen bottomok vagytok, hogyan működött ez köztetek?" jungkook felröhögött taehyung arckifejezésén.

"ez nem igaz! fogd be, jungkook," nyafogott, majd elrejtette az arcát a kezei mögé.

jungkook elmosolyodott, mivel taehyung nagyon aranyosan nézett ki úgy, "nehogy azt mondd, hogy jimin felül volt! ez teljesen kizárt. láttad már, hogy néz ki? a viselkedése is teljesen a bottomokra vall. és hát, ez rád is igaz." jungkook felkuncogott amikor az idősebb megütötte a mellkasát.

"mivel csodálatos vagyok, és mindent tökéletesre meg tudok csinálni, mind a kettő voltam," jelentette ki taehyung mielőtt felállt volna, aztán eltakarta magát egy takaróval. semmit sem akart ennek a buta beszélgetésnek a végénél jobban.

de jungkook máshogy gondolta, "szóval azt mondod, hogy felül és alul is voltál?" jungkook kuncogott, miközben visszahúzta az ölébe taehyungot.

"még egy kérdés és szakítok veled, seggfej, " fenyegettet aranyosan taehyung. "és ennek kéne legutoljára eszedbe jutnia azok után, amit csináltunk."

"hmm, más dolgok is járnak a fejemben. például az, hogy mennyire szeretlek, és hogy mennyire gyönyörű vagy, hogy te vagy a legcsodálatosabb ember aki valaha is belépett az életembe," mondta jungkook. "veled lenni a kedvenc időtöltésem, tényleg nagyon szeretlek."

taehyung elmosolyodott és a fiatalabb nyaka köré fonta a kezeit. "ne legyél ilyen édes velem! nem tudom hogyan reagáljak ilyen szavakra," aranyosan lebiggyesztette ajkait, mire jungkook elmosolyodott.
"nem kell visszamondanod semmit sem. nekem elég az is, hogy rám mosolyogsz."

taehyung nem tudta, hogy mit mondjon, szóval csak vigyorogva elrejtette a fejét jungkook nyakába, "régen mutatott nekem valaki ilyen szeretetet, és hálás vagyok azért, hogy te vagy az aki újrakezdte," suttogta a másik nyakába.

"el kell mennem most zuhanyozni, oké?" közölte taehyung, miközben felállt és a fürdőbe sétált.

mielőtt becsukta volna az ajtót, kidugta rajta a fejét, hogy ránézzen a fiatalabbra, "és csak hogy tudd, simán lehetnék veled is felül, ha akarnék," és ezzel becsukta az ajtót.

az ajtó ismét kinyílt, és taehyung még egyszer kinézett rajta, "de nem akarok." mondta, aztán becsapta az ajtót, ezzel egyedül hagyva a kuncogó jungkookot. 

"mennyire aranyos," suttogta mosolyogva, majd visszafeküdt.

35 [vkook]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora