Ultimul capitol.

30 1 0
                                    

După câțiva ani..

  Viața mea a prins culoare in urma nunții mele și a lui Adam , am făcut nunta cât timp eram însărcinată, a fost a doua cea mai frumoasa zi din viața mea , iar cea mai frumoasa zi  a fost când s-au născut copii mei.
  Se pare că Louis avea dreptate , erau gemeni , Adam a leșinat la primul consult când ne-au spus că sunt gemeni. Iar de când mi s-a rupt apa până au ieșit copii a leșinat de 5 ori. Mira aproape că l-a bătut, mie mi se rupsese apa in timp ce ieșeam de la dus , și când m-am dus la Adam și i-am spus să aducă bagajul că nasc s-a albit la fata instant și a căzut jos. N-am avut încotro decât să o sun pe Mia să vina.
  Aveam o fată și un băiat , Gulia-Rebeka , o fetița de acum 2 ani , părul negru cu ochii verzi ca ai mei , dar temperamentul lui Adam, iar băiatul Gulio-Denis , care are mai multă răbdare , e mult mai calm, e un perfecționist față de Gulia care se enervează din orice , aruncă cu orice prinde când e nervoasa.
  Ne înnebunește zilnic pe amândoi , dar ne și amuzam împreună cu ei , David , băiatul lui Alexa a ajuns iubirea platonică a lui Gulia , e înnebunită după el , iar Adam mereu ii spune lui Louis că o să ii rupă picioarele dacă o rănește , iar Alexa îl amenință pe Adam că dacă Gulia ii rupe inima lui David o să ii taie ouăle lui Adam.
  Mia acum așteaptă un copil cu Dylan , e însărcinată in 2 luni , și in curând vom juca la nunta. Caleb formează un cuplu cu Jack , știu poate suna ciudat , dar după câte s-au întâmplat cei doi si-au dat seama că se plac , si nimeni nu ii judeca, dacă ei se iubesc ,restul nu contează.
  Gulia a ajuns preferata lui Adam in ciuda comportamentului ei schimbător , Adam e singurul care o poate calma , in schimb Gulio e preferatul meu , e atât de cuminte , atât de matur pentru vârsta lui , te ascultă , te mângâie , te pupacește , și ador asta la el.
  M-am îndreptat spre cabinetul meu , care era la 3 străzi distanță de noi. După ce am terminat facultatea , mi-am deschis propriul meu cabinet de psihologie , mă ocup de adolescenți mai mult , și sincer ascult atât de multe povesti , atât de mulți copii renegați de părinți, atât de mulți adolescenți pierduți in droguri , încerc să ii ajut cât de mult pot , pentru că știu cum e să cazi in cel mai mizerabil stil.
  Dar nu mă mai plâng , in toți acești ani de psihologie , am învățat să fac pace cu trecutul meu , iar acum când privesc înapoi nu mai simt ura și dispreț , mă simt doar puternica , știu că oricât de multe ploi m-au lovit , eu am rămas in picioare.
  Dragostea este un sentiment atât de puternic in cât ai fii in stare să faci orice , treci peste orice și peste oricine pentru persoana iubită. Iubirea poate fii rai sau iad , depinde de tine cum vrei să fie , depinde de tine cat de multe ești in stare să faci din dragoste.
  Dragostea poate să îți lumineze sufletul sau poate să ți-l intunece , depinde de noi pe cine alegem și pe cine iubim. E un sentiment atât de frumos , doar că avem nevoie să și primim dragoste , nu doar să oferim.
  De asta l-am ales pe Adam , pentru că in ciuda a toate cele întâmplate el s-a întors la mine , și chiar dacă am încercat din tot sufletul să îl resping , dragostea a fost mai puternica , și pana la urma a învins , împreună am învins , asta trebuie să fie dragostea , salvare. Eu l-am salvat pe el, iar mai târziu el m-a salvat pe mine. Și asta e cea mai frumoasa dovada de iubire.
- Heei! Strig intrând in casă iar copii au fugit spre mine îmbrățișându-mă.
- Iubito! Apare și Adam sărutându-mi buzele cald.
- Ce faceți? Întreb intrând in sufragerie.
- Ne jucam. Rade Adam arătând spre jucăriile aruncate pe jos.
  Asta e iubirea pentru mine , să vin seara de la munca și să îmi văd copii și soțul cum se joaca împreuna. Să fiu înconjurată doar de oameni care mă iubesc și pe care ii iubesc , și mai ales , să dorm liniștita știind că ne-am da viața unii pentru alții , cum ne-am demonstrat-o de atâtea ori. Cât timp este iubire si respect , restul sunt doar detalii.

Te Vreau Înapoi.| 2.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum