Capitolul 20.

39 0 0
                                    

Amelia povestește...

  Am ajuns în fața clădirii pline de luminițe, părea Crăciunului, am parcat mașinile în părți diferite și i-am privit pe Adam și Louis care erau confuzi.
- Trebuie să găsim doi tipi care fac afaceri împreună și să scoatem de la ei niște informații, în seara aceasta băieți eu sunt Alessia - spun iar ei mă privesc confuzi din nou - este numele meu când fac chestii de genul, în seara asta eu și Mia vom fi dansatoare, voi doar stați de pază, prima dată intrăm noi ca să ne schimbăm, iar când Caleb vă dă semnalul întrați voi - le spun iar ei afirmă - băieți, urați-mi baftă, dacă vreunul se prinde de ceva suntem moarte. Râd în timp ce ies din mașină.
- Pregătită? Mă întreabă Mira în timp ce ne îndepărtăm de toți spre ușă.
- Niciodată nu am fost mai pregătită. Spun sarcastică.
  Am intrat pe ușă și ne-am oprit câteva secunde pentru a privi încăperea, era puțin luminată, plină de canapele roși exact ca pereții, erau câteva scene mici cu câte o bară aurie în mijloc, am văzut bărbații care așteaptă să înceapă spectacolul stând la bar.
  Am urcat pe scări, știam totul despre această încăpere, am intrat pe o ușă unde știam că sunt vestiarele iar acolo am văzut o grămadă de fete îmbrăcate doar în costume de baie sau sutiene și fuste scurte, le-am salutat pe toate și am fugit la baie pentru a mă schimba.
  Mi-am luat sutienul auriu cu franjuri pentru a nu mi se vedea cicatricile și o pereche de slipi de aceeași culoare, iar în picioare o pereche de sandale cu toc și platformă înaltă, avea bretelele late în încercarea de a îmi ascunde tatuajul, dacă cineva vede tatuajul își va da seama cine sunt, m-am privit în oglindă și am strâmbat din nas, trebuie să îmi aduc aminte pentru ce sunt aici.
- Ești nouă, nu? Întreabă o fată brunetă.
- Da, eu sunt Alessia. Răspund.
- Iar eu sunt Leila. Spune Mira.
- Eu sunt Andreea. Răpunde ea zâmbind.
- Haideți fetelor. Strigă o voce de bărbat intrând pe ușă.
  Toate fetele au ieșit pe ușă eu și Mira rămânând ultimele, bărbatul din fața noastră era șeful acestui local și știa pentru ce veneam aici, i-a dat Ryan o sumă frumușică de bani.
- Aveți grijă, orice s-ar întâmpla eu nu v-am ajutat.
- Normal. Spun eu și ieșim.
  Am coborât scările și m-am urcat pe una dintre scenele mici, tocurile acestea mă omorau iar faptul că trebuie să dansez aproape dezbrăcate în timp ce niște bărbați salivează în fața mea nu mă ajută cu nimic, îl urăsc pe Ryan, jur dacă nu.
Am privit în încăpere și i-am văzut pe băieți privindu-ne cu coada ochilor, fiecare stătea cu mâinile la spate și pieptul în față în părți diferite a clădirii. Lumina de deasupra scenei s-a aprins la fiecare și a început o muzică lentă iar aici începea treaba, sper doar să îi atrag atenția tipului, i-am privit pe amândoi stând unul lângă altul și privind spre fiecare dintre noi.
  Mi-am pus mâinile pe bara rece și am început să îmi mișc șoldurile lent în timp ce le zâmbeam fals persoanelor din fața mea, am început să mă aplec în timp ce îmi desfăceam picioarele, am prins bara și am început să mă învârt lent și cu eleganță, am privit cu coada ochiului spre Mira și am văzut că unul dintre tipi a mers spre ea iar eu am zâmbit. Am văzut cum bărbații s-au împrăștiat prin cameră și s-au așezat pe canapele în fața fetelor, doar unul dintre ei a rămas în picioare privind spre fiecare.
  M-am așezat în genunchi cu spatele la ei și m-am lăsat pe spate până la pământ cu mâinile deasupra capului privindu-i pe bărbații de pe canapea care mă priveau cu dorință și cu câte o bautură în mână. M-am pus în ciuci cu bara între genunchii mei și am făcut cel mai scârbos lucru, m-am ridicat în picioare lent și cu eleganță am scos limba afară și am lins bara de metal, m-am întors cu spatele la ei și m-am aplecat ușor în față pentru a le lăsa o vedere frumoasă. Am mai avut o dată o misiune de genul și am luat o săptămână lecții de dans.
  Am început să îmi mângâi corpul cu mâinile mele lent în timp ce îmi dădeam capul pe spate și îmi mișcam fundul lent. Când melodia s-a terminat bărbații au plecat înapoi la bar până ne trageam sufletul câteva minute, iar atunci l-am văzut pe bărbat cum s-a apropiat de mine arogant cu mâinile în buzunare, era un bărbat de vreo 25 de ani, înalt, blond și ochii verzi, m-am așezat în fund pe scenă picior peste picior privindu-l cu dorință falsă în ochi.
- Ce face un înger ca tine într-un loc atât de murdar ca acesta? Întreabă el în timp ce mi-a despărțit picioarele și s-a făcut comod între ele.
- Bani. Răspund eu zâmbind, de ce toată lumea întreabă mereu același lucru?
- Cum te numești frumoaso?
- Alessia. Știam că în locurile acestea nu trebuie să îl întreb de numele lui.
- Alessia, un nume frumos pentru o fată frumoasă. Spune jucându-se în părul meu.
- Mulțumesc - am văzut cum toate fetele se ridică în picioare pentru al doilea dans iar eu l-am privit - Trebuie să continui. Spun încercând să mă ridic dar el mă oprește.
- Hai să bem ceva. Spune el.
  M-a ajutat să mă dau jos și m-am așezat pe canapea în timp ce el a plecat spre bar, am privit spre Mira care deja bea cu acel tip și am zâmbit pe sub mustăți, bărbatul s-a întors rapid înapoi cu o sticlă de Vodkă și două pahare, a pus în pahar și le-am dat amândoi peste cap.
- Dansează pentru mine frumoaso. Îmi șoptește el în ureche.
  M-am ridicat în picioare înjurând în gând, am început să mă mișc sexy în fața lui, m-am așezat cu spatele la el și am coborât ușor în jos, apoi m-am întors cu fața spre el și m-am așezat în poala lui, am început să îmi mișc șoldurile în timp ce mă lăsam pe spate și îmi mângâiam cu vârfurile degetelor sânii. Mi-a prins ceafa cu mâna lui mare și m-a ridicat înapoi lipindu-și buzele de ale mele, și am început să ne sărutam.
  Tipul mi-a prins fundul în palmele sale și s-a ridicat cu mine în picioare iar eu mi-am încrucișat picioarele în jurul taliei lui iar el a urcat scările rapid cu mine. A intrat într-o cameră și m-a lăsat pe picioarele mele în timp ce el a încuiat ușa cu cheia și a băgat-o în buzunar privindu-mă pervers, asta îmi mai lipsea să ajung cu el în una dintre camerele acestea, aici era doar un pat și o baie atât.
  M-a împins pe patul moale și s-a pus între picioarele mele începând să mă sărute din nou, eu neavând încotro am început să îi joc jocul, trebuie să îmi amintesc să îi spun lui Ryan că îl urăsc. Mi-a ridicat un picior în sus și mi-a dat un pantof jos în timp ce îmi săruta glezna, apoi l-a ridicat și pe celalalt și s-a oprit, l-a ridicat mai sus și atunci mi-am dat seama, a văzut tatuajul, la dracu!
- Wild Angel. Spune el lent zâmbind iar eu am încercat să mă ridic dar el m-a împins înapoi în pat.
- Da-mi drumul! Strig.
- Știam că ești tu de la bun început, dar am așteptat să ajungem aici. Râde el.
  Și-a băgat mână în gâtul meu și a început să strângă iar eu i-am dat un pumn în maxilar dar înainte să apuc să fac vreo mișcare mi-a dat și el un pumn, trebuie să îmi aduc aminte să îl omor dracu pe Ryan pentru că mă trimite în locuri ca acestea.
  I-am dat un genunchi acolo unde nu bate soarele iar el a gemut de durere, am profitat de moment și m-am ridicat în picioare fugind spre ușă, dar atunci mi-am dat seama, el are cheia. Mi-a dat peruca jos și și-a băgat mână în părul meu trântindu-mă pe jos în mijlocul camerei, am gemut de durere din cauza impactului dar m-am ridicat rapid de jos, i-am dat un pumn în stomac iar el s-a aplecat în față, i-am băgat mână în buzunare dar nici urmă de cheie. El s-a pus rapid pe picioare și m-a privit cu ură, și-a băgat rapid mână în părul meu și m-a dat cu capul de perete, am simțit cum sângele a început să îmi curgă instant din frunte, nenorocitul mi-a spart capul!
  L-am privit cu ură și furie și m-am îndreptat spre el, dar el având mai multă forță decât mine mi-a dat un pumn în maxilar iar eu am căzut în fund pe jos, mă durea atât de tare în cât am crezut că mi-a rupt maxilarul, a venit spre mine și mi-a prins mâinile deasupra capului cu forță în timp ce a scos un pistol și mi l-a pus la cap.
- Păpușă, misiunea vieții tale se termină aici - râde el iar eu îl privesc rece - dacă nu îmi spui de unde ai aflat că sunt aici. Continuă el iar eu râd, știa ce vrea să facă.
- Ai impresia că îmi pasă? N-am de gând să spun nimic, poți să mă omori liniștit. Spun eu râzând sarcastică, nu trebuie să îmi vadă slăbiciunile.
- Ultimele cuvinte? Întreabă ridicând o sprânceană.
- Ne vedem în iad. Zâmbesc eu.
  L-am privit în ochii în momentul în care am auzit un foc de armă și niște pete de sânge care mi-au pătat fața, dar încă mă simțeam vie, ce s-a întâmplat?
  Am văzut corpul tipului căzând peste mine iar eu l-am dat rapid jos de pe mine și m-am ridicat în picioare, Adam era cu pistolul în mână privindu-mă îngrijorat.
- Ești bine? Mă întreabă Adam.
- Da, sunt bine.
  I-am văzut pe restul în afară de Mira, Dylan și Riccardo intrând rapid în cameră, au ridicat corpul de pe jos și au ieșit pe ușă privind în toate direcțiile, Adam m-a prins de mână și am simțit o căldură imensă în piept în acel moment, am luat-o la fugă pe hol în spatele băieților și am coborât pe scările de urgență desculță și am ieșit pe ușa din spate, băieții au adus o mașină în spate și au început să bage cadavrul în portbagaj. L-am văzut pe Adam cum s-a apropiat de mine și m-a luat rapid în brațe, am simțit cum golul din mine s-a umplut, mi-am ridicat cu temă mâinile și l-am îmbrățișat și eu și mi-am închis ochii trăind momentul.
- Mulțumesc. Am șoptit eu.
- Aș mai face-o de o mie de ori dacă ar fi nevoie. Îmi șoptește el cu vocea aceea sexy în ureche.
  Chiar dacă a fost doar pentru câteva secunde m-am simțit atât de plină când m-a luat în brațe, am simțit căldura corpului său de care îmi era gol, i-am simțit mirosul, brațele mari, corpul lui uriaș pe lângă corpul meu micuț, îmi era dor de el, dar nu trebuie să mă obișnuiesc cu asta, nu vreau să fiu din nou rănită iar el în curând va pleca din nou.

Nu uita-ți de comentariu și vot , dacă vă place. Vă pup ❤️❤️❤️

Te Vreau Înapoi.| 2.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum