Sziasztok!
A nevem Elena Mikael. Védelmező farkas vagyok méghozzá alakváltó. A falkám hosszú ideje van Beacon Hillsbe. Mondhatni ez a hely az otthonunk. Láttam pár farkast ahogy megtanulja használni az erejét és nem a falkámra gondolok. Volt egy-két eset amikor elhallgattunk egy gyilkosságot de félre értés ne essék mi csak akkor ölünk ha nincs más lehetőségünk.
A falkámba sajnos előfordul, hogy egy-egy harcról vagy küldetésről nem jön haza valaki de őket hősként temetjük el akik azért haltak meg, hogy biztonságba legyenek akiket kaptak és azért, hogy a fajtájának se legyen baja. Egyesek szerint legendák vagyunk szóval nem is tudnak a létezésünkról de ez így van jól. Minél többen tudnak rólunk annál nagyobb esélyel találnak ránk. Az erdő ugyan nem véd és nem is takar annyira egy ekkora falkát eddig mégse volt baj mert elfedtük a szagunkat. Na de ha megengeditek mesélek az életemről.
A nevem Elena Mikael. A szüleim Alex és Mara Mikael. Meghaltak amikor én 5 éves voltam. Ők is hősként haltak meg, ezért nagyon büszke vagyok rájuk. Azóta én vagyok az alfa. Ugyan már elötte is az voltam mert legyőztem apámat de nem mondtuk el senkinek mert lehet, hogy nem nézték volna jó szemmel, hogy az apámat legyőzi egy 3 éves kislány. De a javaslatokat meg minden falkával kapcsolatos ügyet közösen intézünk. Mondhatjuk úgy is, hogy én javasoltam valamit és ha jó volt apám össze hívta a legjobb harcosainkat és megvitatták. Ezt a csoportot hívjuk rend-nek. Ez a szokás a mai napig megvan. Ha pedig arról döntünk mi legyen a büntetése mondjuk egy árulónak és a falka nem jut megegyezésre akkor a tanácsot hívjuk össze. A 3 legidősebb farkas és az alfa aki bemutatja mi a bűne esetleg megvédi ha úgy ítéli. Vagy valami más büntetést javasol. Ez egy nehéz feladat de muszály megtenni. Eddig azonban szerencsére még nem kellett döntenem. Most azonban Kate Argentet akarjuk elkapni. Úgy tudjuk jelenleg is Beacon Hillsbe van és egy McCall falka nevű tinédzserekből álló falkára vadászik. Bár Kate azzal is szabályt szegett, hogy átváltozott a falka mégse tett semmit mert azt hittük nem fog gyilkolászni kedvére. Tévedtünk és ezt a hibát most ki kell javítani. A tanács azonban nem akar halál büntetést neki mivel szerintük a teste nem fogadta be teljesen a vérfarkas mérget így az orvosaink és tudósaink csinálhatnak egy ellenszert azoknak a farkasoknak akik nem akarnak farkasok lenni. A teszt alany pedig maga Kate lesz. Ha pedig már ember vagy az Eichen-be vagy a börtönbe juttatjuk. Legalább a családja nem hisz minket gyilkosnak.2022.09.27.
YOU ARE READING
A falka |Befejezett|
WerewolfEgy falka akiről nem sokan tudnak. Ez a mi főszereplőnk falkája. Ez Elena Mikael falkája aki egy alakváltó farkas. Ő és a falka sok mindent túléltek, sok helyen ott vannak. Néhányan félnek tőlük, míg mások azt se tudják kik ők. Meglapulnak, igyekez...