Derek
3 farkas tört be hozzám konkrétan akik elakarják hurcolni a nagybáttyámat.
-Nem vihetik el! Azt se tudjuk mi lesz vele!
-A büntetéséről a tanács dönt. Sok bűnt elkövetett a büntetése lehet halál is. -szólal meg az iritáló farkaslány
-Meg lehet menteni a haláltól? -kérdezi meg Scott
-Az alfa védheti ha úgy véli megérdemli. -szólal meg egy fiú hang
-Hogy találkozhatunk az alfával? -szólal meg Stiles
-Nem vagyunk iroda ház! Nem lehet időpontot kérni a vezértől! -szólal meg a harmadik hang. Ez azonban agresszív volt. Nem is tévedtem ugyanis átváltozott.
Scott
Az aki utoljára válaszolt átváltozott és neki akart ugrani Stilesnak. Én elé álltam szóval engem akart kinyírni.
-Elég! -kiálltott rá a már jól ismert hang. -Azért jöhettetek velem, hogy tanuljatok! Az eggyikőtökből biztosan jó védelmező lesz, de te, hogy akarsz védeni bárkit is ha egy kérdés után felkapod a vizet? Vigyük Petert és menjünk! -ezzel lezárta a témát és Peter felé mentek. Derek viszont elé állt.
-Nemár, a múltkor is legyőztem négyőtöket, gondolod ezúttal máshogy lenne? Állj félre! -és bármilyen hihetetlen is Derek szót fogadott majd elvitték Petert.
-Meg kell találnunk az alfát! Ő segíthetne, hogy ne a halált válasszák. -szólal meg Allison
-Szerintem megtaláltuk.
-Kire gondolsz? -kérdi meg Corey
-Arra aki megmentett minket Kate-től, az aki meglátogatta Argentet és az aki ma is megmentett minket a másiktól.
-A lány az! -esik le Stiles-nak is a helyzet.
-Valóban nagyon tisztelik őt! Igazad lehet. -ért eggyet Ethan
Elena
Amikor vissza értünk Peter-t átadtuk egy cella őrnek, hogy zárja be én pedig elmentem a két újonccal beszélgetni.
-Dave, jól bántál velük, szuper válaszokat kaptak és végig nyugodt maradtál. Beszélek a renddel, hogy iktassák be a vizsgáidat a napokba. Ha sikeres vizsgát teszel van is számodra egy hozzád illő feladatom.
-Köszönöm! -mondta a fiú aki próbálta leplezni mennyire boldog aztán elment.
-Bea, a te vizsgáid még várni fognak. Nem támadhatsz le mindenkit aki kérdést tesz fel. Az alfát kereste, valóban nem vagyunk iroda akihez időpontot kérjenek de nem támadunk hacsak nem szükséges. Változtass a viselkedéseden vagy őr lesz belőled. -mondtam majd elmentem. Azon agyaltam egész nap, hogy kaphatnánk el Deucalion-t.
-Porter! Derítsétek ki mit akarhat Deucalion! Ha ezt megtudjuk csapdát állíthatunk. -szóltam oda egy emberünknek aki csak bólintott majd elment. Peter meghallgatását 2 hét múlva tartják szóval az ő ügyén is van még időm gondolkodni.2022.10.01.
YOU ARE READING
A falka |Befejezett|
WerewolfEgy falka akiről nem sokan tudnak. Ez a mi főszereplőnk falkája. Ez Elena Mikael falkája aki egy alakváltó farkas. Ő és a falka sok mindent túléltek, sok helyen ott vannak. Néhányan félnek tőlük, míg mások azt se tudják kik ők. Meglapulnak, igyekez...