6. rész

152 7 0
                                    

A védelmezők mind szorgosan dolgoztak amikor egy informátor hírt kapott. Egyből az alfa keresésére indult.
Elena
Még mindig sok a munka nálunk. Egész nap dolgoztam, idő közbe szereztem két új személyt akit védhetek. Aki felkeresett minket az egy FBI ügynök. Scott apja. Elvállaltuk az ügyet gondoltam megkapja egy másik farkas de végül bele mentem, aztán jött az informátor.
-Mi történt?
-Fegyveres támadás! -szólal meg Ella az informátor
-Az a rendőrség dolga.
-A támadók a falka ellensége. Csak az alfával hajlandóak beszélni. Ráadásul alakváltók. -mesél a lány
-A Rapport család! Hol van a támadás?
-A Hale ház felé tartanak! Évek óta elhagyatott. -szólal meg ismét Ella
-Nem, nem az. Ott él Derek Hale. De legalább az emberekre nem kell figyelni. Hányan vannak?
-6-an. Mi a terve?
-Oda megyek!
-De ez nagy eséllyel csapda.
-Épp ezért nem megyek oda fegyver nélkül! -mondtam majd elő vettem egy pár fegyvert (pisztoly, kések).
Scott
Ma már sokadszor akartunk elindulni Derekéktől. De a legutóbbi alkalom óta beszélgettünk. Derek meglehetősen aggódik Peter miatt. És az se tetszett neki, hogy még azt se tudja mi lesz a sorsa. Mostmár tényleg indulni akartunk hiszen a szüleink mind munkából jöttek meg mi is iskolából szóval elég fáradtak vagyunk.
-Most komolyan? Még hányszor nem akarják, hogy elmenjünk innen? -szólal meg Stiles amikor a fegyveres alakok körbe vettek minket. A legrosszabb, hogy az anyám fejéhez szegezte a pisztolyt az eggyik.
-Mi a terv apa? -szólalt meg az eggyik fiú a fegyveresek közül.
-Várunk. Ha nem jön el lelőjjük a nőt. -mondta az idős férfi majd kibiztosította a fegyverét.
-Ne, engedjék el az anyámat! Ha lőni akarnak lőjjenek inkább engem.





2022.10.02.

A falka |Befejezett|Where stories live. Discover now