17. rész

116 9 0
                                    

Amikor a védelmezők összes tagja elment a McCall falka mind Peterre nézett választ várva. Majd megelégelve a várakozást Melissa elvette az aktát.
Idő közbe a csapatok is kiértek a 3 helyszínre de sehol senki és még életnek sincs nyoma. Úgy vélték csak megtévesztés volt Deucalion részéről. Szóval a csapatok elkönyvelve a kudarcot mentek haza ahol épp a három idős farkast szállították el és fosztották meg a jelüktől.
Liam
Miközbe vártuk Peter válaszát néma csend volt. Amikor Melissa megunta a várakozást szinte kitépte Derek kezéből az aktát, hogy elolvassa mit találtak.
-árulás a Morigan család ellen, lopás, betörés, árulás Laura Hale ellen, Laura Hale meggyilkolása, Beacon Hills lakosai életének veszélyeztetése, árulás Scott McCall ellen, Mikael család meggyilkolásába való részvétel, Deucalionnal való szövetkezés, vadászok meggyilkolása, Kate Argent átváltoztatása késöbb tanítása majd segíteni őt a gyilkolásba. Büntetés: mindezen bünöket halállal büntetik, legjobb esetbe elvenni azt ami veszélyessé teszi. Mivel a falka szabályát betartotta ezzel jó magaviseletet mutatva, mindazon álltal dr. Alan Deaton druidával folytatott beszélgetés után a büntetését enyhítem. Peter Hale-t szabadlábra helyezem egészen addig ameddig nem követ el másvalamit ami miatt a falkának ismét közbe kell avatkoznia. -olvasta fel Melissa. Úgy tűnt csak nekem és Scottnak esett le mit is olvasott Melissa a bűnök között mert csak mi néztünk csúnyán Peterre a többiek pedig furcsállva tettünket néztek ránk úgy mint akik megőrültek.
-Te segédkeztél a szülei meggyilkolásában?! Hogy lehetsz ekkora barom? És ha nem választaná el a bosszút a munkától? Már rég halott lennél! Nem is értem miért hittük azt, hogy nem miattad adja le a mi védelmezésünket. -akad ki Stiles







2022.10.26.

A falka |Befejezett|Where stories live. Discover now