Deaton-nak nehezen ugyan de sikerült megértetnie Derekkel, hogy ha a falka nem viszi el a farkas meghal. 1 hete feküdt eszméletlenül az alfa. Peter tárgyalása a következő nap lesz.
Elena
Amikor magamhoz tértem mindenem fájt. Alig bírtam felkelni de muszály volt. Tisztába vagyok azzal, hogy holnap döntenem kell Peterről ma pedig a tanácsról. Nem kellett sok, hogy a falka körbe álljon. Amikor körbe néztem láttam, hogy valóban helyet változtattunk.
-Mi a terv? Ki tudja mióta árultak el minket. Nem tudjuk mit tud az ellenség és ki. Lehet, hogy egy-egy védencünket fogják támadni. Nem védhetjük őket úgy, hogy ne tudjanak a létezésünkről. -szólalt meg egy fiatal védelmező Danny.
-Igazad van. Csak annyit tehetünk, hogy óvatosak leszünk. Amennyiben megbíztok az ügyfeletekben be is mutatkozhattok. Ha nem olyan erős a bizalom maradjatok rejtve és próbáljatok olyan gyorsan mozogni, hogy ne vegyenek észre. Ami az ítéleteket illeti én fogom intézni az összeset. A tanács összes döntését halasszuk el amíg át nem nézem. Peter és a tanács meghallgatása marad a jelenlegi időpontban. Mindenki munkára! -mondtam miközben az oldalamat szorítottam. Amikor viszonylag össze szedtem magam oda mentem az irattár szerű helyre ahol közölték, hogy Peter aktája eltünt. Maradt az, hogy írok Scott McCall-nak.
Scott
1 hét telt el és semmit nem tudunk. Holnap kivégzik Peter-t és nem tudjuk, hogy csak nem akarnak értesíteni minket vagy az üggyel nem törődik az alfa vagy még magához se tért ha igazunk van. Aztán megszólalt a telefonom.
-Srácok mennünk kell! -mondtam a falka jelen lévő tagjainak.
-Ő volt az igaz? -kérdezte meg apa mire én értetlen fejet vágtam -a farkas
-Honnan?
-Ismerem. Megkértem, hogy vigyázzon rád és anyádra -ennyi volt a válasz. És én még azon rágódtam, hogy be kéne avatnom.
-Akkor gyertek ti is!
-Hova megyünk? -szólt közbe Stiles
-Kiderítjük ki írta az üzenetet.
-Mit írt? -kérdezte meg Allison
-Hogy a druidánál vár minket. És vigyük Peter aktáját.
-Itt van. -szólalt meg Derek is.2022.10.12.
Sziasztok!
Tudom, hogy igen eltüntem de úgy néz ki egyenlőre vége a sorozatos dolgozatoknak, szóval igyekszem vissza térni és tudom, hogy ez egy kicsit rövid rész de azért remélem tetszik.
YOU ARE READING
A falka |Befejezett|
WerewolfEgy falka akiről nem sokan tudnak. Ez a mi főszereplőnk falkája. Ez Elena Mikael falkája aki egy alakváltó farkas. Ő és a falka sok mindent túléltek, sok helyen ott vannak. Néhányan félnek tőlük, míg mások azt se tudják kik ők. Meglapulnak, igyekez...