13. rész

126 10 0
                                    

Elena lassan 30 perce ült kint. A falka viszont még mindig nem jött. Deaton se mondott semmit mert nem tudta miért mentek Scotték.
Derek
Már rég itt vagyunk és az üzenet tulaja sehol.
-Nem hiszem el, hogy átvert minket!
-Ki? És nem mintha nem örülnék a látogatásotoknak de, mit kerestek itt? -szólalt meg a druida
-Kaptunk egy üzenetet Peter ügyébe. Itt várjuk, hogy az a valaki eljöjjön, hogy láthassa Peter aktáját de semmi. -mesél Scott
-És hol az akta? -kérdezte meg Deaton. Nem értem talán nem lát?
-Hát itt. -emeltem fel a kezem ami üres volt. -Vagyis amikor bejöttünk a kezembe volt. Ne mond, hogy megtudják állítani az időt is. Várjunk, a vendéged sánta volt és nem terhelte az oldalát. Ő volt a farkas, igaz? -kérdeztem mire csak bólintott.
-Miért nem szóltál?
-1. Nem kérdezted, 2. Nem mondtátok miért jöttetek. -válaszolt az orvos
-Ez remek! Nála van amiért jött vagyis nem ismerhetjük meg. De, hogy nem vettem észre, hogy kiveszi a kezemből? -akadtam ki teljesen. Majd mivel az aktát már elvitte így mi is mentünk. Deaton is kikísért minket. Amikor kiértünk láttuk az aktát Stiles Jeep-jén és néhány méterrel arrébb a lány aki kiment a rendelőből. Épp 2 másik alakkal beszélt.
Elena
A falkának nem tűnt fel, hogy elhoztam az aktát. Majd elérkezett a tanács tárgyalásának ideje de én még mindig ezekre vártam szóval 2 szóvivő szerű jött a rendből. Láttam, hogy kijött a másik falka is de nem érdekelt. Nem beszélünk semmi olyanról amit titkolnánk ha esetleg hallgatóznak.
-Mi az ítélet? -szólalt meg jó barátom Larry
-Tudjátok mi az elvem. Adjátok be nekik a szérumot amit lalobán teszteltünk. Aztán töröljétek őket. A többi rabnál is akinél esetleg még nincs megcsinálva intézzétek el. Különösen Hale-nél. -mondtam majd el is mentek, hogy végre hajtsák a parancsot.
Scott
Amikor láttuk, hogy mégse ment el megkönnyebbültünk. Aztán beszélgetett 2 barátjával majd elindult felénk. Nem hallgattam bele a beszélgetésbe mert valamiért mégis csak titkolják, hogy élnek. Ráadásul ez az ő magán ügyük. Aztán amikor a lány ide ért fogta az aktát és fel ült a motorháztetőre.
-Ki vagy te?
-Elena Mikael! Örülök, hogy újra találkozhatunk! -mondta fel se nézve az aktáról
-Miért a másolat kell neked? Miért nem használod a sajátotokat? -kérdezte meg Liam
-Ha rémlik még volt egy szerencsétlen eset nálunk. Az akta eltünt vagyis valamit nem akarnak, hogy lássunk. De ne aggódj egy emberünk már dolgozik a visszaszerzésén. -mondja a lány. Esküszöm ha nem tudnám ki ő és mi van nála könyvmolynak nézném.
-Amúgy a nevem... -kezdte Stiles de a lány közbe vágott. -ne fáradj tudom kik vagytok. Különösen téged ismerlek Stiles Stilinski.
-Honnan ismered őt? Talán őt is megkell védened?
-Nem de védelmezők vagyunk. Figyelünk a falkákra az emberekre és mindenre. Na és egy vegyes falkában 1 embernek mekkora az esélye arra, hogy biztonságba lesz? Mindenkire oda figyelünk. Mindenkiről alapos akta készül, így van mit használni az ítéletnél.












2022.10.15.

A falka |Befejezett|Where stories live. Discover now