1. rész

208 9 1
                                    

Scott
Beacon Hills-be már megy az iskola. Úgy tűnt minden rendbe aztán jött az alfa falka. Bejöttek az iskolába is. Ethan és Aiden nem bántottak senkit. Sőt inkább kedvesek voltak. Még a falkához is csatlakoztak ugyanis amikor jöttek ők ketten valamiért nem voltak alfák. Nem is értettem akkor miért maradhattak az alfa falkába hogyha omegák. De mindegy is. Nem kellett sok és máris beilleszkedtek. Úgy tűnt nem is hiányzik nekik az alfaság mert soha nem akartak parancsolni se. Úgy tűnt minden vidám az emberek is jól szórakoztak sőt ha lehet ilyet mondani azt mondanám, hogy Derek is boldog volt. Bár nem csodálom hisz megtalálta a halottnak hitt húgát. Aztán el is vesztette, hogy úgy mondjuk mivel elhagyta Beacon Hills-t, de akkor is életbe volt. Aztán egy nap amikor hazafelé tartottunk egy nő állta el az utunkat fegyverekkel ellátva, kezébe egy nyílpuskával. Mindenki meglepődött amikor egy halottnak hitt ember hirtelen felbukkant. Ez az ember nem más mint Kate Argent. Fegyvereit épp ránk szegezte, az újja a ravaszon volt aztán...
Elena
Amikor megkaptuk a fülest, hogy Kate támad a Beacon Hills-i falkára egyből elindultunk az utolsó ismert helyére majd követtem a szagokat és időbe oda értünk. Még senki nem volt ott akkor de már hallottam a falkát, szóval az enyéim felé fordultam.
-Ne feledjétek Argent élve kell. Mindenki farkasként megy és csak annyit teszünk, hogy elvisszük Kate-t. Mindenki igyekezzen olyan gyorsan mozogni, hogy ne szerezhessenek szagmintát. Aki úgy érzi nem fog menni az rejtse el a szagát különösen ha jelen van olyan aki a falka bármely családtagjával eggyütt dolgozik. -mondtam majd hozzá is láttunk. 4-en voltunk és mind egyszerre ugrottunk. Hamar elrángattuk onnan Kate-t és tényleg nem szerezhettek szagmintát se. Az-az egy biztos, hogy jól megleptük McCall-ékat is. Talán nem ismerik a legendánkat mert akkor a 4 farkas bal első lábán lévő csillag alakú folt elárulhat minket ha meglátták.
Stiles
Amikor azt hittem végünk megjelent egy falka. Igazán érdekes volt, hogy farkasok vannak itt ráadásul nem is támadtak meg minket. De nem lehettek vérfarkasok mert ezek tényleg farkasok voltak. Ráadásul az a szép egyforma jegy a lábaikon. Ilyet még nem is láttam.
-Ugye más is látta ezt és nem csak én diliztem be? -szólalt meg Allison
-Nem, én is láttam. -szólalt meg kórusba mindenki aki itt volt.
-Derek irigykedni fog, hogy ezt nem láthatta!
Derek
Épp megérkezett Peter amikor megérkeztek a kölykök. Stiles arcán látszott, hogy majd megőrül valamitől.
-Mitől néz ki így Stiles?
-Hosszú történet a lényege az, hogy élünk egy falkának hála. -szólal meg Scott
-Mármint Deucalion falkája? -száll be a beszélgetésbe Aidan
-Nem, ez igazi farkasok falkája volt. -szólal meg végre Stiles
-Itt nincsenek farkasok. Biztosan vérfarkast láttatok. -szól ezúttal Ethan
-Nem, nem éreztem a természetfelettit de szagot se tudtam fogni. Túl gyorsak voltak viszont úgy tűnt egy csapat esetleg család mert volt egy ugyan olyan jegyük a lábukon. -meséli Scott
-Milyen jegy?
-Egy csillag. -szólal meg ismét az igaz alfa
-Na ne! -csak ennyit hallottam az ikerpártól.




2022.09.29.

A falka |Befejezett|Where stories live. Discover now