Azóta, hogy Peter szabad közel 2 hét telt el. A falka pedig valóban nem látta többé sem a védelmezőket sem Elenát. Néhányan már kezdték azt hinni, hogy egy álom. Majd megpillantottak az égen egy fura alakot.
Úgy tűnt ez a lény célszerűen jött ide ugyanis amint meglátta a falkát támadt. De nem csak őket támadta le, hanem lerohanta a védelmezők rejtekhelyét is és sokat megsebesített közülük. Ez alól Elena sem kivétel. Karmával többször átszúrta hasánál amiből sok vér tudta elhagyni a látszólag törékeny lány testét. Mindezek ellenére mégse maradt ott sérült barátaival hanem a lény után eredt. Azonban az eltünt a szeme elöl így inkább vissza ment. Késöbb megszólalt a telefonja.
Scott
Amikor ide jött az-az izé azt se tudtam mi tévő legyek. Lefagytam amikor megláttam. De ez az akármi amúgy is erősebb volt nálunk. Sajnos elvitte Stiles-t, Lydiát és Allison-t is. Épp azon gondolkodtunk mit tegyünk amikor apa elővette a telefonját.
-Most mit csinálsz?
-Segítséget hívok mielött túl késő lesz Stiles-ék számára. -zárta le ennyivel a témát majd annyit mondott, hogy ,,segítségre van szükségük, gyere ide." és ennyivel letette. Néhány perc elteltével megjelent egy kissé sápadt, véres lány aki nem más volt mint Elena.
-Veled meg mi történt? -kérdezte meg Mason
-Nem fontos, mit akartok? Nem én vagyok a védelmezőtök. -mondta a lány akin tisztán lehetett látni, hogy visszafolytja a fájdalmát.
-Valami repülő izé elvitte három barátunkat. Mi nem tudtuk legyőzni, kérlek segíts. -válaszol apa helyett Liam
-A fenébe! -mondta a lány miközbe belerugott a falba. Ezután beleszagolt a levegőbe majd elővette a telefonját.
-Hale ház, kapcsold be a nyomkövetőm. -ennyit mondott aztán átváltozott és már itt se volt.
-Az ott... -mutatott oda anya ahol eddig a lány állt.
-Vér. Azt hiszem elég komolyan megsérülhetett. Ez rengeteg vér és csak pár másodpercig állt itt mint farkas. -mondja Argent
Stiles
Lassan 2 órája voltunk itt bezárva egy cellába amikor megjelent egy már ismerős farkas. Viszont amikor a ketrechez ért megjelent az a bagoly szerűség is és neki vágta a fának. Úgy tűnt elájult. Ezután őt is bedobta mellénk. Csak késöbb vettük észre, hogy nem valószínű, hogy az ütés miatt ájult el hanem a három lyukszerűség miatt ami a hasán van. Sajnos nem tehettünk mást mint várhattunk arra, hogy felébredjen.2022.10.27.
YOU ARE READING
A falka |Befejezett|
WerewolfEgy falka akiről nem sokan tudnak. Ez a mi főszereplőnk falkája. Ez Elena Mikael falkája aki egy alakváltó farkas. Ő és a falka sok mindent túléltek, sok helyen ott vannak. Néhányan félnek tőlük, míg mások azt se tudják kik ők. Meglapulnak, igyekez...