16. rész

110 9 0
                                    

Elena sok dolgot megtudott ameddig távol volt. Például azt, hogy a szülei nem az épület leomlása miatt haltak meg ugyanis ott bent volt Peter is, és a halálos csapást a szüleire ő mérte Deucalion társaságába. Nem is értette, hogy jutottak ki onnan azok ketten.
Scott
Amikor a lány és a csapat jött megijedtünk főleg Elenától hiszen ő egyedül lenyom mindenkit mégis egy egész csapattal tért vissza. Hallottam egy füttyszót és a csapat is aki eddig itt volt kiment hozzájuk, majd beszélgetni kezdtek. Gondolom nem kell mondani, hogy kíváncsiak voltunk. Végül úgy döntöttünk, hogy az eggyikünk majd hallgatózik és megismétli szóról szóra amit hall. A választás Isaac-ra esett mert neki van a legkevesebb köze Peter-hez.
Elena
Nem akartam bemenni. Nem tudtam megemészteni azt amit megtudtam és nem is akartam látni Peter-t ameddig nem rendezem a gondolataimat. Szóval kihívtam a falkát, hogy oldják meg.
-Dave, jó munkát végeztél. Sikeres a vizsgád. Hamarosan megkapod a jeled.
-Mi a teendő? Mi az ítélet? -kérdezi egy farkas
-Az aktát adjátok oda nekik. Ezeket tudtam meg. Ugyan többször is követett el árulást de nem sodorta veszélybe senkinek az életét. A bűneit sorolhatnám de a falka úgyis eléri majd és a nagyrészéről úgyis tud mindenki. Peter szabad, de egy ballépés és új tárgyalás lesz ahol szigorúbbak leszünk. Daniella és Max itt marad és törlik az utat és mindent ami a menedéken történt. A többiekkel 3 csapatra oszlunk. Több lehetséges helyet találtak Deucalion helyzetéről. Egyenlőre 3-nak van meg a pontos helye. Mariannék mennek az 1. helyre, Flórian csapatáé a 2. hely, Dave ti velem jöttök az utolsó helyre. Ha megtaláljátok jeleztek mindkét csapatnak és igyekeztek elkapni. Ha nem találjátok meg a menedéken találkozunk. Ami a McCall falkát illeti...
Scott
Amikor Isaac mondta mi a helyzet örültünk, hogy Peter szabad. Aztán szó volt Deucalion rejtekhelyéről is meg valami akta de az bizonyára Peteré. Aztán amikor Isaac kimondta, hogy a McCall falka egyből felkaptuk a fejünket és aki eddig ült felállt még anyáék is érdeklődéssel hallgatták barátunkat.
-Azt mondja, hogy ,,ami a védelmüket illeti a táborba választunk nekik egy új védelmezőt, aki nem felejti a Rafael McCall-nak tett ígéretet és azt se, hogy felelősek vagyunk a falka embertagjaiért és a felnőttekért is. Én leadom ezt a munkát de csak egy olyan embernek akibe megbízom. -fejezi be a farkas barátunk
-Apa, mit ígért neked?
-Azt, hogy te is és anyád is biztonságba lesztek mert ő minden tőle tellhetőt megtesz ezért. -mondta apa
-Akkor lássuk jól értem-e. Ő a védelmezőnk aki miután elment nyomozni a kérésünkre Peter után, hirtelen leadja a védelmünket holott tett egy ígéretet. -foglalja össze Corey
-Peter, mit csináltál ami ezt váltotta ki belölle? -tette fel a kérdést egyszerre mindenki. Azonban válaszra már nem volt idő mert míg az eggyik védelmező átadta az aktát a másik belemélyesztette Peter-be a karmát majd elengedte.
-Ajánlom vigyázzanak rá, mert az alfa legközelebb nem kíméli. -szólalt meg az eggyik













2022.10.26.

A falka |Befejezett|Место, где живут истории. Откройте их для себя