19. rész

108 8 0
                                    

Amikor Elenát bezárták oda elvették a telefonját és eldobták.
Néhány óra elteltével az eszméletlen lány kezdett ébredezni. A falkája viszont nem tudott a nyomára bukkanni. Egyedül maradtak.
Scott
Amikor Elena elment reménykedtem, hogy haza hozza Stilesékat. Sok idő telt el azóta, hogy elment de semmi. Aztán hirtelen megjelent Peter régi testőr csapata is akik elég szomorú arcot vágtak.
-Mi van Stiles-sal? Talán baja esett?
-Nem találtuk meg őket. A telefont eldobták és nem érezzük a szagukat. -szólalt meg Dave
-Ez, hogy lehet? Azt hittem ti vagytok a legjobbak! -akadt ki Mr. Stilinski
-Az alfa sérült volt, mert rátámadt a falkára is. De ahelyett, hogy a falka orvosához ment volna vagy pihent volna ide jött mert ti hívtátok! Átváltozott, hogy megmentse a falkátok tagjait! Holott alig állhat a lábán. Az életét kockáztatta a ti barátaitokért. Nem gondoltátok, hogy mostanra akár el is vérezhetett? -fakadt ki egy másik védelmező aztán elmentek
-Igazuk van. Sérült volt most meg lehet, hogy halott. De, hogy nem vettük észre, hogy őket is megtámadta? Hiszen láttuk rajta, hogy véres. -szólal meg Liam
-Nyugi, biztos vagyok benne, hogy haza hozza Stilesékat.
Stiles
A lány ugyan felébredt de még mindig vérzett. Azonban ahelyett, hogy pihent volna vagy valami, kinyitotta a zárat és kiment. Aztán mintha mi se történt volna vissza hajtotta az ajtót.
-Nehogy kigyertek, ki se nyissátok! Hallom őt, valahol itt van. -adta ki az utasítást a lány mire mi csak bólintottunk.
Elena
Amikor elmondtam a srácoknak, hogy maradjanak mintha valami végszó lett volna megjött az az izé is. Körbe néztem, hogy hol lehetünk vagy mi van a közelbe de csak sót láttam és éreztem, szóval oda mentem és belenyomtam a sebbe, hogy elálljon a vérzés.
-Mit akarsz itt? Mit akarsz tőlük vagy a falkámtól?
-Bosszút állni a Mikael családon! -válaszolta a szörny
-Bosszút? Legutóbb is a bosszú miatt kerültünk bajba. -jegyezte meg Allison
-A nevem Elena Mikael. Mit ártott neked a családom?
-Néhány éve azt ígérték, hogy megmentenek, de nem jöttek. Látod mi lett belöllem miattuk? -kiált mostmár a bagoly ember
-Bagoly ember vagy akit a családom megakart menteni. Hallottam a terveket is és én adtam rá engedélyt, hogy kihozzanak. A szüleim azon a napon haltak meg, de a csapat ugyan úgy elindult érted. Én magam indítottam útnak őket Seattle-ből.
-Hazudsz! De most oda kerülsz a szüleidhez!
-Engedd el őket! Semmi közük hozzám.
-De igen, fontosak neked. Megvédted őket holott nem is ez volt a feladatod. Ők lettek a családod!
-Tévedsz, megvédtem őket mert megkértek rá. Nekem pedig már van családom, az én családom az egész világba ott van, mert a védelmezők mind egy család. Mi nem öljük meg egymást, ha hibázunk beismerjük és túllépünk rajta ha ez megoldható. De ti bagoly emberek csak gyilkoltok azt hiszitek csúcsragadozók lehettek. A szüleim meséltek arról az emberről akit megismertek. Egy kedves és barátságos fickó aki ha kell segít az időseknek, valaki aki minden hétvégén elmegy az árvaházba mert törődik az ott lévő gyerekek sorsával és egy olyan ember aki feláldozná a saját életét is mások épségéért. A szüleim azt szerették volna, hogy csatlakozz a falkához ha kedved tartja. Szóval én is ajánlok neked valamit. Engedj el mindenkit, állj a falka elé, töltsd le a büntetésed és megkapod tölem a választás jogát arról, hogy mi szeretnél lenni. Választhatsz, hogy kapsz egy injekciót és emberként élsz vagy egy olyan farkas leszel akit a szüleim megismertek, esetleg beállhatsz védelmezőnek is ha a falka is úgy dönt.
-Nekem már túl késő! -mondta a srác majd leszúrta magát.
-Ne! -még pár percig meredtem magam elé majd össze kaptam magam. -Menjünk, a szüleitek aggódnak.
Liam
A felnőttek szomorúak voltak a gyerekeik miatt, mi pedig a barátaink miatt. Aztán megjelentek elöttünk. Nem tudtam, hogy ez valóság-e vagy álmodom. De mivel egyre közeledtek úgy véltem nem álom. Aztán beértek és a szüleik egyből a nyakukba ugrottak.
-Köszönöm, hogy jöttél! Nélküled nem is tudom mi lenne velük. -rázott kezet a lánnyal Scott papája
-Örömmel tettem. Ha bármi gond lenne csak hívjon és igyekszem ide jönni. És ez vonatkozik mindenkire. -mondta a lány majd elment. Scott apukája meg átküldte mindenkinek a számát.














2022.10.27.

A falka |Befejezett|Where stories live. Discover now