15. rész

122 8 0
                                    

Elena lassan 2 hete elment. Most van az utolsó városba. Peter is haza került bár a bezártságot nem bírja. Az egész falka a Hale házba töltötte az elmúlt időszakot, hogy Peter ne is adjon rá okot, hogy vissza kerüljön. Mindenki türelmetlenül várta, hogy mi lesz az idősebb Hale-vel és, hogy mikor ér vissza az alfa.
Scott
Peter ezalatt a 2 hét alatt többször is ki akart menni figyelmen kívül hagyva amit Elena mondott neki. Úgy döntöttünk, hogy biztonságosabb ha ott maradunk. Anyáék is itt voltak, hogy nekünk se essen bajunk mert szerintük ez a falka kiszámíthatatlan hiszen nem is ismerjük őket és nincs is olyan aki látta volna őket. Stiles papája arra következtet, hogy biztos megölték azokat akik találkoztak már velük.

Néhány nappal késöbb megérkezett az alfa is. Magával hozott 7 másik embert is bizonyára a falka tagjai.
Stiles
Amikor láttam az ablakból Elenát nem tudtam, hogy örüljek-e annak, hogy vissza tért vagy féljek attól, hogy mi lesz elvégre 7 farkast hozott magával.
-Srácok, azt hiszem bajba vagyunk. -mondta Mason ijedt hangon amikor meglátta mi történik.
-Mondanám, hogy fuss Peter de szerintem nem érne sokat. Legalábbis azt feltételezem, hogy nem a semmiért nem látta még őket senki. Szerintem nyomkövetésbe is jók ráadásul ott a testőr csapatod is. Csak azt mondhatom, hogy ezek után ne csinálj semmi hülyeséget.









2022.10.24.















Bocsánat tudom, hogy nagyon rövid és azt is, hogy nagyon eltűntem de igyekszem hozni az új részeket és remélem azok hosszabbak lehetnek.

A falka |Befejezett|Where stories live. Discover now