12. rész

131 8 0
                                    

Amikor Elena megérkezett Deatonhöz rajta volt a csuklyája és azon gondolkodott, hogy bízhat-e a srácokban bár Rafael már tud mindent. És ugyan az alfának fájt mindene mégis úgy érezte, hogy vinnie kell valamit a druidának amiért életbe tartotta addig ameddig a falka érte nem jött. Így hát vitt neki egy csomó gyógyfüvet és egyéb természetfelettihez kapcsolódó dolgokat.
Deaton
Pont bezártam amikor hallottam, hogy kinyíllik az ajtó.
-Bocsánat de zárva vagyunk.
-Tudom. -szólt egy számomra ismeretlen hang. Amikor megfordultam egy kapucniba álló lányt láttam aki próbálta nem terhelni az eggyik oldalát. Egyből rájöttem ki ő.
-Látom felébredtél.
-Igen, hálám jeléül pedig hoztam a druidának néhány apróságot. -mondta majd lerakta elém a dobozt. Majd levette a kapucniját is. Nagyon meglepődtem amikor egy Scottal naggyából egyidős lány állt elöttem. Folyton az órát nézte nem is értem miért. Aztán megjöttek Scotték is.
-Bocsi, nem tudtam, hogy vendéged van. -szólalt meg Scott
-Már itt se vagyok. Beszélgessenek csak. -mondta kedvesen a lány
Elena
A falka azt hitte vendég vagyok. Végülis az arcomat Rafael se látta. Gondoltam húzom egy kicsit az agyukat és ,,elmegyek". De valójában csak Stiles Jeep-jének a motorháztetőjére ültem és nézegettem Peter aktáját amit most loptam ki Derek Hale kezéből. Mindig is jó tolvaj voltam ezt beismerem.








2022.10.14.

A falka |Befejezett|Where stories live. Discover now