2. rész

174 9 1
                                    

Mindenki egy bizonyos helyen volt. A falka Derekéknél volt míg a védelmezők a menedékükön. Kate a cellába került miután vért vettek tőle a tudósok pedig neki láttak az ellenszernek.
Aiden
Amikor Scotték meséltek nem akartunk nekik hinni hisz farkasok nem élnek itt Beacon Hills-be. Aztán megemlítették a csillag alakú jegyet mire Ethan és én csak annyit tudtunk mondani, hogy: Na ne!
-Mi van? Talán tudjátok miről van szó? -szólal meg az ismét morcos Derek Hale
-Azt hittük legenda, mindenki azt hiszi. Még senki nem látott élőbe ilyeneket. Deucalion volt az egyetlen aki azt hitte valóban léteznek. 4 évig keresett eggyet közülük majd feladta. Ő is elhitte, hogy legenda.
-Megis miről beszéltek? Milyen legenda? -szólal meg Allison
-A védelmező farkasok legendája. A legenda szerint van egy farkas falka akik védik azt akik megérdemlik. Az egyetlen megkülönböztetőjük az a folt. -válaszol a testvérem
-Mit tudtok róluk? -teszi fel a kérdést Liam
-Semmit. Ennyit ír a legenda. Senki nem ismeri őket és senki nem is látott eggyet se. Főleg nem találta meg őket. -szólalunk meg egyszerre.
Eltelt 2 hét azóta az incidens óta de nem láttuk viszont a farkasokat. Talán csak Kate miatt küldték ide őket vagy kitudja.
Elena
2 hét. Ennyi idő kellett ahoz, hogy megtalálják a farkasság ellenszerét. Persze csak azok kapják majd meg akik a börtön mellett döntenek. Viszont most épp Deucalion elkapását és Kate elhelyezését beszéljük meg a renddel és a tanáccsal egyaránt.
-Kate Argent immár ember. Azt javaslom helyezzük át a börtönbe. Laloba többet nem árthat senkinek.
-Legyen így. Az átszállítása 2 nap múlva történik meg. Értesítenünk kell a családját hol keresse. -szólal meg a tanács legvénebb farkasa.
-Holnap elintézem. Ami azt illeti Deucalion most nagyobb probléma.
-Az ikerfarkasok és általuk a McCall falka tud a létezésünkről. Azt javaslom fordítsuk ezt a javunkra csupán egy ötlet kell. -szólal meg Matt egy harcos a rend-ből
-Az ikrek tudhatják hol van Deucalion rejtekhelye. Ha mindenki egyetért holnap az Argent család egy tagján kívül meglátogatnám a McCall falkát is és kiszedem az ikrekből merre vannak. -mondtam mire mindenhonnan azt hallottam, hogy eggyet értek.
-Fontos, hogy az arcát ne lássa senki. -szólal meg a tanács összes tagja egyszerre. Ezzel pedig véget ért a gyűlés és mindenki aludni tért.
Hamar eltelt az este. Felöltöztem és útnak indultam egy fekete kapucnis pulóverbe ami takarja az arcom. Idő közbe át is változtam mert így gyorsabb. Aztán megérkeztem az Argent család házához. Amilyen szerencsém volt a fiatalabb Argent is ott volt, de ez nem tartott vissza. Egyszerűen felkaptam a kapucnit és már mentem is. Biztos ami biztos úgy álltam meg, hogy háttal nekik.
Allison
Apával épp beszélgettünk amikor berontott egy kapucnis alak aki háttal állt meg nekünk.
-Mégis ki maga? -szólal meg apa
-Az aki megakadályozta, hogy megöljék a lányát. -szólal meg az idegen. Ekkor jöttem rá ki az.
-Maga az eggyik farkas!
-Allison, indulj az iskolába nehogy elkéss. Kesöbb mindent elmondok. -szólalt meg apa. Nem ellenkeztem elmentem.
Chris
Amikor Allison elment a látogatónk még mindig ott állt egy helyben.
-Miben segíthetek?
-Gondoltam érdekli mi van a testvérével.
-Kate...Mit csináltak vele?
-Ártalmatlanná tettük. Laloba többé nem veszélyes. Az élete hátra lévő részében a börtön vendége lesz és megbűnhődik minden tettéért. -szólal meg a hang amihez még mindig nem tudtam arcot társítani csupán annyit tudok, hogy egy nő.
-Laloba? -tettem fel a kérdést de a rejtélyes idegen csak kisétált.
Scott
Épp az iskolánal ült a falka amikor Allison igyekezett felénk.
-Mi történt?
-Ott van nálunk! -szólal meg a lány
-Kicsoda? -teszi fel a kérdést Aiden
-Az eggyik farkas aki megmentett minket. -mondja a kissé zilált lány
-Mit keres ott? -csatlakozik be a beszélgetésbe Isaac
-Nem tudom, apa elküldött. Ők beszélgettek.
-Te mennyit hallottál? -kérdezi meg Stiles
-Amikor bejött és apa megkérdezte ki ő annyit mondott hogy ,,az aki megakadályozta, hogy  megöljék a lányát". Az-az egy biztos, hogy egy nő.
-Iskola után Dereknél találkozunk! Avassuk be őt is.
Elena
Azt hittem hamar egyedül maradnak az ikrek így követtem őket az iskoláig de nem. Viszont azt megtudtam, hogy egy Derek nevű alakhoz mennek. Szerencsére tudom kiről van szó és hol lakik szóval ott találkozunk és falka ide vagy oda beszélgetni fogunk.



2022.09.29.

A falka |Befejezett|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin