Elena épp akkor érkezett meg amikor Scott azért könyörgött, hogy őt lőjjék le az anyja helyett.
Elena
Nem csodálom, hogy igaz alfa lett belölle. Tiszta a szíve és mindig másokat helyez maga elé. Ha alakváltó lenne a védelmezők közt is szívesen látnánk.
-Azt mondtam a nőt lőjjük! De nem kell aggódni te is sorra kerülsz. -hallottam meg Daniel Rapport a legfiatalabb fiú hangját.
-Tedd le a fegyvert Rapport! Ez az ügy csak rátok és rám vonatkozik! -léptem elő a csuklyámmal a fejemen.
-Ismeritek egymást? -szólalt meg McCall
-Hát persze, hogy ismerjük! Az apja megölte a báttyánkat és elvette ami a családomé lenne. -szólal meg Matt az idősebb testvér.
-Ti is tudjátok, hogy ez nem így volt! A falka a kezdetektől fogva a Mikael családé. A báttyátok eljött, hogy ő lehessen az alfa de vesztett. Alex Mikael megkímélte az életét. Késöbb a báttyátok felrobbantott egy kórházat ami rosszul sült el. Mara Mikael viszont bement, hogy kihozza a romok közül de ő is bent ragadt. Végül Alex Mikael is be ment, hogy kihozza őket de rájuk dölt az épület. Ezek alapján szerinted mit ártott nektek a védelmező falka?
-Ne törődjetek vele! Lőjjétek le a nőt! -szólal meg James Rapport az apuka
Scott
A lány akiről úgy véljük ő az alfa elmondta az igazságot az a család viszont nem hitt neki. Pontosabban az apa nem engedte, hogy átgondolják amit mondott. Le akarták lőni az anyámat én meg álltam itt mint egy báb.
-Ne, ne lőjj. Engedd el a nőt! -kiálltott fel a lány. El sem hiszem, hogy nem is ismer minket mégis véd. Az oké, hogy az a neve, hogy védelmező de akkor is.
-Bocsi, de nincs ilyen opció. Elösszőr megnézed ahogy egyesével meghal mindenki és te mint védelmező nem tehetsz semmit. Azután pedig te is meghalsz! -szólal meg az apa
-James, neked velünk van bajod miért akarsz megölni egy nőt? Akkor miben fogsz különbözni a Mikael családtól? Ők egy gyermeket öltek meg te viszont egy ártatlan nőt és egy csomó gyereket ölnél meg? -szólal meg a lány vissza tartva a haragját.
-Kit érdekel? Ez nem hozza vissza a fiamat! -kiállt fel a férfi akiről kiderült, hogy James-nek hívják.2022.10.03.
Bocsi, hogy ilyen rövid rész de sokat tanulok most viszont a story-t se akartam elhanyagolni így gondoltam gyorsan össze dobok egy részt.
YOU ARE READING
A falka |Befejezett|
WerewolfEgy falka akiről nem sokan tudnak. Ez a mi főszereplőnk falkája. Ez Elena Mikael falkája aki egy alakváltó farkas. Ő és a falka sok mindent túléltek, sok helyen ott vannak. Néhányan félnek tőlük, míg mások azt se tudják kik ők. Meglapulnak, igyekez...