Elena kevesebb mint 2 nap alatt felépült. A McCall falka pedig az esete óta jobban össze tart mint valaha. Míg ők élték az életüket a védelmezők Deucalion-t keresték. Őt nem találták meg azonban tisztába vannak azzal, hogy még mindig kellenek neki az ikrek és McCall is. Így hát kitaláltak valamit. Most épp a tervet vázolta fel az alfa.
Elena
Nem tudtam mit tehetnénk csak 1 ötlet jutott eszembe. Lehet, hogy nagy hülyeség és nem vállik be de gondoltuk mivel Deucalion figyeli őket talán beveszi.
-Szóval bemegyek és megkötözöm őket. El kell érnem, hogy ugorjanak. Ti elbújtok és vártok majd követitek őket. Késöbb én is csatlakozom. A nyomkövetők legyenek bekapcsolva. Bármi történik ne gyertek elő, nehogy lebukjunk. -vázoltam fel a tervet és már indultunk is.
Scott
Épp Dereknél voltunk amikor Elena jött be és kötözött meg minket.
-Mit csinálsz? Azt hittem te a jók kőzé tartozol. -szólt Stiles, de nem kapott választ csupán kacsintott eggyet a lány majd leült. Elkezdett késekkel dobálózni Ethan és Aiden fele. Egy-egy kés talált de nem olyan helyekre ahol komoly sérülést ejt. Aztán felállt és közelített feléjük.
-Álljon meg és tegye fel a kezeit! -szólalt meg egy időközben megérkező rendőr. A lány ezt is tette
-Utálom a rendőröket. Megengedik, hogy mondjak nekik valamit? -kérdezte olyan gúnnyal a hangjában amilyet még nem hallottam tőle
-De gyorsan! -ennyi választ kapott Elena pedig a sheriff fele indult.
-Hívja fel a főnökét. Mondja azt, hogy SALAM és tudni fogja mit kell tennie. -ennyivel lezárta és hagyta, hogy megbilincseljék. Mr.Stilinski rögtön cselekedett is. Amint kimondta ezt a szót rávágta a telefont.
-Valaki érti mi folyik itt?
Elena
Mielött elvittek hallottam Deucalion embereit is. Vagyis a terv bevállt. A farkasok követték őket. Néhány perccel késöbb én is szabad voltam. Meg jó, hogy a rendőr főnök is egy védelmező. Amint kiszabadultam mentem a többiekhez. Mindenkinél volt jópár adag az ellenszerből.
-Egyenlőre csak azok kapnak akik fent vannak az adatbázisban. A többiek még lehetnek olyanok akik jóútra térnek. -mikor ezt kimondtam bólintottak. Úgy 1,5 óra harc alatt beadtuk mindenkinek. Deucalion volt az utolsó. És szerencsére a mi jó barátunknak Robert-nek aki a rendőrfőnök Deucalion életfogytiglant kapott gyilkosság miatt. Mi pedig haza mehettünk és folytathattuk a munkát.
A falka közösen úgy döntött, hogy McCall-ék nem kapnak külön egy embert hanem valaki mindig figyeli őket és ha bármi baj van közbe avatkozik aki épp ott van. És ha olyan probléma van vagy hívnak én megyek.Vége
2022.10.28.
YOU ARE READING
A falka |Befejezett|
WerewolfEgy falka akiről nem sokan tudnak. Ez a mi főszereplőnk falkája. Ez Elena Mikael falkája aki egy alakváltó farkas. Ő és a falka sok mindent túléltek, sok helyen ott vannak. Néhányan félnek tőlük, míg mások azt se tudják kik ők. Meglapulnak, igyekez...