Elena
James elött azt mondtam anya és apa felelős a legidősebb Rapport fiú haláláért. Gondolom nem kell elmondanom, hogy legszívesebben megölnék itt mindenkit különösen Rapportékat de a másik falka is közel van ahoz. Miattuk kellett ezt tennem a szüleimmel. Legszívesebben elfutnék nehogy bárkit is bántsak de akkor tuti meghalnak a többiek.
-James! Cserét ajánlok! -kiálltottam fel hirtelen
Liam
Scott félti a mamáját. Habár Melissa nekem nem rokonom mégis nagyon aggódom érte. Azt hittem lőnek amikor a rejtélyes lány azt mondta cserét ajánl.
-Milyen cseréről beszél? -súgja oda Stiles Scottnak
-Nem tudom haver. -ennyi volt Scott válasza mert a hátuk mögött álló emberek elnémították őket.
-Milyen csere? -szólalt meg az idős férfi
-Engedd el a nőt és a falkát ÉLVE! -hangsúlyozta ki az élve szót a lány -cserébe lelőhetsz engem.
-Mi? -szólalt meg sorba az összes barátom
-Legyen! -ezzel elengedte Melissát és az eddig hátunk mögött álló emberek most elénk álltak nehogy oda menjünk. De nekem úgy tűnt a lány is készül valamire.
Scott
El se hiszem, hogy anyám életéért cserébe feláldozta magát. Majd elsült a fegyver a lány meg rögtön a földön kötött ki.
-Ne!!! -kiáltott fel anya majd mikor körbe néztem láttam, hogy mindenki elkeseredett. Ezek a Rapporték vagy kik már épp menni készültek amikor eléjük állt egy farkas. Majd oda néztem ahol a lány testének már nyoma sem volt.
-Ezt meg, hogy csinálta? -szólal meg Stiles
-Nem tudom. -amikor a három ember lent volt a földön a lány vissza változott majd hallottam, hogy az eggyik alak fütyül eggyet.
Elena
Nem terveztem meghalni szóval átváltoztam annyira, hogy ha a szívemre céloz az naggyából a vállamba álljon bele. Szerencsére ez be is vált. Úgy tettem mint aki meghal, hogy biztosan elmenjenek. Aztán megállítottam őket. Majd visszaváltoztam. Amikor oda mentem a falka közelébe hallottam, hogy az eggyik fütyül de nem tudtam minek. Majd megláttam a kis seregüket.
-A fenébe! -csak ennyit mondtam
-Most mi a terv? -szólal meg a félelemtől remegő hangon Stiles
-Mindenki be a házba! Most! -nem kellett kétszer mondanom mindenki szaladt.
-Most csapdába vagyunk! Ez igazán szép volt. -szólal meg Derek
-Tudod tisztába voltam azzal, hogy bunkó vagy de meglep mennyire.
-Á, szóval van terved? -szólal meg ismét a férfi
-Igen, harcolok.
-De sérült vagy ráadásul az egy egész sereg. -szólal meg Liam
-Hé, én még soha nem vesztettem. Nem ma fogok. -mondtam majd átalakultam. Kb 20 perc alatt legyőztem a sereget azonban Rapporték elmentek.
Scott
Amikor legyőzte a sereget azt hittem elmegy így a falka felé fordultam.
-Scott, elfelejtettem mondani itt a nagy káosz miatt, hogy apád a héten ide jön egy időre. -szólal meg anya
-Elmondod neki ezt az egész ügyet? Az ő élete is veszélybe lehet. -kérdi meg Isaac
-Nem, apa nem tud a természetfelettiről. Szeretném ha így is maradna.
-Többet tud mint gondolnád! -szólal meg a lány aztán eltűnik.
-Most komolyan, ki ez? És, hogy érti, hogy apa többet tud mint hiszem?2022.10.05.
YOU ARE READING
A falka |Befejezett|
WerewolfEgy falka akiről nem sokan tudnak. Ez a mi főszereplőnk falkája. Ez Elena Mikael falkája aki egy alakváltó farkas. Ő és a falka sok mindent túléltek, sok helyen ott vannak. Néhányan félnek tőlük, míg mások azt se tudják kik ők. Meglapulnak, igyekez...