5.Bölüm

514 18 0
                                    

27 Eylül
Sabah saatleri...

Elgin

Dün Gurbet geldikten sonra pek bir şey olmamıştı. Bir türlü fırsat bulup konuşamamıştım onunla. Şimdi ise merak ettiklerimi sormak için çalışma odasına gidiyordum. Sabah sabah ne yapıyorsa orda. Kapıyı tıklatıp bekledim. İçeriden 'gel' diyen sesini duyduğumda içeri girmiştim.

"Merhaba, müsait misin? Biraz konuşa bilir miyiz acaba?"

"Tabii gel. Bir sorun mu var?"

"Yok hayır da, ben sadece bir kaç şey sormak istiyorum."

"Sor bakalım."

"Benim dışarı çıkmam mümkün mü? Yani hastanede olanlardan dolayı soruyorum. Aranmıyorumdur umarım?"

"Anladım. Hayır, aranmıyorsun. Ben hallettim o gün. Sorun yok."

"Bir de ben çalışmak istiyorum. Mümkün mü?"

"Mümkün de, neden çalışmak istiyorsun ki?"

"Hep burda kalacak değilim, Gurbet. Çalışıp kendi paramı kazanmam gerek. Tabii kendi evime çıkana kadar burda kalmamın sakıncası olmaz umarım."

"İstediğin kadar kalabilirsin, Elgin. Burası baya büyük zaten. Pasaport işlerini ben hallederim."

"Sana ne kadar teşekkür etsem az. Yine de çok teşekkür ederim."

"Rica ederim. Benim himayemde gibisin, sonuçta bahçeme düştün." Dedikleri beni güldürmüştü.

"Ne demezsin."

"Bu arada diğer dünyadaki soyismin ne?"

"Kuzey, Elgin Kuzey."

"Not aldım. Yarına hazır olur."

"İyi iyi. Ne kadar erken o kadar iyi."

"Elgin."

"Efendim?"

"Geri dönme şansın olsa döner miydin?"

"Büyük ihtimal hayır."

"Nedenini sorsam çok mu özele girmiş olurum?"

"Yok sadece anlatmak istemiyorum. Belki bir gün anlatırım."

"Tamam ne zaman istersen." Başımı sallamıştım.

"İkizlere söyledin mi?"

"Hmm evet. Hâlâ şoktalar. Bir ara Safir 'evimizde uzaylı var' diye bağrınıyordu."

"Neee?" Dedikleriyle kahkahamı tutamamıştım.

"Haklı ama neticede bu dünyadan değilim."

"Yani işte."

"Neyse, ben gidiyorum. Seni daha fazla meşgul etmeyeyim."

"Tamam. Ha bu arada istersen bu gün ikizlerle dışarı çık. Sana buraları gezdirsinler. Sen de tanımış olursun buraları."

"Güzel olur. O zaman ben gidip hazırlanayım. Sen onlara söylersin."

"Oldu."

Odaya çıkıp hazırlanmıştım. Tabii Gurbet'in kıyafetlerini giyiyordum. Daha burda ilk kez dışarıya çıkacaktım. Aşağıya indiğimde ikizler beni bekliyordu. Tedirgin gözüküyorlardı. Gurbet de kucağındaki Güzhanla oynuyordu. Ben üstümü değiştirdiğimde aşağıya inmiş olmalıydı.

"Yani... Şimdi gerçekten uzaylı mısın?" İkizlerden birinin konuşmasıyla onlara bakmıştım.

"Safir." Evet uyaran Göktunç oluyor.

PARALLELS (GAY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin