16.Bölüm

154 11 0
                                    

Merhabalaaar🌼Bu sefer bölüm sonu notunu öne aldım. Çok geç bölüm geldiği için gerçekten üzgünüm. Hep bir sorun... Neyse sonunda yazabildim ya...

Bu bölümde aslında pek bir olay yok. Sadece ilişkilerini ilerletmeye çalışıyorum. Ama diğer bölüm biraz aksiyon katabilirim hikayeye umarım.

Neyse çok konuşmayayım. İyi geceler/sabahlar size (burada saat 4 😅)

Howl kaçar👋

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

18 Kasım

Elgin

2 gündür kendi evimdeydim. Biraz sakinliğe ve düşünmeye ihtiyacım vardı. Aramızda bariz bir çekim vardı. Bunu inkar edemezdim. Gurbet'den etkileniyordum, evet. Bunu kabul ediyorum. Ama bir ilişki içine girmek beni biraz korkutuyordu.

Bu zamana kadar hep yalnızdım. Yani arkadaşlarım olmuştu tabii ki. Ama sevgili başka bir şeydi. Bir şeyler paylaşmak, sorumluluk almak ve daha bir sürü şey gözümü biraz korkutuyordu. Alışık değildim bunlara.

Belki de kendimi biraz rahat bırakmalıydım. Fazla düşünmek beni daha çok çıkmaza sokuyordu. Kafamı başka şeylerle meşgul etsem iyi olurdu. Tam bu sırada telefonuma mesaj gelmişti. Mesaj Gurbet'dendi. Ne diyordum ben demin...

Video atmıştı. Güzhan yürüyordu. Daha yeni yeni adım atıyordu. Yüzümde kocaman bir gülümseme yer edinmişti. Çok tatlıydı minik.

                           WhatsApp

Gurbet: ~video~

Gurbet: Seni özlediğinden yürümeğe başladı.

Elgin: Yerim ki ben onu🥺

Elgin: Bu arada ben de özledim miniği.

Gurbet: Gitmeseydin şimdi Güzhan'la vakit geçirebilirdin.

Elgin: Gurbet, konuşmuştuk bu konuyu ama.

Gurbet: Biliyorum, kendi evin falan filan...

Elgin: Buradan beni özlediğin kanısına varabilirim değil mi?

Gurbet: Tabii ki özledim.

Gurbet: Yani özledik, hepimiz.

Elgin: Tamam tamam anladım özlediniz beni. Videoda bağıran kimdi? Ses bir garipti.

Gurbet: Safir ya. Üşütmüş biraz sesi o yüzden öyle çıkıyor.

Elgin: Sadece 2 gün yoktum ve Safir hastalandı mı?

Gurbet: Yani biraz öyle olmuş...

Elgin: Nc nc iyileştirin çocuğu. Bir kaç güne gelirim yine.

Elgin: Alıştım size. Ben de özlüyorum hep sizi.

Gurbet: Diyorum işte sana kal burda diye. Koskocaman ev...

Gurbet: Yok ille de kendi evime çıkacağım.

Elgin: Lslsısısmdmdımfmr çok tatlısıın.

Gurbet: Hayır değilim, sinirliyim sadece.

Elgin: Sakiin. Hadi bana Güzhan'la fotoğrafınızı at.

Gurbet:

Gurbet:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
PARALLELS (GAY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin