Evde bir oraya bir buraya yürürken vaktin geçmesini bekliyordum. Açıkça bu bana çok büyük bir işkence gibi geliyordu. Hala daha tam olarak ne yapmaya çalıştıklarından emin değildim ama birlikte kordine ettiklerine göre kesinlikle aynı anda kapımda olacaklardı. Saçlarımı her zaman gerginken yaptığımdaki gibi sertçe çekiştirmeye başlamıştım.
Ailem tabii ki evde değildi. Hiçbir zaman olmadıkları gibi şimdi de olmamaları bana pek bir şey ifade etmiyordu. En azından arkadaşlarım vardı ve onlar beni nasıl mutlu edeceklerini biliyordu. Ayrıca nasıl acı çekeceğimi de çok iyi biliyorlardı. Umudum düşündükleri şeyin o kadar da kötü olmamasından yanaydı.
Birkaç dakikanın ardından çalan zille derin bir nefes alarak kapıya yönelmiştim. Geldikleri gibi üstüme atlayarak işlerine başlayacaklardı büyük ihtimalle. Ve ben şu anda buna pek hazır hissetmiyordum. Eminim zerre kadar umursamayacaklardı. İç çekerken kapıyı açıp bıkkın surat ifademle üç tane aç kurta baktım. Akşam yemekleri olarak bana aç gözle bakıyorlardı.
Bittim.
İçeri girip yatak odama çıkarlarken Robin beni kolumdan sürüklemeye başlamıştı. Nancy ve Chrissy bazı poşetleri ellerine tutuyordu. Umarım sadece makyaj vardır. Makyajla hayatıma devam edebilirdim bu benim için bir zevk olurdu. Kimseye itiraf etmesem bile makyajı seviyordum.
"Evet, umarım hazırsındır Stevie." Dedi Chrissy elime bir poşeti uzatırken. "Bunu giy, üstüne nasıl uyduğuna bakacağız ve gerekirse bazı küçük dokunuşlar ekleyeceğiz." Banyoya doğru yürürken poşetin içindekilere bakmayı şiddetle reddediyordum çünkü yüzümdeki şaşkınlıktan büyük ihtimalle zevk alacaklardı.
Bunu onlara vermek istemiyordum. Banyo kapısını arkamdan kilitledikten sonra poşetten çıkardığımda karşıma çıkan şeyle epeyce yüksek bir sesle çığlık atmıştım. Hayır, hayır, bunu giyemezdim!
*
Uzun birkaç dakikadan sonra zorla giydiğim amigo kızların kombiniyle dışarıya çıkmıştım. Etek o kadar kısaydı ki kendimi her an frikik verecekmiş gibi hissediyordum. Yüzüm utançtan dolayı yanarken kıpkırmızı olduğuma emindim. "Bana bunu yapacak kadar cani olduğunuza inanamıyorum." Mırıldanmam daha çok küçük bir çocuğun mızmızlanması gibi çıkmıştı.
"Daha iki aşaman daha var." Ben kendime aynada bakarken onlarda benim gibi inceliyorlardı. Etek dizlerimin üstünde, baldırlarımı zar zor örtüyor tenimi açıkta bırakıyordu. Koyu yeşildi ve beyaz ucu, sarı şeridiyle aslında güzeldi. Üstümdeki bluzun v yakası biraz fazla derindi. Robin'in göğsüme yapıştırıp aldığı kıllarımın boşluklarını görmek bana acı veriyordu.
Dükkanda uyuyakalmak kesinlikle koca bir yanlıştı. Hala acısını hissedebiliyorum. Yine de kollarımı örten hırkayla gerçekten güzel göründüğümü hissediyordum. Utanırken onlara doğru döndüm, sanırım hoşuma gitmişti ama yine de belli etmek istemiyordum. "Sıradaki?"
Nancy bir poşeti havada sallarken Chrissy beni nazikçe bir sandalyeye oturtmuştu. "Kendini bize bırak Stevie. Gecenin sonunda bütün gözler senin üzerinde olacak." Bir göz kırpmayla cümlesini bitirdiğinde bunu isteyip istemediğimden emin değildim. Ama yine de kendimi onların ellerine bırakmaya karar vermiştim.
*
Ne kadar süre geçtiğini tam olarak kestiremesem de Nancy sonunda gözümü açabileceğimi söylediğinde kendimi aynada ağzı açık bir şekilde incelemeye başlamıştım. Gözlerime sürdükleri rimel gür kirpiklerimi daha da gürleştirmişti, sürdükleri eyeliner oldukça hoş bir şekilde gözümde yerini almıştı. Hafif koyu yeşil rengineydi ve göz bebeklerime de hafif çizilmişti. Göz altlarıma da hafif beyaz göz kalemi sürülmüştü ve sarı noktalar sanki resme sıçratılan küçük noktalarmış gibi göz kapaklarıma yayılmıştı.
Burnumun ucunda hafif bir beyaz parlama vardı. Sanırım biraz da pembe allık sürülmüştü. Dudaklarıma sürdükleri tatlı pembe rengiyle itiraf etmek istemeyeceğim kadar güzel görünüyordum. Ağzım şaşkınlıkla açıldığında onlara döndüm. "Kıza benziyorum." Huysuz görünmek için her şeyi yapsam da gülümsemeden edemiyordum.
Robin gözlerini devirirken elinde tuttuğu saç şekillendiricisini Chrissy'e uzatmıştı. "Çok güzel görünüyorsun dingus. Gerçekten partide seni korumamız gerekecek." Gözlerimde büyük bir şaşkınlık belirtisi olarak beliren pörtlemeye engel olamamıştım. "Gerçekten mi? Uh... Rezil olacağım." Ellerimle yüzümü kapatmak istesem de biri onu tutup hafifçe sıkmıştı.
Nancy her zamanki gibi güven verici gülümsemesiyle bana bakıyordu. "Emin ol Steve, kim seninle dalga geçmeye çalışırsa onların kafasını kopartacağız." Bende ona gülümserken küçük bir teşekkür mırıldanıp işlemlerini bitirmelerine izin verdim. Sanırım gerçekten bütün bunlar hoşuma gidiyordu.
*
Parti evinin önündeydim.
Çok fazla insan vardı.
Korkuyordum.
Kimsenin umurunda olmayacağını bilsem bile hala daha bazı sorunsal insanlar vardı ve ben gecemin mahvolmasını istemeyecek kadar güzel hissediyordum. Bu yüzden son kez nefes alıp beyaz spor ayakkabılarımın üstünde hareketlendim. Kızlar saçımı dalgalı hale getirip vahşi saçlarımı biraz da olsa evcilleştirmişti. Bir tutam gözümün önünden salınırken gerçekten şirin durduğumu düşünüyordum.
Kızlara bakıp güven verici bir gülümseme gönderdikten sonra değişik kostümler içindeki insanların arasından içeriye adımlamıştık. Ben amigo kızı kostümü giyerken onlar üç silahşörler olarak giyinmişlerdi. Chrissy pembe, Robin su yeşili son olarak Nancy de koyu sayılabilecek bir mor ile süslenmişti. Altlarında dar siyah kot pantolon, hafif topuklu çizme vardı. Beyaz fırfırlı gömlekleri ve üstlerine attıkları kendi renklerine göre pelerinleri vardı.
Gerçekten de güzel görünüyorlardı. Özellikle de kılıç yerlerine taktıkları sahte oyuncaklarla... Aslında biraz komikti ama eminim Robin onları epey bir zorlamıştı. Kıkırdamama engel olamazken bana attıkları bakışlar daha da komikti. "Üzgünüm ama gerçekten de sevgililerinin istediğini yapan erkekler gibi duruyorsunuz. Çiftlere benziyorsunuz çocuklar."
Ben kıkırdarken Nancy ve Chrissy'nin kızaran yüzü bazı şeyleri anlamlandırmama yardım etmişti. Yine de bıyık altından güldükten sonra fazla kurcalamamaya karar verdim. Daha sonra bu konuyu halledebilirdim. Bu yüzden boğazımı temizleyerek ona göz kırptım. "Hadi eğlenelim, bütün gün böyle durmayacaksınız ya?"
————❃——————⭑⭑
omg...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐆𝐎𝐎𝐃 𝐈̇𝐃𝐄𝐀 ┊ 𝐬𝐭𝐞𝐝𝐝𝐢𝐞
Fanfiction𝐆𝐎𝐎𝐃 𝐈̇𝐃𝐄𝐀 ┊❝- Steve, bebeğim... Sen olduğun kişiyken güzelsin, olmalarını istedikleri kişiyken değil. Bunu unutma, ben seni olduğun kişiyken seviyorum. Hepimiz seviyoruz.❞