❝James Potter'ın Günlüğü.❞

394 20 944
                                    

2. Bölüm

❝𝐾𝚤𝑟𝑔𝚤𝑛𝑙𝚤𝑔̆𝚤𝑚 𝑔𝑒𝑐̧𝑒𝑟 𝑑𝑒, 𝑘𝚤𝑧𝑔𝚤𝑛𝑙𝚤𝑔̆𝚤𝑚𝑎 𝑐̧𝑎𝑟𝑒 𝑏𝑢𝑙𝑎𝑚𝑎𝑑𝚤𝑚...❞

--𝑵𝒆𝒄𝒊𝒑 𝑭𝒂𝒛𝜾𝒍 𝑲𝜾𝒔𝒂𝒌𝒖̈𝒓𝒆𝒌

'James Potter'ın Günlüğü.'

Harry yutkundu. Baş parmağını yazıların üstünde gezindirdi. Kalbi çok hızlı atmaya başlamıştı. Şimdi gerçekten ihtiyacı olan cevapları alacakmış gibi hissediyordu.

Sayfayı çevirdi. Babasının günlüğe yazmaya başladığı ilk sayfa şimdi gözlerinin önündeydi.

İlk önce tüm yazıların üstünde, başlık şeklinde yazılmış tarihe gözü çarptı.

29 Ağustos 1994

Harry'nin bildiği kadarıyla, babası 1994 yılında Hogwarts'a başlamıştı. Bu da bu sayfanın Hogwarts'a daki ilk yılında başlamadan bir kaç gün önce yazıldığı anlamına geliyordu.

Merakla dudaklarını dişledi ve sayfayı okumaya başladı.

Merhaba sevgili günlük!

Ah, fazla klasik bir başlangıç mı oldu..?

Aslında bakarsan şu ana kadar asla günlük tutmak gibi bir düşüncem olmadı. Bu yüzden nasıl bir başlangıç yapmam gerektiği hakkında hiçbir fikrim yok.

Annem bir kaç önce seni bana hediye etti. 3 gün sonra Hogwarts'a başlıyorum ve anılarımı yazmanın eğlenceli olabileceğini söyledi.

Ve ne var biliyor musun? Sanırım haklı!

İçimden bir ses yazmaya değer şeyler yaşayacağımı söylüyor.

3 gün sonra Hogwarts'a başlayacağıma inanabiliyor musun? 3 günün nasıl geçeceği hakkında hiçbir fikrim yok. Koskoca, sıkıcı 3 gün!

Peki, sana Hogwarts'ı anlatmam gerekiyor mu? Bir günlüğün Hogwarts'ı bilip bilmeyeceğini nerden bilebilirim ki. Sonuçta sen bir günlüksün. Ama olsun yine de bahsedeceğim.

Hogwarts, en iyi büyücülük okuludur. Orda okumuş ve okuyacak olan tüm büyücüler, doğdukları andan itibaren oraya kayıt edilmiştir. Eh, onlardan biri de benim!

Hogwarts'taki öğrenciler dört farklı binaya yerleştiriliyorlar. Hem de seçmen bir şapkayla! Babamın anlattığına göre şapka kişilik özelliklerimizi görür. Ve düşüncelerimizi okurmuş. Bu şekilde bizi ait olduğumuz binaya yerleştiriyor.

Dediğim gibi dört bina var; Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw, Hufflepuff.

Her binanın kendine ait kişilik özellikleri var. Binaların en bilenen özellikleri, Gryffindor'ların cesur, Slytherin'lerin hırslı, Ravenclaw'ların çalışkan, Hufflepuff'ların adil, insanlar olmasıdır.

𝐇𝐢𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 𝐑𝐞𝐩𝐞𝐚𝐭𝐬 𝐈̇𝐭𝐬𝐞𝐥𝐟 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin